Vouchery majú k dispozícii iba tí zákazníci, ktorí už zaplatili.
Každý voucher má svoju platnosť a teda i dobu, do kedy je možné ho využiť. Možnosť ubytovania a kapacitu je potrebné poskytovať až do konca platnosti voucheru.
Podoby voucheru:
- Voucher v mobile: číselný kód na displeji mobilného telefónu – ako SMS, v mobilnej aplikácii alebo inak poznamenaný
- Iba opísaný kód voucheru (napríklad na papieri)
- Vytlačený voucher
- QR kód (vytlačený na vouchery, alebo v mobilnej aplikácii
Vouchery pri týchto spôsoboch uplatňujete vždy vo svojom rozhraní na zlavomat.sk/partner, alebo v partnerskej mobilnej aplikácii.
Záleží vždy na zákazníkovi v akej podobe voucher prinesie.
Vouchery nikdy neuplatňujte pred príchodom zákazníka, napríklad v priebehu telefonickej rezervácie. Voucher uplatňujte až v okamihu, keď je zákazník na mieste a čerpá službu.
5. Zákaznícka aplikácia šetrí čas zákazníkovi aj Vám. Zákazník voucher uplatní sám vo svojej mobilnej aplikácii pred zrakom Vášho personálu. Voucher sa automaticky uplatní aj vo Vašom rozhraní a Vy tak už nemusíte nič robiť.
Partnerská mobilná aplikácia
Overenie voucheru sa vykoná naskenovaním QR kódu z voucheru alebo prepísaním číselného kódu. Pokiaľ bolo overenie úspešné, môžete v aplikácii voucher okamžite uplatniť, alebo vytvoriť rezerváciu.