Kategória

HOTEL ZAGREB***

4,1 / 5 (250 hodnotenie)

Vybrané hodnotenie: „ubytovanie, strava, vyhlad na more ......“

Hotel Zagreb je situovaný na okraji hôr v mestečku Karlobag. Z okien sa vám poskytuje krásny výhľad na ostrov Pag. Pri čistom mori a kamienkovej pláži poskytuje komfortné ubytovanie a profesionálne služby pre všetkých dovolenkárov.

Tento podnik práve nemá žiadnu ponuku.

Alebo sa pozrite priamo do kategórií Cestovanie, Dovolenka pri mori, Zahraničie, All Inclusive

Hodnotenie podniku HOTEL ZAGREB***

Iba overené hodnotenia Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Vlado

prostredie, strava, animácie

nebolo miesto v hotelovom bare

7. 9. 2016
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Robert

ubytovanie, strava, vyhlad na more ......

vecera by mohla zacinat skor, o 18.00 hod.

4. 9. 2016
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
PeTer

Vsetko bolo fajn. Obsluha velmi ochotna. Strava pestra a chutna. Hotel bol pekny. Som milo prekvapeny

Studene more ale s tym sa neda nic robit. Boli bazeny tak sme si to nahradili

4. 9. 2016
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Rebekakelcikova

prostredie, hotel

zlá obsluha v kaviarni (čašník na nás kývol a museli sme si prísť k pultu vziať objednávku samy) a nekvalitná káva.

2. 9. 2016
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Martina

Hotel je v peknom prostredi, aj voda bola krasne cista. Blizko hotela je nadherna zatoka s plytkou vodou, kam chodili najma rodiny s detmi. Mestecko je malicke, 3 restauracie, 2 obchody, vhodne ak sa chcete vyhnut nocnemu ruchu letovisk.

Horsie to bolo so sluzbami hotela. Mali sme rezervovane 3 izby (2 mesiace dopredu) s polpenziou, balkonom a vyhladom na more, rezervaciu potvrdil sam manazer. Ked sme po 12 hodinach cesty dorazili konecne do hotela, na recepcii to nemali vobec zorganizovane, kopa ludi a vobec nestihali. Uz vopred sme mali pridelene izby, ale omylom mali poznacene ze mame all inclusive, a ked sme povedali ze namiesto toho mame polpenziu, izby nam vymenili a ubytovali nas v domceku pri hoteli s vyhladom na tenisovy kurt a parkovisko. Ked sme protestovali a preukazali sa potvrdzujucim mailom o rezervacii, na druhy den nam pridelili nove izby, ktore uz boli o cosi lepsie. Dalsia neprijemnost bola, ze doklady si hotelova recepcia nechala skoro 3 dni, pretoze neboli schopni zrealizovat doplatok za balkony, parkovne atd (najprv im nesiel system, potom chybal veduci a ostatni pracovnici nemozu preberat platby, navyse platit sa dalo len vo vyhradenom case). Kedze je to hotel, mohli by popracovat na zlepseni pristupu personalu. Co sa tyka stravy, bola dobra, chutilo nam a vzdy sme si vedeli vybrat z ponukanych jedal. V restauracii bolo ale pocas ranajok a veceri cca 300 ludi (krik deti, teplo, tlacenie sa pri pultoch), vdaka comu si jedlo velmi nevychutnate. Inak hodnotim dovolenku pozitivne, ale do tohoto hotela by sme sa uz nevratili.

2. 9. 2016
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno

Ďalšie hodnotenie (112)