Hodnotenie podniku STARTRIP s. r. o.

4,0/5 (2 468 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Miroslav

vinikajúca pani sprievodkyňa Eva

20. 2. 2019
Veronika

Prostredie krasne, splnené vsetky očakávania a sprievodkyňa bola užasna. Vrelo odporúčam

19. 2. 2019
Petra

Program bol naozaj super, ubytovanie celkom v poriadku čisté a aj raňajky boli nadmieru očakávajúce len bol hotel pri letisku a keďže sme bývali úplne na vrchu počuli sme pristávať každé lietadlo ale dalo sa to vydržať. Sprievodkyňu hodnotím veľmi kladne, vyznala sa a ukázala aj to čo nemusela.

Otrasný a priam až hnusný prístup vodičov autobusu. Nakoľko sa pokazilo kúrenie cestou naspäť sme mrzli v autobuse v zimných bundách a aj tak bola zima. Keď som išla slušne za vodičom či sa by sa nedala teplota zvýšiť vybehol na mňa že nám bolo teplo a určite nebude zvyšovať teplotu. Nakoniec z toho vzišlo že išlo o pokazený autobus ktorý spoločnosť nitrabus poslala na dlhy zájazd do Francúzska a ešte k tomu v zime. Veľmi zlá skúsenosť, ktorá zapríčinila že už nebudeme skúšať tieto zájazdy.

19. 2. 2019
Anonym

uzasne mesto, velmi ochotna a trpezliva sprievodkyna, ktora mesto dobre poznala

par spolucestujucich trpiacich krizou stredneho veku a s deficitom empatie

19. 2. 2019
Miroslava

Delegatka uuzastna, Silvestrovka atmosfera tiez, takze maximalna spokojnost. Urcite budeme opakovat aj na buduci rok

4. 2. 2019
Ivanhoe

Všetko bolo fajn

Nestojí za popis

3. 2. 2019
Ing. Dušan

Super zájazd, vynikajúci sprievodca, viac akcií ako sľuboval program cestovky, atmosféra mesta Marrakesh ktorú treba zažiť

Slabšie raňajky v hoteli

30. 1. 2019
Milan

rodinná atmosféra, počet účastníkov 16

prijal by som väčší autobus, tie menšie cítia každú nerovnosť.
Možno trošku lepšie ubytovanie, ale to chápem

23. 1. 2019
Elena

Výlet do Petry, sprievodkyna OK.

Tento výlet nepatri do zlavomatu. Základná cena zahrnuje len lacnu letenku a ubytovanie v roznej kvalite. Suma doplatkov je velmi vysoka a napriklad v prípade vyletu do Wadi Rum neadekvatna – boli sme na kratručkom vylete za 50 dolarov na osobu, doplacali sme na vsetky vylety a vstupy, sprievodcov atd. Aspon cast z toho by sa do zakladnej ceny hravo zmestila. A to este nepocitame stravu. Peniaze sme odovzdavali sprievodkyni bez toho aby sme dostali potvrdenie. Mali by ste preverovat aspon namatkovo, ci ponuka zodpoveda tomu. co clovek caka na Zlavomate. Vsetci sme skonstatovali, ze sme sa nechali napalit, ja osobne s touto cestovkou nikdy viac.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred mesiacom

Dobrý deň na margo zájazdu do Jordánska sme reagovali už v predchádzajúcom hodnotení. Máte jednoznačne uvedené čo cena obsahuje a čo cena neobsahuje. Nikto Vás ani neoklamal, ani Vám nezatajil žiadne výdavky. Výlet do Wadi Rum nebol povinný. My sme zisťovali záujem klientov o tento výlet a informovali sme Vás o cene za tento výlet. Pokiaľ sa Vám cena zdala vysoká, nebolo povinné sa výletu zúčastniť. Ja skutočne nechápem prečo ste sa prihlásili a po absolvovaní zhodnotili že to bolo drahé. Na základe čoho prosím Vás tvrdíte že ste nedostali potvrdenie o úhrade od sprievodkyne? Každá osoba obdržala Jordan Pass na svoje meno za ktorý ste uhradili 110 EUR oproti nami predpokladanej cene 150 EUR. Strava v cene zájazdu boli raňajky, ktoré ste mali aj zabezpečené. Škoda že neuvádzate vo Vašom hodnotení všetko naviac čo ste od Ck, miestnej CK a od sprievodkyne obdržali oproti zakúpenému programu.
Je nevyhnutné zhodnotiť a poukázať kvalitu všetkých zložiek podieľajúcich sa na organizácii a priebehu zájazdu ( o.i. kvalita sprievodcov či už sprievodu Ck alebo miestneho, kvalitu dopravcu a ubytovania a pod. )Všetko ste mali zorganizované a zabezpečené bez akéhokoľvek zaváhania, čakana, a podobne v maximálnej možnej kvalite. Máme zato že kvalita Vami obdržaných služieb zodpovedá cene zájazdu. Je nám ľúto , ale za každú poskytnutú službu je potrebné zaplatiť a o každom výdavku ste boli predom informovaná.
Navyše pre lepšiu orientáciu sa na trhu cestovného ruchu si Vám dovolíme odporučiť porovnanie ponuky a ceny iných cestovných kancelárií ( aj keď na takúto orientálnu destináciu akou Jordánsko bezpochyby je, ich nie je veľa. ). Potom jednoznačne uznáte, že cena ktorú ste za zájazd zaplatili neprevyšuje, ale je práve oveľa nižšia ako u tých málo Ck ktoré majú v ponuke zájazdy do Jordánska.

15. 1. 2019
Igor

organizácia a plán zájazdu a sprievodkyňa Eva Pivolusková. neobyčajne snaživá osôbka

podvod s cenou zájazdu, kde sa nakoniec doplácalo takmer 100 % avizovanej ceny zájazdu napríklad za dopravu a pod. Už by som cez zľavomat, ani cez túto cestovku nikdy a nikam nešiel. Rozmýšľam poslať na vás inšpekciu!!! bol to podvod na zákazníkoch… veľký podvod

15. 1. 2019
Eva Rybárová

Páčila sa mi krajina, tam bolo všetko úžasné, hlavne naša super sprievodkyňa Evička Pivolúsková, sprievodca Ali a šofér Ahmed.
K tomuto nemám viac čo dodať.

Nepáčilo sa mi aký to bol vyslovene ojeb, čo sa týka ceny zájazdu. Na zlavomate bola uvedená cena 459 eur, no ostatné poplatky tam však už uvedené neboli. Bolo len napísané čo cena zahŕňa a čo nie. Som si vedomá aj iných poplatkov, ako sú víza, poprípade pobytová taxa a vstupy na pamiatky. No keď však prišli pokyny tak sme boli v riadnom šoku, pretože sme mali doplatiť okrem sumy 469 eur ešte ďalších 410 eur, čo je skoro 100% pôvodnej sumy. Na zľavomate a na stránke cestovky by mala byť uvedená konečná cena zájazdu. Za takú cenu by sme si zájazd určite neobjednali. Nielenže to je zavádzajúce, ale žiaľ týždeň pred odletom sa to nedá ani zrušiť, len v prípade 100% storno poplatku.
A čo sa týka príručnej batožiny tá sa neplatí, je to aj v podmienkach spoločnosti Ryanair. Tak nerozumiem prečo sme platili každý 18 eur za batožinu.
Všetkým poviem aký to bol podvod a nabudúce si všetko dopodrobna preverím a na podobný zájazd sa už nachytať určite nenechám. Treba uvádzať konečnú sumu na zlavomate a nie zavádzať a klamať ľudí.
A ešte posledná vec. V pokynoch bolo uvedené, že budeme spať v campe, no žiaľ nespali sme a to len preto lebo asi 3 ľudia volali, že oni v campe spať nechcú. V tom prípade nech sedia doma a nechodia na také zájazdy!!!! Takže to bol svojim spôsobom ďalší ojeb.
Mgr. Eva Rybárová

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred mesiacom

Dobrý deň pani Magistra Rybárová,
Pri danej ponuke zájazdu na zľavomate ako aj pri ponuke na stránke CK a tiež na Vašom zakúpenom zľavovom kupone je jednoznačne uvedené čo cena zájazdu zahŕňa a čo nezahŕňa.
Cena 459 EUR / 1 osobu zahŕňa:
- letecká doprava Viedeň - Amman - Viedeň s letiskovými poplatkami
- 4 x ubytovanie v hoteli s vlastným sociálnym zariadením WC a sprcha na izbe
- 4 x raňajky
- služby kvalitného sprievodcu
- poistenie insolventnosti CK

V cene nie je zahrnuté:
- doprava v Jordánsku cca 160 EUR / osoba
- komplexné cestovné poistenie (možnosť poistiť v CK)
- vstupy do pamiatok – odporúčané vreckové cca 30 €
- príplatok za jednolôžkovú izbu 35 €/os/noc
- pobytová taxa - platba na mieste 4,- USD/os./noc
- batožina - veľkosti batožiny 55 x 40 x 25 cm - max 10 kg ( cca 18 EUR )
- výlet na Jeepoch v púšti - cca 50 EUR
- vstup do mesta Petra - cca 70 EUR
- víza do Jordánska cca 50 EUR

Máme teda zato, že ste boli už pri samotnej ponuke zájazdu pred kúpou oboznámená o každom výdavku, ktorý je splatný na mieste a nie je v cene zájazdu. Dovoľte nám aby sme sa vyjadrili ku každému výdavku v súvislosti s Vašim konkrétnym termínom jednotlivo.

doprava v Jordánsku cca 160 EUR / osoba –
Pre skupinu sme zabezpečili autobus, ktorý Vám bol plne k dispozícii od príchodu až po odchod na letisko. Autobus počas všetkých 5. dní ktoré Vás prepravoval ani jeden krát nemeškal a bol pristavený v dohodnutom čase odchodu na stanovenom mieste. Partnerská CK flexibilne reagovala na požiadavky sprievodkyne a Vás, keď ste operatívne mali požiadavky na zastávky a návštevy mimo objednaných služieb – napr. tržnica v Ammane, prevoz klientov priamo pred reštaurácie na obed, zastávka pri Mojžišovom prameni a pod. čo určite predstavovalo zvýšené prepravné náklady. Všetky tieto naviac zastávky boli bez ďalších navýšených nákladov pre klientov. Zájazdy do Jordánska organizujeme dlhodobo a vzhľadom na naše skúsenosti, pre našich klientov objednávame spoľahlivých a overených dopravcov, keďže chceme klientom zabezpečiť čo najväčší komfort a cestovanie bez prestojov a zbytočných presunov a následného prípadného oklieštenia programu. Verejná doprava v Jordánsku je tak, ako ste ju mali možnosť vidieť a oboznámil Vás o nej aj miestny sprievodca nemá časový harmonogram ( čakáme na zastávke pokiaľ príde autobus ) a teda je veľmi nepraktické cestovať a spoznávať krajinu takýmto spôsobom.

- vstupy do pamiatok – odporúčané vreckové cca 30 €
- vstup do mesta Petra - cca 70 EUR
- víza do Jordánska cca 50 EUR

Za tieto položky ste v reále uhrádzali sprievodkyni 110 EUR oproti pôvodnej sume 150 EUR , takže je to o 40 EUR nižšia suma o akej ste boli pôvodne informovaná. Od sprievodkyne ste obdržali doklad o úhrade tejto sumy v podobe Jordan passu.

- výlet na Jeepoch v púšti - cca 50 EUR

Výlet nebol povinným programom, ale sme sa predom u klientov informovali ohľadne záujmu. Ck nemá žiadny dosah na cenu požadovanú miestnymi organizátormi výletu. Keďže všetci klienti prejavili záujem o túto atrakciu, ktorá ako iste uznáte po Vašom absolvovaní stála zato, bola cena výletu pri skupine dokonca nižšia ako bežná cena za takýto výlet zakupovaný na mieste. Jeepy boli vopred zarezervované a pristavené bez akýchkoľvek Vašich zdržiavaní či prestojov.

- batožina - veľkosti batožiny 55 x 40 x 25 cm - max 10 kg ( cca 18 EUR )

Uvádzate že, príručná batožina sa v leteckej spoločnosti neplatí. Áno máte pravdu, to aj bolo v cene zájazdu. Príručná batožina je batožina o rozmeroch 40 x 20 x 20 cm t.j. dámska kabelka. Vy ste mali v rámci zájazdu dve batožiny , jednu o rozmeroch 40 x 20 x20 a druhú o rozmeroch 55 x 40 x20 cm. V prepravných podmienkach leteckej spoločnosti Ryanair je od 1.11.2018 batožina o rozmeroch 55 x 40 x20 cm spoplatnená a táto batožina nebola v cene zájazdu.

Ako uvádzate citujem : „ ďalších 410 eur, čo je skoro 100% pôvodnej sumy „, ste uhrádzali na mieste. Povinné z týchto príplatkov boli jedine výdavky na dopravu, víza do Jordánska a pobytová taxa čo spolu predstavuje 280 EUR. Všetky ostatné výdavky boli voliteľné a neboli povinnými príplatkami. My skutočne nemáme akýkoľvek dosah a možnosť ovplyvňovať stanovené ceny čohokoľvek ( od leteckej spoločnosti po miestne vstupy napr. do Petry, vstupy do pamiatok, výlet na Jeepoch, víza do Jordánska a pod. )

Ohľadne ubytovania v campe. Ubytovanie v campe bolo uvedené ako resp. 1 noc v beduínskom campe. Vzhľadom na sezónu v ktorej ste navštívili Jordánsko, bolo by z našej strany bezohľadné vystaviť klientov zime a nekomfortu, keďže v púšti klesá teplota v noci pod bod mrazu a stany nie sú vykurované. Práve preto ste mali pri ponuke konkrétneho Vášho termínu uvedené 4 x hotelové ubytovanie. V žiadnom prípade sa nejednalo o rozhodnutie Ck na základe telefonátov klientov, ale o zabezpečenie maximálneho komfortu pre klientov.
Veľmi nás mrzí Vaše reagovanie a vyjadrovanie sa na margo takého pekného a atraktívneho výletu aký ste absolvovala.
Je nevyhnutné zhodnotiť a poukázať kvalitu všetkých zložiek podieľajúcich sa na organizácii a priebehu zájazdu ( o.i. kvalita sprievodcov či už sprievodu Ck alebo miestneho, kvalitu dopravcu a ubytovania a pod. )Všetko ste mali zorganizované a zabezpečené bez akéhokoľvek zaváhania, čakana, a podobne v maximálnej možnej kvalite. Máme zato že kvalita Vami obdržaných služieb zodpovedá cene zájazdu. Je nám ľúto , ale za každú poskytnutú službu je potrebné zaplatiť a o každom výdavku ste boli predom informovaná.
Navyše pre lepšiu orientáciu sa na trhu cestovného ruchu si Vám dovolíme odporučiť porovnanie ponuky a ceny iných cestovných kancelárií ( aj keď na takúto orientálnu destináciu akou Jordánsko bezpochyby je, ich nie je veľa. ). Potom jednoznačne uznáte, že cena ktorú ste za zájazd zaplatili neprevyšuje, ale je práve oveľa nižšia ako u tých málo Ck ktoré majú v ponuke zájazdy do Jordánska.

15. 1. 2019
Patrik

Krakow a soľná baňa úžasná.

Celý zájazd bol hrozný. Strašná organizácia. Všade kde sme boli tak sme museli čakať lebo nič nebolo vybavené. Sprievodkyňa hrozna.. Furt rozprávala kde všade ona bola ale pripadalo my to ako keby to robila prvý krát. Kým sme sa ubytovali tak sme čakali skoro hodinu v autobuse lebo neboli vybavené ani raňajky. Celá cestovka bola hrozna dokonca ešte doplietli aj hotely.. Proste už nikdy viac s touto cestovkou nejdem nikde.

13. 1. 2019
Lucia

Cele zle
Bol to najhorsi poznavaci zajazd aky som kedy zazila. Nikdy som sa nestretla s takou nevzdelanostou sprievodkyne ako teraz.
Zla organizacia.

10. 1. 2019
Mária

Oceňujem prístup sprievodkyne, keď sme odmietli viacerí zaplatiť nezmyselné poplatky nad rámec ( navýšenie platby za dopravu, sprepitné pre šoféra 20,–USD, navýšenie pobytovej taxi z prezentovaných 4,–USD/ osoba, noc na 5,–USD, domácu sprievodkyňu + 25,–USD a pod. Časť peňazí účastníkom vrátila. Pozor – cestovka na tomto zájazde neskutočne zarába!

Pri prílete do Izraelu – leteli sme z letiska BA na ( vojenské letisko ) som bola rozčarovaná :( a zrejme nielen ja. Na šoféra autobusu sme na letisku čakali 3 hodiny. Program s ktorým sme mali začať kúpanie pri Mŕtvom mori sa teda nekonal, iba náhrada krátke zastavenie pri Červenom mori a následná skoro 4 hodinová cesta autobusom do Betlehemu, kde sme boli ubytovaní a s večerou o 21:30 hod. ( za príplatok ). Druhý deň prebiehal za účasti aj " domácej sprievodkyne – za príplatok 25,– USD), naša sprievodkyňa prekladala do slovenčiny. Program nebol dodržaný. Prekvapenie pre účastníkov prišlo večer, keď sme sa dozvedeli, že za dopravu v Izraeli budeme platiť namiesto 140 EUR / osoba o 20 EUR na osobu viac, ďalšie poplatky, ktoré neboli pri zakúpení zájazdu súčasťou informácie, čo nie je zahrnuté v cene zájazdu a účastník si to bude doplácať na mieste. Viacerí sme boli zaskočení tým, začo všetko si cestovná kancelária ADRIA Travel nechala zaplatiť :( . V závere – cena zájazdu ( komplet poplatky ) nezodpovedajú kvalite.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred mesiacom

Dobrý deň, prepáčte rada by som Vás oslovila, no žiaľ neuviedli ste Vaše meno, len takto anonymne ste zhodnotili zájazd.
Na základe uvedeného osočujúceho hodnotenia na stranu CK Vám poskytujem nasledovnú reakciu. V prvom rade o každom jednom výdavku ste boli predom informovaná. Jednak pri samotnej ponuke a tiež pri pokynoch, ktoré ste pred zájazdom obdržali. Prekontrolovala som kompletne našu korešpondenciu a nikde som nenašla Vašu reakciu ohľadne nezrozumiteľnosti, resp. rozdielu oproti zaslaným pokynom a ponuke zájazdu. Z uvedeného sa teda domnievam že ste sa nedôsledne oboznámila s podmienkami zájazdu. Vaše tvrdenie že „cestovka na tomto zájazde neskutočne zarába „ je neoprávneným obviňovaním CK a poškodzovaním jej dobrého mena. Každý doplatok je splatný priamo na mieste miestnym dodávateľom a neprichádza do CK, teda nie je príjmom CK. Pri ponuke máte uvedené, že výdavok je cca. Je to závisle v konečnom dôsledku na konkrétnom počte klientov v zájazde. My nezodpovedáme a nevieme ovplyvniť výšku pobytovej taxi na hoteli. Je to bežný poplatok v každom hoteli aj na Slovensku, to však samozrejme každý kto cestuje vie. Vy oceňujete prístup sprievodkyne že ste jej odmietli uhradiť cenu za miestnu prepravu. Sprievodkyňa však musela tento rozdiel uhradiť zo svojej odmeny za zájazd za Vás. Počas celej doby zájazdu ste mali zabezpečený nami objednaný autobus, ktorý Vás prepravoval. Pri samotnej ponuke zájazdu ste mali uvedené že sa budeme presúvať miestnou dopravou. Usúdili sme a aj so skúseností s ostatnými skupinami sme zabezpečili prepravu výlučne pre našu skupinu. Jednak to bol oveľa vyšší komfort pre klientov, pohodlie, operatívnosť, rýchlosť prepravy, nemuseli ste sa presúvať na zastávky verejnej dopravy a podrobovať sa cestovnému poriadku, ale mali ste autobus pristavovaný priamo pred hotelom a odviezol Vás priamo k najbližšiemu miestu programu. Toto riešenie zabezpečilo obrovské ušetrenie času a možnosť tento čas venovať prehliadke a spoznávaniu Izraela, nakoľko ste mali na zájazd pridelenú veľmi skúsenú sprievodkyňu. Sprepitné je úplne bežný a samozrejmý výdavok v tejto krajine. Pri tomto bode sa nebudem ani pozastavovať, nakoľko každý kto cestuje do tejto krajiny vie že to nie je ako napr. tringelt čašníčke v kaviarni, ale forma poďakovania za poskytnutú službu a je samozrejmá a dokonca aj vyžadovaná jednotlivými poskytovateľmi služby. Nie je len pre šoféra ako píšete Vy, ale pre každého kto prichádza so skupinou do kontaktu ( miestny sprievodca, recepcia, obsluha v reštaurácii, hotelový personál ) Následne sa potom aj personál adekvátne správa ku klientovi s prihliadaním na výšku sprepitného. Je veľmi smutné a my sa za Vás hanbíme, že ste si takto uctili tento personál. Pokiaľ ste sa oboznámila s programom zájazdu, tak bolo tam Mŕtve aj Červené more. Vzhľadom na sklz spôsobený pravdepodobne už spomínaným sprepitným pre vodiča, sprievodkyňa operatívne prispôsobila program zájazdu a pri Mŕtvom mori ste boli počas tretieho dňa programu. Prepáčte, ale nie je v našej moci skrátiť cestu medzi Eilatom a Jeruzalemom. Oveľa väčšia úspora času a pohodlie je práve tým autobusom špeciálne pre našu skupinu a nie verejným dopravným prostriedkom. Večera nie je v cene zájazdu, nie je povinná a pokiaľ o ňu klient má záujem tak je spoplatnená. Predsa nie je možné jesť večeru bez toho aby ste si za to zaplatili. V cene zájazdu sú raňajky nie večera. Prehliadku Jeruzalema nie je možné absolvovať bez miestneho sprievodcu. Naša Ck neporušuje predpisy a pokiaľ je potrebné, aby klientov sprevádzal miestny sprievodca, tak tento sprievodca je zabezpečený. Neuviedli ste čím program nebol dodržaný. Máme zato, že práve miestny sprievodca Vás dokonale oboznámi s mestom, a ako je nám dobre známe aj s predchádzajúcich skupín tak práve táto sprievodkyňa je majstrom vo svojom odbore a našim klientom aj z dôvodu sprepitného ukáže oveľa viac ako je v samotnej objednávke.
S pozdravom Ing. Pavlovičová

9. 1. 2019
Katarína

Celý zájazd prebehol bezproblémovo, sprievodkyňa bola ústretová. Videli sme mnoho zaujímavého a zároveň aj relaxovali.

8. 1. 2019
Alojzia

Zájazd bol veľmi dobre zorganizovaný a z Orlieho hniezda sme mali pekné výhľady do okolia.

7. 1. 2019
Patrícia

Úžasný výlet napriek tej dlhej ceste :D neplánovane sme zažili aj mesto Verona (kvôli búračke) samozrejme že pre nikoho to nebolo príjemné. Nevideli sme San Tropez (ktoré som osobne strašne chcela vidieť a neboli sme ani v meste Antibes) ale napriek okolnostiam, ktoré sa nám prihodili som rada že sme sa nakoniec do Fr dostali a nešli sme späť na Slovensko. Takže veľké ďakujem patrí všetkým, ktorí od 2h ráno museli toto riešiť.
Sprievodkyňa Jitka, bola úžasná, milá, má obrovské vedomosti a vie veľa veci odporučiť. Mali sme dostatok voľného programu.
Hotel primeraný – čistý a raňajky aj keď to neboli tie typické bohaté švédske stoly tak človek sa vedel najesť.
Oceanographic museum v Monaku – top! :)

7. 1. 2019
Miroslava

Skvelá sprievodkyňa p. Kratochvílová. Dobrý hotel s raňajkami.

7. 1. 2019
Katarina

Podnik pekný, len dosť ďaleko od pamiatok… Sprievodkyňa super aj šoféry autobusu…

Nastupne miesto na zájazd zmenili v posledne dni. Neboli podľa objednávky prvej…

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred mesiacom

Dobrý deň, realizácia nástupného miesta je závislá podľa všeobecných obchodných podmienok od počtu záujemcov na nástup na danom nástupnom mieste. O nástupnom mieste sme Vás informovali 8 dní pred nástupom na zájazd. Mrzí nás no z troch zájazdov - Paríž, Fr. riviéra, Rím, bola len Vaša objednávka s požiadavkou na nástup v Žiari nad Hronom. Mrzí nás ale nedokážeme zabezpečiť prepravu dvoch osôb na trase Žiar nad Hronom a Nitra a späť za cenu 30 EUR čo je príplatok za nástup v oboch smeroch. Odchod a príchod zo zájazdu bol v čase, kedy bolo bez problémov možné využiť na prepravu verejnú dopravu a príplatok za nástup Vám nebol účtovaný. Mrzí nás že ste ohodnotili zájazd 3 * len vzhľadom na nástupné miesto. S pozdravom Ing. Pavlovičová

5. 1. 2019
Bbucko

Super program a super ochotná sprievodkyňa Jitka. Ďakujem

5. 1. 2019
Silvia

Delegátka bola super Nice Monaco krásne veľa sme videli 🤗 veľa sme sa dozvedeli

Tá búračka nebola asi nikomu príjemná 😰 a cely deň zabitý vo Verone 🙄 a potom sme nestihli Saint Tropez na ktoré sa veľa ľudí moooc tešilo..

5. 1. 2019
Viktória

Paríž a jeho pamiatku sú naozaj veľmi krásne (najväčšie prekvapenie bol ohňostroj) ale treba si dávať pozor na osobné veci.

Neorganizovaný program, nestihli sme prehliadku katedrály Noter-Dame pretože sme k nej prišli 15 minút predtým ako ju mali zatvárať. Zlé časové naprogramovanie!

4. 1. 2019
Vlado

Prostredie bolo veľmi pekne, počasie nám vyšlo, sprievodkyňa bola príjemná, program bol super, ubytovanie bolo na úrovni

Prvá noc v hoteli bola dost zima

3. 1. 2019
Eva

Neboli sme na Malte, ale na ostrove Cyprus, lebo nebol dostatočný počet záujemcov. Vôbec nebol dodržaný plán poznávacieho pobytu. Už nikdy viac nevyužijem takúto možnosť cestovať. Zostanem verná CK Satur .

29. 12. 2018
Dušan
24. 12. 2018
Ivana

Dobra sprievodkyna, mily vodic, prijemny hotel a zajazd podla programu

23. 12. 2018
Jhornakova

Program zájazdu, príjemné ubytovanie v centre Barcelony, výborná sprievodkyňa. Primerane veľká skupina všetkých vekových kategórií.

20. 12. 2018
Jarybana

Páčila sa mi doprava, sprievodkyňa.

Keď sme prišli na hotel bola tam zima ako v Rusku a netiekla teplá voda. To bolo to najhoršie z celého zájazdu. Ľudia boli uzimený no a mysleli sme si že sa zohrejeme. Spali sme oblečení a bez sprchy. A bolo by namieste žiadať od hotela kompenzáciu a následne aj odškodniť účastníkov zájazdu.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred mesiacom

Dobrý deň, ďakujeme pekne za Vaše hodnotenie. Ohľadne zimy na hoteli poskytujeme nasledovné stanovisko. Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová

20. 12. 2018
Blanka

Tiež som mala obavy po prečítaní niektorých recenzií na CK. Ale fungovalo to. Sprievodkyňa p. Evka bola veľmi milá, bezprostredná a veľmi zodpovedná, nápomocná od začiatku do konca pobytu. Napriek tomu, že sme niektoré plánované miesta nestihli aj z objektívnych dôvodov, hodnotím tento výlet ako vydarený. Výber hotela veľmi dobrý, na úrovni, blízko hlavnej ulice, ale pritom v tichšej bočnej uličke. Strava v Barcelone vynikajúca, treba si nachystať žalúdky a peniaze, aby ste všetko ochutnali.

19. 12. 2018
Stanislav

hotel a mestá, ktoré sme navštívili

sprievodkyňa Katarína

19. 12. 2018
Alena

zla organizacia CK Adria, pekny hotel Junior *** v Krakowe, ale bez kurenia a teplej vody a neochoty personalu riesit vzniknutu situaciu

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred mesiacom

Dobrý deń, k Vášmu hodnoteniu poskytujeme nasledovné stanovisko. Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová

19. 12. 2018
Radka

Pani sprievodkynu nebolo počut. Bola dost drzá k ludom.

19. 12. 2018
Monika

Absolvovali sme dvojdňový víkend v nádhernom predvianočnom Krakowe a rovnako čarovnom mestečku Zakopanom. Naše očakávania sa nadmieru naplnili. Veľmi dobrý program, ubytovanie a atmosféra vianočného Poľska. Špeciálne poďakovanie patrí našej úžasnej pani sprievodkyni Veronike (ak si dobre pamätám) a pánovi šoférovi, ktorý nám spríjemňovali pobyt. Ste fakt úžasní ľudia. Robte čo robíte, robíte to perfektne! :) Určite budem odporúčať ďalej a tak isto aj my sa určite zúčastníme ďalšieho takéhoto perfektného zájazdu.

19. 12. 2018
Danka

Sčítaná sprievodkyňa, ochotná odpovedať na všetky otázky, program…

19. 12. 2018
Milan

Všetko.

18. 12. 2018
Info

zaujímavý výlet so super výkladom

nevykúrená izba, v ktorej sa ani po upozornení nedalo kúriť, zavzdušnený radiátor

18. 12. 2018
Ivan

Sprievodkyna nam prehliadku skrstila.

18. 12. 2018
Marcela

milá sprievodkyňa, lokalita

absolútne hrozná organizácia, od meškania odchodov autobusu, ktorý ani nebol označený logom cestovnej kancelárie, až po hotel, v ktorom bola strašná zima, nefunkčné kúrenie, tečúci radiátor.. náhradné ubytovanie zabezpečené až o 01.00 kedy už takmer všetci spali… samozrejme, žiadne informovanie cestujúcich o situácii, keďže aj šofér, aj sprievodkyňa neboli zamestnancami CK..Nikdy viac..

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred mesiacom

Na základe predloženého GPS záznamu od dopravcu, ktorý dopodrobna monitoruje jazdu autobusu aj s časovými údajmi sme zistili nasledovné
Odchod z Bratislavy bol plánovaný na 4. hodinu. Autobus bol pristavený na nástupné miesto o 3 hodine 46 minúte. Klienti nastúpili a chýbali 2 osoby. Sprievodca samozrejme čakal na príchod klientov, nakoľko samozrejme môže dôjsť k omeškaniu klientov a pokladáme za dôležité klientov počkať, nie presne o 4. hodine dvere autobusu zatvoriť a odísť. Omeškať sa môže ktokoľvek a mohlo by sa to stať aj Vám, a tiež by ste uvítali pokiaľ by sme Vám neodišli ale počkali na Vás. Sprievodkyňa kontaktovala chýbajúce klientky a zistilo sa že dve klientky omylom nastúpili do autobusu inej CK ktorá tiež smerovala do Krakova.
To však samozrejme znamenalo oneskorenie odchodu z prvého nástupného miesta a následný meškajúci dopad na každé nasledujúce nástupné miesto.
Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová

18. 12. 2018
Anonym

Katastrofa!!!!
Sprievodkyňa neprofesionálna, ubytovanie bez kúrenia a bez teplej vody!!! Neodporúčam.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred mesiacom

Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová

17. 12. 2018
Denisa

Výlet určite odporúčam. Veľká vďaka našej super sprievodkyni Hanke za trpezlivosť, ochotu, a dobrú náladu. I keď sme mali iba jeden deň, snažila sa nám ukázať to naj čo sa v Budapešti dá vidieť. V ten deň akurát začalo pekne snežiť, a týmto chválim aj nášho autobusára Paliho ktorý to zvládol super :-) A v neposlednom rade taktiež chválim cestovnú kanceláriu Adria Travel za komunikáciu a ústretovosť z ich strany vyhovieť zákazníkovi. Výlet sme si naozaj užili a určite odporúčam každému :-) Denisa

16. 12. 2018
Daniela

nikdy viac na takýto zájazd, plný stresu.

9 hodinová cesta autobusom , od 4h do 13h v autobuse s hodinovými prestávkami, žiaden čas na pamiatky v Krakowe čas cca 4 hod., zmena ubytovania, Zakopané ako tak ušlo -čas 5 hod, ale cesta trvala od 4h do Žiliny 3 h/napriek tomu že počasie bolo slnečné a cesty suché/ v Žiline na parkovisku sme strávili čas 1,5 h, do TN sme prišli o9 30h, sprievodca nula bodov vôbec sa o nás nestarala, nechala nás napospas osudu, sústavne nás zavádzala zlými informáciami, na hrade v Krakove, ked som si chcela pozriet kostol a interier hradu nám dala čas 40 min, s vyjadrením kto nebude pri schodoch o 2 h má smolu , ona odíde na námestiemne povedala, že keď si chcem pozriet pamiatky aby som išla na poznávací zájazd, všetci spolucestujúci boli nespokojný, nemala ani reklamačný list, nevedeli sme ani číslo jej mobilu ani meno a priezvisko, v prípade že by sa niekto stratil nesedel ani názov hotela premiestnili nás na nejaký športový areál vo výstavbe, tak sme v autobuse spísali petíciu a rozhodli sme sa že to uverejníme v markíze a STV pre výstrahu ďalším záujemcom. Moje hodnotenie je nasledovné, bol to vyslovene autobusový zájazd ,2/3 času sme strávili v autobuse. S pozdravom Daniela Lobíková

15. 12. 2018
Miroslav79

Bana bola pekná tá sa oplatí…

neskorý príchod na hotel od trhov som viac očakával

12. 12. 2018
Katarína

veľmi pekný výlet pre deti☺; také čo milujú zvieratká a dobrodružstvo; aj dospelych; super deň.

v čokoládovni sa dá platiť len cash

12. 12. 2018
Karol

Sprievodkyňa, šofér a atmosféra v Krakowe aj Zakopanom. Ubytovanie.

Vôbec sa mi nepáčila organizácia majiteľky CK Adria, ktorá nám znepríjemnila pobyt, jej „šachovaním“ , na ceste tam aj späť sme museli čakať na druhý autobus, z ktorého prestupovali ľudia. Na ceste tam to ešte ako tak išlo, ale na spiatočnej ceste sme MUSELI čakať v Žiline vyše jeden a pol hodiny na autobus, z ktorého prestúpilo IBA 5 ľudí, vrátane sprievodcu, ktorý bol v tom druhom autobuse, spravili si z nás tak RUKOJEMNÍKOV a to z cca 50 ľudí. Takže kvôli 5 sme museli 50ti čakať. Pritom ja s priateľkou sme vlastne už boli skoro doma. Bolo to dosť stresujúce a neprofesionálne od p. majiteľky!!!!! Pokazila nám tým všetko to krásne čo sme si MALI z tohto poznávacieho zájazdu uchovať. To, že som napísal, že odporúčam, tak iba v tom prípade, že sa už nebudú také ŠACHY robiť s ľudmi zo strany majiteľky CK Adria. Určite ak by som ešte chcel ísť s touto CK, tak sa budem v prvom rade informovať či sa opäť budú meniť ľudia po ceste tam a späť. A to odporúčam každému kto sa rozhodne ísť s CK Adria.

12. 12. 2018
Darina

Asi najhorsie zorganizovany zajazd, aky som zazila.nepresnost v instrukciach, casove odchylky v rozsahu niekolko hodin, neznalost sprievodkyne, nezvladnuta organizacia.pocas zajazdu vsetci ucastnici spisali spolocnu staznost nakolko zajazd absolutne nesplnil ocakavania.

11. 12. 2018
Turcsan

dva dni v Zakopanom a v Krakove

Prístup delegátky a vodiča autobusu.

11. 12. 2018
Lukas

Prístup, Sprievodkyňa, Zmena hotelu, Cestovanie 21 hodín v autobuse, V Krakove sme boli 5 hodín a v Zakopanom 6 hodín celý výlet. Otras.

11. 12. 2018
Michaela

Skvelý výlet odporúčam, nádherné pamiatky Krakowa aj soľná baňa super :)

Meškanie autobusu cca pol hodinu a mrznutie pri čakaní naň.

5. 12. 2018
Ludka7

perfektne zorganizovany zajazd..

postele na hotely, moc mäkke, a nedala sa nastavit voda v sprche

5. 12. 2018
Alzbeta

Všetko sa nám páčilo. Mali sme príjemnú sprievodkyňu , šoféra, pekné čisté ubytovanie , počasie nám vyšlo. Krásna vianočná atmosféra v Krakove a pekne zasnežené Zakopané

5. 12. 2018