Hodnotenie podniku  STARTRIP s. r. o.

4,1/5 (2 868 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Richard
1. 7. 2020
Marian

Nekonal sa kvôli Kovid 19, nebolo jasné kde a kedy mám zadať miesto nástupu,
a teraz nemám ani zájazd, ani peniaze!

1. 6. 2020
Patrícia

Voucher nebol uplatnený, nakoľko sa vyskytla situácia s koronavírusom. Peniaze späť nám odmietli vrátiť a ponúkli nám zájazdy v nižšej hodnote až o 60 eur na voucher. Teraz máme doma 2 vouchre s platnosťou jedného roka, ktoré už nechceme využiť, ale budeme musieť, lebo nemáme na výber. Tu je vidno ze riziko znáša vždy iba zákazník. Takže nie ďakujem, nabudúce pôjdem cestovkou, ktorá ani v tejto situácii nemá problém s vracaním peňazí.

24. 4. 2020
Tatiana

V súčasnej situácií mám negatívnu skúsenosť s postupmi CK. Mesiac pred odchodom na zájazd som sa chcela informovať, ako bude CK postupovať, ak nebude možné cestovať kvôli situácií vo svete. Odpoveďou mi bolo, že aktuálne nemáme žiadne obmedzenia pre zájazd. 5 dní na to rozoslala CK mail, v ktorom dala zákazníkom kvôli súčasnej situácií na výber zo 4 možností:
1. bezplatne zmeniť termín zájazdu,
2. požiadať o vystavenie darčekového voucheru, v plnej výške Vašej úhrady s platnosťou voucheru do…,
3. stornovať objednané služby v tej dobe s 30 %,
4. ponechať rezerváciu bez zmeny a cestovať v rezervovanom termíne.

Spolu s priateľovou mamou sme sa rozhodli ponechať objednávky bez zmeny, pretože sme chceli cestovať v konkrétny termín. E‑mail sme im poslali v deň, dokedy sme mali poslať naše vyjadrenie. Súčasne sme teda riešili 2 objednávky, každú trochu iným spôsobom. Na prvú odpísali, že berú na vedomie a mne odpísali, že už mi vystavili poukaz. Pričom sme si vybrali rovnaké možnosti. Na to som reagovala, že nesúhlasím s daným postupom, pretože nič také nemajú uvedené vo VOP, že toto môžu spraviť bez súhlasu klienta a klient predpokladá, že ak nestihne reagovať na e‑mail, ktorú možnosť si vyberie, zostáva objednávka nezmenená. Napriek tomu, že sme použili voucher zo zľavomatu, máme sa riadiť už VOP cestovnej kancelárie, keďže zmluvu máme s ňou. Takto mi aj odpovedal zľavomat. Z CK obratom odpísali, že to preveria. V ten istý deň som sa rozhodla spraviť rázny krok pri mojej objednávke a odstúpiť od mojej zmluvy s odvolaním na § 21 odst. 2 Zákona č. 170/2018 Z.z. a žiadala som vrátenie celej sumy. CK sa nevyjadrovala. Chápem, že toho mali na vybavenie asi trochu viac. Tak som čakala.

Na 18ty deň od tohto mailu, sme na obe objednávky dostali úplne rovnakú odpoveď. V tomto mi príde postupovanie CK nekorektné a ďalej budeme riešiť. Nahneval ma predovšetkým úvod e‑mailu:

„Z dôvodu, že ste neboli ochotní prijať nami ponúkané ústretové riešenia, ktorými sa CK snažila zachovať čo najviac proklientsky a ponúknuť svojim zákazníkom riešenia, pri ktorých by neutrpeli žiadnu ujmu, sme si dali vypracovať právne stanovisko k riešeniu Vašej objednávky. CK vznikli náklady s Vašou objednávkou a CK nedisponuje s Vami uhradenou čiastkou za zájazd v plnej hodnote. Náklady pozostávajú z:
– cena za ubytovanie – ktorá bolo uhradené vopred,
– záloha sprievodcovi – ktorá bola uhradená vopred,
– záloha na dopravu – ktorá bola uhradená vopred,
– provízia cestovnej agentúre – ktorá bola uhradená vopred.

Do tohto času sme sa prioritne venovali komunikácii s našimi obchodnými partnermi. Sme veľmi vďační za množstvo pozitívnych reakcií z ich strany. Mimoriadne nám záleží na tom, aby mali naši klienti ochránené všetky finančné prostriedky, ktoré zaplatili za objednaný zájazd a ktoré boli zaslané na účty dodávateľov služieb. Preto za najúčinnejší a najkorektnejší považujeme odklad plnenia (termínu) zájazdu do obdobia vhodného na cestovanie.

Na základe uvedených faktov sme Vám vytvorili darčekový voucher v hodnote plnej Vašej platby. Tento darčekový voucher je možné použiť do 31.6.2021 ( cestovanie je možné aj v neskoršom termíne ) na akýkoľvek zájazd z našej ponuky.“

Z mojej komunikácie jasne vyplývalo, že som sa zaujímala o zájazd a vybrala som si z ponúkaných možností. Vybrala som si tú, ktorá nám vyhovovala najviac. Keby sme mali inú možnosť, vybrali by sme inak, ale jednoducho, cestovať sme chceli v konkrétny termín a nikto z nás nerátal vo februári pri objednávaní s tým, že v apríli to možné nebude. CK mi neposkytla stanovisko k odstúpeniu od zmluvy. Keďže na stránkach mali napísané, že pre rýchlejšiu komunikáciu máme písať e‑maily, tak sme tak robili. Po zistení, že sme neboli ochotní prijať ich riešenia, som CK znova napísala, že nesúhlasím s ich tvrdením a naďalej trvám na pôvodnom odstúpení od zmluvy a vrátení plnej sumy, aj keby ich mali vrátiť o niečo neskôr. Rovnako pri druhej objednávke napísali stanovisko, keďže CK nepostupuje v rámci svojich VOP a nevie zájazd zrealizovať v stanovený termín, žiadajú peniaze naspäť. Takže čakáme na ďalšiu odpoveď. Z mailu, ktorý rozoslali klientom mám pocit, že sa vôbec nezaoberali objednávkam individuálnejšie, ale rozhodli sa všetkých odbaviť rovnako. Poslať totožne napísaný text, pridať darčekový poukaz, s ktorým sme nesúhlasili a podmienky k nemu. Ja som postupovala v súlade s VOP kancelárie, so zákonom a odporúčaniam SOI pri odstúpení od zmluvy v aktuálnej situácií. Od CK nemáme žiadne vyjadrenie v paragrafoch, zákonoch, ani častiach VOP, na ktoré sa odvolávajú a na základe ktorých majú právo takto postupovať. Nájde sa veľa klientov, ktorým ponúkané možnosti vyhovujú. My to žiaľ nie sme.

Pevne dúfam, že CK zmení rétoriku a zamyslí sa, či tým chce stratiť súčasných, či potencionálnych klientov. Táto situácia vo svete bude v najbližšej dobe preverením dôveryhodnosti a korektnosti viacerých CK, ako sa zachovajú ku klientom. Niektoré naozaj bezproblémovo vracajú plnú sumu, s inými budú klienti asi musieť bojovať.

9. 4. 2020
Ján

Destinacie

Zazil som mene nucitelsky a o to viac poznatkov zo zivota a realii

6. 4. 2020
Lukáš

Paríž

Cestovanie, hororové ubytovanie a strava, zlá organizácia..

30. 3. 2020
peti

Skryte poplatky za cestovanie , daleko od pariza ubytovanie.

30. 3. 2020
peter

Nikam sa nešlo koli situácii a žiaľ storno zájazdu je ťažké CK nechce vrátiť peniaze… Smutné

21. 3. 2020
Ivan

vzhladom na okolnosti(koronavirus) sme absolvovali maximum z programu, a taktiež operatívnost pri organizácii navratu z karantény bola ukážkova…

bez pripomienok

10. 3. 2020
Anonym

Nevyužil som

9. 3. 2020
Zdenka

Program zájazdu bol skvelo naplánovaný.

25. 2. 2020
Lucia

Zájazd bol super, boli sme spokojní so sprievodkyňou, ktorá nám poukazovala celý Paríž v plnej jeho kráse.

Nepáči sa nám jednanie cestovnej kancelárie ADRIA TRAVEL, ktorá zrušila nástupné miesta len pár dní pred zájazdom. Čo by bolo v poriadku, keby nezavádzala pri vrátení príplatku za tieto nástupné miesta.
Nepáčila sa nám ani komunikácia zo strany cestovnej kancelárie, ktorá nepravdivo odpovedá na otázky. Po upozornení na vrátenie príplatku nám úplne prestala odpovedať.
CK ADRIA TRAVEL / STARTRIP s. r. o. už nikdy viac !!!

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 5 mesiacmi

Dobrý deň pán Brna, mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie, resp. vytrhnutie z kontextu a neúplné a nepravdivé vyjadrenia. Realizácia nástupného miesta je vždy podmienená počtom záujemcov o dané nástupné miesto. O tom, že nie je dostatok záujemcov o nástup v Žilne, sme Vás informovali pri zaslaní pokynov k zájazdu, čo je 7 dní pred samotným odchodom na zájazd. V tomto čase už bolo aj pre nás zrejmé, že toto nástupné miesto pre nezáujem klientov nebude môcť byť realizované. Prepáčte, ale skutočne nevieme o tom informovať mesiace pred samotnou realizáciou zájazdu. Zabudli ste uviesť, že sme Vám doporučili presný spoj ktorým je možné cestovať do Trnavy ( ktorá bola s príplatkom 10 EUR / osoba ) aby ste s tým nemali žiadne starosti. Náš autobus bol pristavený priamo pred stanicou a v prípade meškania vlaku, bol pripravený Vás počkať. Neviem čo by sme pre Vás mohli urobiť viac. Rozdiel platby medzi nástupným miestom ŽIlina a Trnava, Vám bol vrátený na Váš účet v deň, kedy ste nám zaslali Vaše číslo účtu. Pozrite si prosím históriu našej vzájomnej mailovej komunikácie. Do 12 hod. máte od nás odpoveď na každý Váš zaslaný mail. Rozdiel platby máte obratom po obdržaní čísla účtu vrátenú na účte, takže skutočne nerozumiem Vášmu tvrdeniu, že sme prestali odpovedať. Sme radi tomu, že sa Vám na zájazde páčilo, že splnil Vaše očakávania a že naši zamestnanci vrátane sprievodkyne pre Vás zabezpečili všetky objednané služby k Vašej plnej spokojnosti. S pozdravom Ing. Pavlovičová

21. 2. 2020
Ivana

Celkový program zájazdu. Aj informácie od pani sprievodkyne.

19. 2. 2020
Anonym

Organizácia zázdu, nevedomosť šoférov, namiesto toho, aby Vás autobus niekde vyzdvihol, my, ako klienti CK, sme sa museli hnať a uháňať niekoľko km za ním, a to každý deň! To iné CK nemajú.

11. 1. 2020
Marianna
10. 1. 2020
Dominik

Videli sme všetko a všade sme boli

Milióny ľudí všade
Je to len pre pocit že ste tam na Silvestra ale všade je chaos naháňanie
Neužijete si to patricne

9. 1. 2020
Igor

Paríž ako mesto a pamiatky

Určite neodporúčam CK. Beriem to tak, že zbabraný zájazd je 70% vinou cestovky, 20 % chybou sprievodkyne, ktorá operatívne nemenila plán prehliadok a 10 % mojou vinou, že som si vôbec zájazd zakúpil. Cestovka síce môže argumentovať štrajkami, ktoré práve prebiehali v Paríži, ale keby boli zabezpečili lístky dopredu mohli sme sa dostať aspoň do niektorých pamiatok. Takto sme nevideli ani Louvre, ani Versailles, ani Sainte Chapelle. Za zmienku stojí aj to, že sme všade čakali minimálne hodinu v chladnom počasí. Škoda že pani sprievodkyňa inak veľmi znalá pomerov, trošku viac nevyužívala internet, aby vedela dopredu, kde sa konajú štrajky a mohla zmeniť plány. Tým mohla aspoň trošku napraviť neorganizáciu cestovky Adria travel a Star trip. Vrcholom všetkého ale bola Eiffelovka, kde konečne začala cestovka niečo robiť a zabezpečila ostatným účastníkom zájazdu lístky, ale len po schodoch na druhé poschodie. My sme si po svojej osi, keďže sme už sprievodkyni neverili kúpili lístky, ktoré akože neboli kúpili priamo v pokladni , ale samozrejme výťahom.

6. 1. 2020
Lýdia

Nám sa veľmi páčilo, že sprievodkyňa bola neadekvátne vzdelaná k práci ktorú vykonávala, ale nám to veľmi vyhovovalo nakoľko sme si všetko prešli sami. Najväčšia chvála patrí šoférom. Ďakujeme.

Sprievodkyňa Soňa, nevzdelaná, neinformovaná, stratená ako sám doma v New Yorku 2.

5. 1. 2020
Galina

Sprievodkyňa super!!!

Metro boli zatvorený !!!

5. 1. 2020
Mária

Samostatná Budapešť je krásna a prijala by som aj 2 dni na jej poznávanie. Ináč všetko super!!!

Na zámku Sisi sme nemali sprievodcu, čo hodnotím ako mínus

4. 1. 2020
Aneta

Nepáčilo sa mi že sme nenavštívili Saint Tropez pritom sme si za to zaplatili, chladno v autobuse, príšerná zima na izbách, už touto cestkovkou nepôjdem

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 6 mesiacmi

Dobrý deň, na Francúzskej riviére je množstvo krásnych miest ktoré je možné navštíviť. Programu zájazdu ktorý ste si zakúpili, neobsahoval návštevu mesta Saint Tropez a z tohto dôvodu nebola návšteva mesta realizovaná. Za návštevu tohto mesta ste si nezaplatili, ako mylne uvádzate. Je potrebné si prezrieť ponuku ktorú ste si zakúpili aj s kompletným programom ktorý bol v cene zájazdu. Absolvovali ste dokonca viac ako bolo v cene a programe zájazdu. Navštívili ste naviac krásne jachtárske mesto Antibes.
Program Vášho zakúpeného zájazdu bol 1. deň
Odchod zo Slovenska v závislosti na nástupných miestach ( BA o 15 hod. ) Presun cez Rakúsko, Taliansko do Francúzska – do Nice.

2. deň
V ranných hodinách príchod na Azúrové pobrežie.
Po klasických raňajkách croissant a „kapuco“ na pumpe pokračujete do nádherného Nice. Pozriete si perlu pobrežia Nice. Uvidíte centrálne námestie Masséna s fontánou, Ruskú ortodoxnú katedrálu Saint – Nicolas; slávnu Anglickú promenádu ktorá sa rozprestiera okolo Anjelskej zátoky, výstup na Le Chateau – bývalá pevnosť – najkrajšia vyhliadka na mesto. Centrum mesta s úžasnou art nouveau architektúrou, vyveziete sa výťahom na vyhliadku pri bývalej Citadele, odfotíme sa pri nápise I love NICE a určite ochutnáme dusene mušle, či rybaciu polievku. Presun na ubytovanie. Nocľah

3. deň
Raňajky, po raňajkách návšteva parfumérie, s mož­nosťou nákupov jedinečných francúzskych parfumov. Pokra­čovanie v programe, presun do čarovného mestečka Cannes. Navštívite aj jedinečnú katedrálu Ruskej ortodoxnej cirkvy a vychutnáte si kávu na brehu mora. Na tržnici v Cannes ochutnáte ananásové paradajky, morské plody či grilované mäská. Individuálny program v uliciach mesta bude neopakovateľné divadlo ohňostrojov. Nový rok privíta víťaz festivalu ohňostrojov, ktorý je každoročne usporiadaný v meste Cannes – nezabudnuteľný zážitok. Návrat na ubytovanie v nočných hodinách.

4. deň
Raňajky, po raňajkách presun do svetoznámeho Mo­naka. Pešia prehliadka Štadióna Ludvíka II. jedného z najkrajších športových komplexov sveta; Exotická záhrada ponúkajúca viac ako 7000 druhov kaktusovitých rastlín z Afriky a z Latinskej Ameriky, podzemná „katedrála“; kniežací palác; katedrála; oceánografické múzeum, ktoré pochádza z roku 1910. Múzeum je jedným z najlepších, nájdete tu akvária s viac ako 4000 druhov rýb, vrátane žralokov a útesových rýb, tiež aj nástroje, zbrane a modely lodí. Pokračovanie v prehliadke kasíno; opera; Grimaldi Forum – kongresové ultramoderné centrum; prechádzka po Promenáde šampiónov (odtlačky nôh najvýznamnejších futbalistov sveta); obhliadka Vily Sauber – architektonický skvost, ktorého autorom je Charles Garnier (autor Opery v Paríži), v súčasnosti sídlo nového Národného múzea Monaka. Individuálne voľno.

Vo večerných hodinách presun na Slovensko

5. deň
Príchod na Slovensko v poobedňajších hodinách.

3. 1. 2020
Renáta

Mali sme dobrý program, stihli sme vidieť veľa s ponúkaného.

30. 12. 2019
Veronika

Kolóny pred Budapešťou nás obrali o čas strávený v Budapešti, inak príjemný výlet. Skvelá sprievodkyňa ♥️😊.

24. 12. 2019
Simona
17. 12. 2019
Andrea

ĎAKUJEM VÁM za úžastný zážitok. Vysoko profesionálna organizácia celého zájazdu. Program s vynikajúcou a obetavou sprievodkyňou Evou Pivoluskovou, ktorá nás neustále informovala o jednotlivých navštívených lokalít a miestach má veľký prehlad, venovala sa nám na sto percent veľa sme sa dozvedeli a je človek na správnom mieste, vždy plná energie. Ubytovanie bolo krásne, moderné, čisté, všetko bolo v najlepšom poriadku. Organizácia dopravy v rámci lokalít bez problémov zvládnutá. Každému vrelo odporúčam, je tam krásne.

11. 12. 2019
Tatiana

Zájazd super, sprievodkyňa aj šofér profesionály

ubytovanie podpriemerné, a to nie som fajnová, ubytovňa bez pohárov, na jednu noc a dosť, vyvážené to bolo raňajkami, tie nemali chybu a v príjemnom prostredí, v podstate ok :))

11. 12. 2019
Elena

Vedomosti sprievodcu – vynikajúce, organizačné schopnosti slabšie.

Zlá organizácia času, skutočnosť vôbec nesúhlasila s doručenými pokynmi. Eger sme nevideli vôbec, zámok bez sprievodcu – vyhodené peniaze. Stály časový stres.

4. 12. 2019
Eva

Údolie krásnych žien – pekné prostredie,

4. 12. 2019
Zdenkolat

Celkova organizacia, jeden celý deň stravený v autobuse, celkom zbytočne

3. 12. 2019
Kikuška

na hotelovej izbe bola pleseň aj na stenách aj v sprchovom kúte

3. 12. 2019
Eva

Zájazd predvianočný Krakov a Zakopane splnil moje očakávanie, prispel k tomu aj milý pán sprievodca a spoľahlivý pan vodič. Vďaka! Hotel zodpovedal počtu hviezdičiek, na jednu noc OK.

Vysoký príplatok za jednolôžkovu izbu, nakoľko hotel má len dve hviezdičky. Informaciu o výške príplatku žiadam priamo v cestovke.

2. 12. 2019
Anonym

Treba navstivit tuto krajinu plnu kontrastov

30. 11. 2019
Anonym

Pekna poznávačka

30. 11. 2019
Marián

Super zájazd.

5. 11. 2019
katka

vsetky navstivene miesta
znovu potvrdená profesionalita sprievodkyne evky

mierna casova obmedzenost hlavne v ľubľane

5. 11. 2019
Z

Ja som bola len zajednávateľ, cestovala mama s priateľom a boli unesení, nevedia si vynachváliť a veľmi sa im páčila aj delegátka a celkovo všetko, odporúčajú tento nádherný výlet každému

30. 10. 2019
Anonym

Mesto krásne, sprievodkyňa Eva je úžasná – neskutočne sčítaná, disponuje veľkým množstvom vedomostí, informácií. Má prehľad o pamiatkach aj o bežnom živote v Ríme. Bola veľmi ústretová. Majiteľka by jej mala päty bozkávať Ďakujeme

Absolutne neodporúčam CK. Konateľka je maximálne arogantná, nekomunikuje, berie peniaze na čierno – bez dokladov – platíte ich cash – bez vyúčtovania. Kupovali sme si zájazd z Bratislavy, VRAJ nás prehodili do Viedne a na iný čas ( čo bolo pre nás komplikované na organizáciu, keďže nie sme z Bratislavy). Info o zmene nám poslala večer v piatok, pracuje len do 16.00, cez víkend nepracuje v CK nikto. Poslala som jej mail, , nech nás okamžite kontaktuje. V pondelok nám odpísala, že na maily takéhoto znenia nebude reagovať. Niečo neuveriteľné. Žiadala som storno, pretože som trvala , na tom, že sme si vyberali zájazd s odletom z Bratislavy. S ňou sa nedá normálne komunikovať. Pani nie je v poriadku. Dodatočné poplatky platíte v hotovosti sprievodkyni – samozrejme bez dokladu – čiže bez zdanenia. Napr. suma za cestovanie je 58,– , ale čo je v nej presne sa nedozviete. Názov hotela nevedela ešte týždeň pred zájazdom. Mali sme výbornú sprievodkyňu, takže sme mali šťastie, ale zájazd cez túto CK je veľké riziko. Kupujete od Startrip ale zájazd organizuje Adria- pričom je to tá istá konateľka – aj číslo, aj adresa …Pozrite si recenzie https://www.dobrodruh.sk/forum/skusenost-s-adria-travel

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 9 mesiacmi

Vážená pani Polnerová, mrzí ma že ste sa pod Vaše vyjadrenie nepodpísali.
Pre čitateľov recenzie upresním jednotlivé fakty, dám na pravú mieru a vysvetlím neopodstatnené vyjadrenia a obviňovania, ktoré sú vytrhnuté z kontextu.
Pracovná doba CK je uvedená aj na web stránke.
Pondelok – Piatok od 10:00 do 12:00 od 13:00 do 16:30
Mimo sezóny nepracujeme počas víkendov.
Dňa 10.10. nás informovali z leteckej spoločnosti, o letových časoch letu z Bratislavy, ktoré boli maximálne nevyhovujúce pre náš program ( prílet do Ríma o 18,30 hod a odlet z Ríma na štvrtý deň o 6,30 hod. ) Takže celkovo by pobyt v Ríme vychádzal na 2 dni. S leteckou spoločnosťou sme riešili vzniknutú situáciu a následne sme dostali informáciu, že našu skupinu nám presúvajú na let z Viedne, ( letecká spoločnosť má na to právo v zmysle ich pravidiel ).
Veľmi sme sa potešili takémuto presunu, nakoľko odlet z Viedne do Ríma bol o 6,30 hod ráno a prílet do Viedne na štvrtý deň o 21 hod. Takže plné krásne 4 dni na spoznávanie Ríma.
Chápem že to môže skomplikovať situáciu, keďže ste cestovali z Košíc a navyše na poznávací zájazd do Ríma s deťmi ( jedným 6 ročným ). Avšak absolútne neakceptujem takéto jednanie a vyjadrenia z Vašej strany.
Dopravu z Bratislavy do Viedne a do Bratislavy sme pre klientov zabezpečili na naše náklady. Neúčtovali sme platbu za transfer. Pre nás boli prvoradé vynikajúce letové časy a celkový čas ktorý naši klienti mali možnosť stráviť pri spoznávaní Ríma.
Pre Vás to ale zjavne nie je podstatná informácia, aby ste sa o ňu podelili pri hodnotení zájazdu, tak ako sa nezmieňujete o zabezpečení transferov z a na letisko v Ríme, na zabezpečený hotel s bohatými raňajkami a kompletné bezproblémové zabezpečenie celkového zájazdu.
Tvrdíte že sme od Vás inkasovali peniaze načierno a my Vám na naše náklady zabezpečíme transfer z a na letisko do Viedne nami objednaným transferovým autobusom, teda nie verejnou prepravou. Pre Vaše 6 ročné dieťa sme zaplatili príplatok za spoločné sedenie, nakoľko táto služba, Vážená pani, je spoplatnenou službou leteckej spoločnosti. Pre Vaše pohodlie a možnosť spoločného sedenia s dieťaťom sme tento poplatok hradili a neúčtovali sme Vám ho.
Spomínate aroganciu zamestnancov CK no zabudli ste podotknúť, že arogancia zamestnancov CK spočívala aj v tom, že sme pre Vašu rodinu zabezpečili pristavenie transferového autobusu v Bratislave aj na mieste ktoré vyhovovalo Vášmu miestu príchodu do Bratislavy z Košíc.
Cestovali ste na zájazd 18.10. ( piatok ), takže v zmysle zákona sme zaslali pokyny 7 dní pred termínom a to 11.10. ( piatok ).
Dňa 12.10. ( sobota ) o 8,20 hod. sme od Vás dostali tento mail. Podotýkam, že to nie je vytrhnuté z kontextu, ale je to celé znenie. Bez pozdravu, len citujem
Okamžite nás kontaktujte na telefónnom čísle xxxx
V nedeľu 13.10. o 10,49 hod. opäť mail
.. To všetko svedčí o Vašej neprofesionalite..

NEODPISUJTE!!!!!
Okamžite nás kontaktujte na telefónnom čísle xxxx

Nehnevajte sa na mňa, ale na takýto štýl komunikácie nie sme zvyknutí a nebudeme na takejto úrovni s nikým komunikovať. Čo je neuveriteľné na tom, že na takýto obsah nereagujeme? Vy pracujete počas skončenia Vašej pracovnej doby? A mali by ste záujem počas Vášho pracovného voľna, počas víkendu odpovedať na takéto arogantné maili? My skutočne nie. Ani počas víkendu, ani počas pracovného týždňa. S klientami komunikujeme slušnou formu a na úrovni, keď si to situácia vyžaduje, tak aj počas pracovného voľna.

Obvinili ste nás že berieme peniaze načierno. To je veľmi Vážne obvinenie! Aký doklad by ste si predstavovali za platbu za dopravu v Ríme, za Vašu doobjednávanú batožinu v lietadle? Predsa máte na lístku uvedenú hodnotu lístka. Batožina v lietadle ani doprava v Ríme, nie je v cene zájazdu a teda my to na náš účet neinkasujeme. Uhrádzate si to priamo na mieste a doklad vyhotovuje jednak prepravca, jednak je to v cenníku leteckej spoločnosti. Namiesto poďakovania od Vás si prečítame takéto hodnotenie a neoprávnené obviňovanie?

Vy neviete čo je v sume 58 EUR? Túto informáciu máte uvedenú už pri samotnej ponuke k zájazdu. Je v tom kompletná cena prepravy v Ríme počas celého zájazdu.

Áno žiadali ste o storno, na základe čoho sme Vám zaslali komplet informácie k stornovaniu zájazdu. Boli Vám zaslané mailom a tiež sme Vás o tom informovali telefonicky.

Aké dodatočné poplatky ste platili v hotovosti? Máte na mysli vstupenky? Áno, v tom máte pravdu, za vstupenky do múzeí nehradíte predom na účet CK, ale zakupuje ich hromadne sprievodca na pokladni múzea a Vašim dokladom je samotná vstupenka.

Osobne ma veľmi mrzí pani Polnerová, že za kompletnú organizáciu a prípravu zájazdu si práve od Vás prečítame nasledovné hodnotenie.
Zájazd hodnotili aj všetci ostatní klienti, a tí ocenili celkovú prípravu, zabezpečenie a organizáciu zájazdu a ohodnotili zájazd do Ríma zhodne na 5*, čo nás samozrejme veľmi teší, nakoľko príprave a realizácii každého zájazdu venujeme maximálne úsilie, a sme veľmi radi že sa to klientom páči a radi s nami spoznávajú nové miesta.
S pozdravom Ing. Pavlovičová Andrea – konateľ CK

27. 10. 2019
Marta

Pamiatky v Ríme, program s vynikajúcou a obetavou sprievodkyňou Evou Pivoluskovou, ubytovanie v čistom malom hotely, organizácia dopravy v rámci lokalít zvládnutá, až na zmenu odletu z Viedne namiesto z BA. Celkový dojem nakoniec pokazilo len cca 3 hod. meškanie odletu lietadla domov, ale to sa zrejme nedalo Vami ovplyvniť.

Strohé, nie úplne jasné informácie cestovnej kancelárie pred samotným výletom.

24. 10. 2019
peter

všetko. Rím krásny, sprievodkyňa super. Klobúk dole pred jej znalosťami.

meškanie letu domov /3.5 hod./.,

24. 10. 2019
Martina

Program zájazdu, príjemní a ochotní šoféri aj pani sprievodkyňa, ubytovanie v čistom malom hotelíku, raňajky dostatočné množstvo aj výber

Jediné k čomu by som mala výhrady je, že termín zájazdu mohol byť skôr o týždeň, keďže v Monaku končila sezóna 15. 10. a my sme tam boli 19. 10. už sme nemohli napríklad navštíviť Kniežací palác.

23. 10. 2019
Stanislava

ďakujeme sprievodkyňi, ktorá bola na záskoku bola úplne super.. 👌👍

nebola možná plavba loďou…

20. 10. 2019
Nikola

Sprievodkyňa Evka úplne top, veľmi milá a zábavná, poskytla veľa zaujímavých informácií nielen o Transylvánii ale aj o Rumunsku celkovo. Šoféri taktiež veľmi milí a príjemní. Celý výlet sa mi páčil, určite si popozerám aj iný zájazd od tejto spoločnosti 😊

15. 10. 2019
Robert

program a sprievodkyňa eva

9. 10. 2019
Kristina

nepacilo sa mi, ze sme mali malo casu v Pise. ti, ktori chceli vyjst na sikmu vezu to mali velmi na tesno…

9. 10. 2019
KM

Rada cestujem a spoznávam štáty. Vďaka tejto ck som ich už spoznala veľa a ešte veľa spoznám. Stretávam nové tváre, miesta. Mám kopu spomienok vo fotkách a darčekoch pre známych. A tento zájazd bol super aj sprievodkyňa Hanka

2. 10. 2019
Július

Na prehliadky málo času. Boli problémy lebo slovenský sprievodca ochorel a niektorí sme museli na individuálny vstup.

29. 9. 2019
Karol

Prosredie aj vsetko okolo. nadherne miesta

organizacia sprievodkine. totalne o nicom. bojazlivost povedat si svoje aky ucel ma ten zajazd. Inac prfekne z mojej srany ked som to organizoval sam pre seba.

24. 9. 2019
Dávid
24. 9. 2019
Svetlana

.

22. 9. 2019