Hodnotenie podniku  STARTRIP s. r. o.

4,1/5 (2 868 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Mária

Samostatná Budapešť je krásna a prijala by som aj 2 dni na jej poznávanie. Ináč všetko super!!!

Na zámku Sisi sme nemali sprievodcu, čo hodnotím ako mínus

4. 1. 2020
Anonym

Mesto krásne, sprievodkyňa Eva je úžasná – neskutočne sčítaná, disponuje veľkým množstvom vedomostí, informácií. Má prehľad o pamiatkach aj o bežnom živote v Ríme. Bola veľmi ústretová. Majiteľka by jej mala päty bozkávať Ďakujeme

Absolutne neodporúčam CK. Konateľka je maximálne arogantná, nekomunikuje, berie peniaze na čierno – bez dokladov – platíte ich cash – bez vyúčtovania. Kupovali sme si zájazd z Bratislavy, VRAJ nás prehodili do Viedne a na iný čas ( čo bolo pre nás komplikované na organizáciu, keďže nie sme z Bratislavy). Info o zmene nám poslala večer v piatok, pracuje len do 16.00, cez víkend nepracuje v CK nikto. Poslala som jej mail, , nech nás okamžite kontaktuje. V pondelok nám odpísala, že na maily takéhoto znenia nebude reagovať. Niečo neuveriteľné. Žiadala som storno, pretože som trvala , na tom, že sme si vyberali zájazd s odletom z Bratislavy. S ňou sa nedá normálne komunikovať. Pani nie je v poriadku. Dodatočné poplatky platíte v hotovosti sprievodkyni – samozrejme bez dokladu – čiže bez zdanenia. Napr. suma za cestovanie je 58,– , ale čo je v nej presne sa nedozviete. Názov hotela nevedela ešte týždeň pred zájazdom. Mali sme výbornú sprievodkyňu, takže sme mali šťastie, ale zájazd cez túto CK je veľké riziko. Kupujete od Startrip ale zájazd organizuje Adria- pričom je to tá istá konateľka – aj číslo, aj adresa …Pozrite si recenzie https://www.dobrodruh.sk/forum/skusenost-s-adria-travel

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 9 mesiacmi

Vážená pani Polnerová, mrzí ma že ste sa pod Vaše vyjadrenie nepodpísali.
Pre čitateľov recenzie upresním jednotlivé fakty, dám na pravú mieru a vysvetlím neopodstatnené vyjadrenia a obviňovania, ktoré sú vytrhnuté z kontextu.
Pracovná doba CK je uvedená aj na web stránke.
Pondelok – Piatok od 10:00 do 12:00 od 13:00 do 16:30
Mimo sezóny nepracujeme počas víkendov.
Dňa 10.10. nás informovali z leteckej spoločnosti, o letových časoch letu z Bratislavy, ktoré boli maximálne nevyhovujúce pre náš program ( prílet do Ríma o 18,30 hod a odlet z Ríma na štvrtý deň o 6,30 hod. ) Takže celkovo by pobyt v Ríme vychádzal na 2 dni. S leteckou spoločnosťou sme riešili vzniknutú situáciu a následne sme dostali informáciu, že našu skupinu nám presúvajú na let z Viedne, ( letecká spoločnosť má na to právo v zmysle ich pravidiel ).
Veľmi sme sa potešili takémuto presunu, nakoľko odlet z Viedne do Ríma bol o 6,30 hod ráno a prílet do Viedne na štvrtý deň o 21 hod. Takže plné krásne 4 dni na spoznávanie Ríma.
Chápem že to môže skomplikovať situáciu, keďže ste cestovali z Košíc a navyše na poznávací zájazd do Ríma s deťmi ( jedným 6 ročným ). Avšak absolútne neakceptujem takéto jednanie a vyjadrenia z Vašej strany.
Dopravu z Bratislavy do Viedne a do Bratislavy sme pre klientov zabezpečili na naše náklady. Neúčtovali sme platbu za transfer. Pre nás boli prvoradé vynikajúce letové časy a celkový čas ktorý naši klienti mali možnosť stráviť pri spoznávaní Ríma.
Pre Vás to ale zjavne nie je podstatná informácia, aby ste sa o ňu podelili pri hodnotení zájazdu, tak ako sa nezmieňujete o zabezpečení transferov z a na letisko v Ríme, na zabezpečený hotel s bohatými raňajkami a kompletné bezproblémové zabezpečenie celkového zájazdu.
Tvrdíte že sme od Vás inkasovali peniaze načierno a my Vám na naše náklady zabezpečíme transfer z a na letisko do Viedne nami objednaným transferovým autobusom, teda nie verejnou prepravou. Pre Vaše 6 ročné dieťa sme zaplatili príplatok za spoločné sedenie, nakoľko táto služba, Vážená pani, je spoplatnenou službou leteckej spoločnosti. Pre Vaše pohodlie a možnosť spoločného sedenia s dieťaťom sme tento poplatok hradili a neúčtovali sme Vám ho.
Spomínate aroganciu zamestnancov CK no zabudli ste podotknúť, že arogancia zamestnancov CK spočívala aj v tom, že sme pre Vašu rodinu zabezpečili pristavenie transferového autobusu v Bratislave aj na mieste ktoré vyhovovalo Vášmu miestu príchodu do Bratislavy z Košíc.
Cestovali ste na zájazd 18.10. ( piatok ), takže v zmysle zákona sme zaslali pokyny 7 dní pred termínom a to 11.10. ( piatok ).
Dňa 12.10. ( sobota ) o 8,20 hod. sme od Vás dostali tento mail. Podotýkam, že to nie je vytrhnuté z kontextu, ale je to celé znenie. Bez pozdravu, len citujem
Okamžite nás kontaktujte na telefónnom čísle xxxx
V nedeľu 13.10. o 10,49 hod. opäť mail
.. To všetko svedčí o Vašej neprofesionalite..

NEODPISUJTE!!!!!
Okamžite nás kontaktujte na telefónnom čísle xxxx

Nehnevajte sa na mňa, ale na takýto štýl komunikácie nie sme zvyknutí a nebudeme na takejto úrovni s nikým komunikovať. Čo je neuveriteľné na tom, že na takýto obsah nereagujeme? Vy pracujete počas skončenia Vašej pracovnej doby? A mali by ste záujem počas Vášho pracovného voľna, počas víkendu odpovedať na takéto arogantné maili? My skutočne nie. Ani počas víkendu, ani počas pracovného týždňa. S klientami komunikujeme slušnou formu a na úrovni, keď si to situácia vyžaduje, tak aj počas pracovného voľna.

Obvinili ste nás že berieme peniaze načierno. To je veľmi Vážne obvinenie! Aký doklad by ste si predstavovali za platbu za dopravu v Ríme, za Vašu doobjednávanú batožinu v lietadle? Predsa máte na lístku uvedenú hodnotu lístka. Batožina v lietadle ani doprava v Ríme, nie je v cene zájazdu a teda my to na náš účet neinkasujeme. Uhrádzate si to priamo na mieste a doklad vyhotovuje jednak prepravca, jednak je to v cenníku leteckej spoločnosti. Namiesto poďakovania od Vás si prečítame takéto hodnotenie a neoprávnené obviňovanie?

Vy neviete čo je v sume 58 EUR? Túto informáciu máte uvedenú už pri samotnej ponuke k zájazdu. Je v tom kompletná cena prepravy v Ríme počas celého zájazdu.

Áno žiadali ste o storno, na základe čoho sme Vám zaslali komplet informácie k stornovaniu zájazdu. Boli Vám zaslané mailom a tiež sme Vás o tom informovali telefonicky.

Aké dodatočné poplatky ste platili v hotovosti? Máte na mysli vstupenky? Áno, v tom máte pravdu, za vstupenky do múzeí nehradíte predom na účet CK, ale zakupuje ich hromadne sprievodca na pokladni múzea a Vašim dokladom je samotná vstupenka.

Osobne ma veľmi mrzí pani Polnerová, že za kompletnú organizáciu a prípravu zájazdu si práve od Vás prečítame nasledovné hodnotenie.
Zájazd hodnotili aj všetci ostatní klienti, a tí ocenili celkovú prípravu, zabezpečenie a organizáciu zájazdu a ohodnotili zájazd do Ríma zhodne na 5*, čo nás samozrejme veľmi teší, nakoľko príprave a realizácii každého zájazdu venujeme maximálne úsilie, a sme veľmi radi že sa to klientom páči a radi s nami spoznávajú nové miesta.
S pozdravom Ing. Pavlovičová Andrea – konateľ CK

27. 10. 2019
Július

Na prehliadky málo času. Boli problémy lebo slovenský sprievodca ochorel a niektorí sme museli na individuálny vstup.

29. 9. 2019
Karol

Prosredie aj vsetko okolo. nadherne miesta

organizacia sprievodkine. totalne o nicom. bojazlivost povedat si svoje aky ucel ma ten zajazd. Inac prfekne z mojej srany ked som to organizoval sam pre seba.

24. 9. 2019
Zuzana

Všetko čo bolo v zmluve dohodnuté sa uskutočnilo

V autobuse sme sedeli úplne vzadu takže sa tam nedali sklopiť sedadlá, cesta bola hotová katastrofa v jednej polohe niekoľko hodín neter sedela v strede a nemala ani priestor na odkladanie drobností absolútne dehonestujuce. Klimatizácia vzadu nefunkčná. Úplne vzadu by cestujúci vzhľadom na dĺžku trvania jazdy nemali sedieť

3. 9. 2019
Ivan

Cestovná kancelária nás podviedla s autobusom. Išiel malý autobus, ku ktorému nebolo treba miestenku. Zbytočných
20,–EUR z vačku.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 11 mesiacmi

To sú trosku silne slova, že vás Ck podviedla! Kto Vám prosím povedal aký autobus veľkosťou bude pristaveny? V podmienkach bol luxusný klimatizovaný autobus. Pristaveny autobus plne spĺňal tieto kritéria. Pokial je pre vás dôležitá dĺžka autobusu, bolo určite nevyhnutne sa informovať koľko metrov bude autobus merať, pretože to je jediný rozdiel vo veľkom a malom autobuse. Pohodlie, sedačky a vybavenie je úplne identické. Rozdiel je v počte sedačiek v rade. Keďže autobus mal viac ako jeden rad, miestenky predsa boli splnené podľa vašej požiadavky. Alebo nie? Miestenka nie je povinná. Usadili sme vas podľa vášho želania. Predpokladala som , že pri hodnotení zájazdu bude podstatnejšie ako dĺžka autobusu, program, organizácia zájazdu, sprievodca, vodiči a pod. No určite mame každý svoje kritéria. S pozdravom Ing. Andrea Pavlovicova - konateľ Ck

10. 8. 2019
Marek

Super sprievodkyňa Evička.

Za poplatky hradené priamo v autobuse nevydané žiadne potvrdenie. Zároveň výška týchto poplatkov bola navýšena bez udania dôvodu oproti údajom uvedených pri zakúpení zájazdu.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 11 mesiacmi

Na mieste ste uhrádzali pobytovú taxu, vstupy do miest a parkovné a vstupenky do muzei. Ku každému výdavku sú doklady, ktoré Vám mohol preukázať sprievodca či Vodic. Na recepcii hotela sme uhrádzali pobytovú taxu, za čo nám hotel vystavil doklad. Vodiči uhrádzali poplatky, ku čomu mali všetky doklady o platbe. Výšku poplatkov ste mali uvedenú aj pri ponuke - žiaľ pri ponuke je nutne uvádzať platby cca, nakoľko nevieme aká bude presná výška v danom čase keď sa zájazd realizuje. Je to závislé od konkrétneho prevádzkovateľa a sezóny. Pri zasielaných pokynoch k zájazdu, výška poplatkov bola už presná. Pavlovicova

1. 8. 2019
Mari

Ubytovanie :( trosku slabsi penzion a ranajky

6. 6. 2019
Andrea

Krajina nadherna, sprievodkyna Evka ako vzdy vynikajuca.

Nikdy viac s touto cestovkou. Zavadzanie klienta najma ked cestuje sam. Chcela som zdielat izbu, mailom prislo potvrdenie ze 1lozkovu izbu mat nebudem a na zajazde som samozrejme musela uhradit plnu sumu za izbu (60€). Zial, nebolo to prvykrat takze tymto s touto cestovkou koncim.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred rokom

Vážená pani Andrea ťazejova, mrzí nás vaše hodnotenie. Opäť predmetom vášho hodnotenia je jednolozkova izba. Všade v hoteloch je jednotka izba drahšia ako dvojka. My skutočne nie sme zoznamovacia kancelária ale cestovná. Pokial nemáme v zájazde prihláseného klienta so záujmom o spojenie sa do izby, a nemáme záujem objednávať Vám izbu na naše náklady nemáme Vám ako ušetriť náklady. Jedna sa o platbu hotelu nie nám. Mrzí nás že predmetom vasho hodnotenia nie sú veci ktoré so zájazdom súvisia - zamestnanci Ck, komunikácia s Ck, program zájazdu, sprievodca, ubytovanie, doprava a pod. Odporúčame Vám v budúcnosti a prvotne informovať, či už je v zájazde prihlásená osoba ku ktorej sa môžete pridať. Na základe našich skúsenosti príplatok za jednolozkovu izbu účtujú všetky Ck.

16. 5. 2019
Emilia

Krásy Rumunska

Organizácia zájazdu

15. 5. 2019
Andrea

Krásna krajina určite odporúčam navštíviť.

Menšie problémy s CK – cestovala som sama a chcela som zdieľať izbu s niekým kto tiež cestoval sám. Dva dni pred odchodom som volala do CK kvôli tomu že som nedostala pokyny, ktoré mi boli obratom zaslané. Vtedy som sa už aj informovala či náhodou nie je niekto kto cestuje sám a chcel by zdieľať so mnou izbu. Pani tvrdila že nie. Ibaže na zájazde som zistia že jedna taká pani bola a tiež chcela zdieľať izbu. Nuž v prvú noc sa to už vraj nedalo zrušiť ale tak aspoň druhú noc sme už izbu zdieľali.
– Ubytovanie v prvú noc v 2* hoteli pričom v zmluve je jasne uvedené že minimálny štandard sú 3*. Plus v ten deň boli raňajky mimo hotela, v reštaurácii kde po stole s raňajkami pobehovali mravce.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred rokom

Dobrý deň pani Andrea Tazejova. Uvádzate v hodnotení menšie problémy s Ck. Snáď nie je nás problém že cestujete sama. Sme cestovná, nie zoznamovacia kancelária. Pokial si pani o ktorej píšete uvedie do prihlášky že má záujem o jednolozkovu izbu a v priebehu zájazdu sa vzájomne dohodnete že máte záujem byt ubytované spoločne za to my nenesieme zodpovednost. Objednané izby v hoteli sa nedajú meniť. Sme
Radi že ste ocenili že aj napriek objednávke dvoch jednolozkovych izieb sme zabezpečili na druhu noc v hoteli dvojlôžkovu izbu aby sme Vám ušetrili príplatok za jednolozkovu. Veľmi nás mrzí vaša vďaka. Radi aj vás touto cestou upozorníme keďže s nami dnes cestujete na zájazd na ligursku Rivieru že budete mat počas oboch noci jednolozkovu izbu. Ohľadne hotela. Hotel v ktorom ste boli ubytovaní s klientami navštevujete 12 rokov. Nemali sme žiadne sťažnosti na uvedený hotel. Klienti sú v ňom maximálne spokojní a izby sú vždy čisté a plne zodpovedajú trom hviezdičkám. Hotelu chyba hviezdička pretože nema výťah a jedáleň, ktorá je vo výstavbe. Keďže v hoteli boli ubytované dve naše skupiny a mali sme záujem o plynule absolvovanie raňajok zabezpečili sme pre vás autobus raňajky v reštaurácií do ktorej sme vás priamo z hotela prepravili autobusom aby ste ani vzdialenosť 200 m nemuseli absolvovať peši. Jedna sa o veľmi peknú štýlovú reštauráciu. Ohľadne mravcov - nemáme žiadnu vedomosť že by sa klienti boli sprievodkyňu informovali o mravcoch. Reštaurácia je plne v prevádzke.

14. 5. 2019
Miroslava

Budapešť je veľmi pekna

neaktívny sprievodca, problémy s časovým harmonogramom

22. 4. 2019
Anonym

Prostredie

Organizácia – iná skupina cestujúca rovnako do Benátok cestovala minibusom bez akejkoľvek informácie. Sprievodkyňa – moja prvá v živote – ktorú sa naozaj nedalo počúvať, jej prejava to čo rozprávala zopakovala aj 5×, ale bez nijakých podnetných informácií. Rovnako organizácia, veľa času sme nestrávili sami, ale s ňou, nestriehla si skupinu ľudí, ktorí stále meškali. Plus pred zaplatením výletu sme neboli informovaní o nutnosti zaplatiť ďalšie položky, ako vstupy, čím sa cena výletu dosť zvýšila.

27. 2. 2019
Petra

Program bol naozaj super, ubytovanie celkom v poriadku čisté a aj raňajky boli nadmieru očakávajúce len bol hotel pri letisku a keďže sme bývali úplne na vrchu počuli sme pristávať každé lietadlo ale dalo sa to vydržať. Sprievodkyňu hodnotím veľmi kladne, vyznala sa a ukázala aj to čo nemusela.

Otrasný a priam až hnusný prístup vodičov autobusu. Nakoľko sa pokazilo kúrenie cestou naspäť sme mrzli v autobuse v zimných bundách a aj tak bola zima. Keď som išla slušne za vodičom či sa by sa nedala teplota zvýšiť vybehol na mňa že nám bolo teplo a určite nebude zvyšovať teplotu. Nakoniec z toho vzišlo že išlo o pokazený autobus ktorý spoločnosť nitrabus poslala na dlhy zájazd do Francúzska a ešte k tomu v zime. Veľmi zlá skúsenosť, ktorá zapríčinila že už nebudeme skúšať tieto zájazdy.

19. 2. 2019
Mária

Oceňujem prístup sprievodkyne, keď sme odmietli viacerí zaplatiť nezmyselné poplatky nad rámec ( navýšenie platby za dopravu, sprepitné pre šoféra 20,–USD, navýšenie pobytovej taxi z prezentovaných 4,–USD/ osoba, noc na 5,–USD, domácu sprievodkyňu + 25,–USD a pod. Časť peňazí účastníkom vrátila. Pozor – cestovka na tomto zájazde neskutočne zarába!

Pri prílete do Izraelu – leteli sme z letiska BA na ( vojenské letisko ) som bola rozčarovaná :( a zrejme nielen ja. Na šoféra autobusu sme na letisku čakali 3 hodiny. Program s ktorým sme mali začať kúpanie pri Mŕtvom mori sa teda nekonal, iba náhrada krátke zastavenie pri Červenom mori a následná skoro 4 hodinová cesta autobusom do Betlehemu, kde sme boli ubytovaní a s večerou o 21:30 hod. ( za príplatok ). Druhý deň prebiehal za účasti aj " domácej sprievodkyne – za príplatok 25,– USD), naša sprievodkyňa prekladala do slovenčiny. Program nebol dodržaný. Prekvapenie pre účastníkov prišlo večer, keď sme sa dozvedeli, že za dopravu v Izraeli budeme platiť namiesto 140 EUR / osoba o 20 EUR na osobu viac, ďalšie poplatky, ktoré neboli pri zakúpení zájazdu súčasťou informácie, čo nie je zahrnuté v cene zájazdu a účastník si to bude doplácať na mieste. Viacerí sme boli zaskočení tým, začo všetko si cestovná kancelária ADRIA Travel nechala zaplatiť :( . V závere – cena zájazdu ( komplet poplatky ) nezodpovedajú kvalite.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 2 rokmi

Dobrý deň, prepáčte rada by som Vás oslovila, no žiaľ neuviedli ste Vaše meno, len takto anonymne ste zhodnotili zájazd.
Na základe uvedeného osočujúceho hodnotenia na stranu CK Vám poskytujem nasledovnú reakciu. V prvom rade o každom jednom výdavku ste boli predom informovaná. Jednak pri samotnej ponuke a tiež pri pokynoch, ktoré ste pred zájazdom obdržali. Prekontrolovala som kompletne našu korešpondenciu a nikde som nenašla Vašu reakciu ohľadne nezrozumiteľnosti, resp. rozdielu oproti zaslaným pokynom a ponuke zájazdu. Z uvedeného sa teda domnievam že ste sa nedôsledne oboznámila s podmienkami zájazdu. Vaše tvrdenie že „cestovka na tomto zájazde neskutočne zarába „ je neoprávneným obviňovaním CK a poškodzovaním jej dobrého mena. Každý doplatok je splatný priamo na mieste miestnym dodávateľom a neprichádza do CK, teda nie je príjmom CK. Pri ponuke máte uvedené, že výdavok je cca. Je to závisle v konečnom dôsledku na konkrétnom počte klientov v zájazde. My nezodpovedáme a nevieme ovplyvniť výšku pobytovej taxi na hoteli. Je to bežný poplatok v každom hoteli aj na Slovensku, to však samozrejme každý kto cestuje vie. Vy oceňujete prístup sprievodkyne že ste jej odmietli uhradiť cenu za miestnu prepravu. Sprievodkyňa však musela tento rozdiel uhradiť zo svojej odmeny za zájazd za Vás. Počas celej doby zájazdu ste mali zabezpečený nami objednaný autobus, ktorý Vás prepravoval. Pri samotnej ponuke zájazdu ste mali uvedené že sa budeme presúvať miestnou dopravou. Usúdili sme a aj so skúseností s ostatnými skupinami sme zabezpečili prepravu výlučne pre našu skupinu. Jednak to bol oveľa vyšší komfort pre klientov, pohodlie, operatívnosť, rýchlosť prepravy, nemuseli ste sa presúvať na zastávky verejnej dopravy a podrobovať sa cestovnému poriadku, ale mali ste autobus pristavovaný priamo pred hotelom a odviezol Vás priamo k najbližšiemu miestu programu. Toto riešenie zabezpečilo obrovské ušetrenie času a možnosť tento čas venovať prehliadke a spoznávaniu Izraela, nakoľko ste mali na zájazd pridelenú veľmi skúsenú sprievodkyňu. Sprepitné je úplne bežný a samozrejmý výdavok v tejto krajine. Pri tomto bode sa nebudem ani pozastavovať, nakoľko každý kto cestuje do tejto krajiny vie že to nie je ako napr. tringelt čašníčke v kaviarni, ale forma poďakovania za poskytnutú službu a je samozrejmá a dokonca aj vyžadovaná jednotlivými poskytovateľmi služby. Nie je len pre šoféra ako píšete Vy, ale pre každého kto prichádza so skupinou do kontaktu ( miestny sprievodca, recepcia, obsluha v reštaurácii, hotelový personál ) Následne sa potom aj personál adekvátne správa ku klientovi s prihliadaním na výšku sprepitného. Je veľmi smutné a my sa za Vás hanbíme, že ste si takto uctili tento personál. Pokiaľ ste sa oboznámila s programom zájazdu, tak bolo tam Mŕtve aj Červené more. Vzhľadom na sklz spôsobený pravdepodobne už spomínaným sprepitným pre vodiča, sprievodkyňa operatívne prispôsobila program zájazdu a pri Mŕtvom mori ste boli počas tretieho dňa programu. Prepáčte, ale nie je v našej moci skrátiť cestu medzi Eilatom a Jeruzalemom. Oveľa väčšia úspora času a pohodlie je práve tým autobusom špeciálne pre našu skupinu a nie verejným dopravným prostriedkom. Večera nie je v cene zájazdu, nie je povinná a pokiaľ o ňu klient má záujem tak je spoplatnená. Predsa nie je možné jesť večeru bez toho aby ste si za to zaplatili. V cene zájazdu sú raňajky nie večera. Prehliadku Jeruzalema nie je možné absolvovať bez miestneho sprievodcu. Naša Ck neporušuje predpisy a pokiaľ je potrebné, aby klientov sprevádzal miestny sprievodca, tak tento sprievodca je zabezpečený. Neuviedli ste čím program nebol dodržaný. Máme zato, že práve miestny sprievodca Vás dokonale oboznámi s mestom, a ako je nám dobre známe aj s predchádzajúcich skupín tak práve táto sprievodkyňa je majstrom vo svojom odbore a našim klientom aj z dôvodu sprepitného ukáže oveľa viac ako je v samotnej objednávke.
S pozdravom Ing. Pavlovičová

9. 1. 2019
Katarina

Podnik pekný, len dosť ďaleko od pamiatok… Sprievodkyňa super aj šoféry autobusu…

Nastupne miesto na zájazd zmenili v posledne dni. Neboli podľa objednávky prvej…

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 2 rokmi

Dobrý deň, realizácia nástupného miesta je závislá podľa všeobecných obchodných podmienok od počtu záujemcov na nástup na danom nástupnom mieste. O nástupnom mieste sme Vás informovali 8 dní pred nástupom na zájazd. Mrzí nás no z troch zájazdov - Paríž, Fr. riviéra, Rím, bola len Vaša objednávka s požiadavkou na nástup v Žiari nad Hronom. Mrzí nás ale nedokážeme zabezpečiť prepravu dvoch osôb na trase Žiar nad Hronom a Nitra a späť za cenu 30 EUR čo je príplatok za nástup v oboch smeroch. Odchod a príchod zo zájazdu bol v čase, kedy bolo bez problémov možné využiť na prepravu verejnú dopravu a príplatok za nástup Vám nebol účtovaný. Mrzí nás že ste ohodnotili zájazd 3 * len vzhľadom na nástupné miesto. S pozdravom Ing. Pavlovičová

5. 1. 2019
Silvia

Delegátka bola super Nice Monaco krásne veľa sme videli 🤗 veľa sme sa dozvedeli

Tá búračka nebola asi nikomu príjemná 😰 a cely deň zabitý vo Verone 🙄 a potom sme nestihli Saint Tropez na ktoré sa veľa ľudí moooc tešilo..

5. 1. 2019
Viktória

Paríž a jeho pamiatku sú naozaj veľmi krásne (najväčšie prekvapenie bol ohňostroj) ale treba si dávať pozor na osobné veci.

Neorganizovaný program, nestihli sme prehliadku katedrály Noter-Dame pretože sme k nej prišli 15 minút predtým ako ju mali zatvárať. Zlé časové naprogramovanie!

4. 1. 2019
Ivan

Sprievodkyna nam prehliadku skrstila.

18. 12. 2018
Zuzana

Zaujimavo voleny program, vhodny aj pre deti

Cas 20 min v cokoladovni pri tom, co sa tam prave tlacili 4 dalsie autobusy ludi bol nepostacujuci na uzitie si atrakcie. Klincom programu bol vsak sofer „profesional“, ktory chatoval na mobile z BA az kym som nevystupila. A predpokladam, ze aj dalej.

24. 10. 2018
Mirolav

Vidieť niečo nové

Autobus katastrofa, prestávky 5min kazde 3 Hodiny , delegatka to nezvladla

23. 10. 2018
Lucia

pomerne pohodlny autobus, dostatocne prestavky, mila sprievodkyna, krasne miesta, dostatok informacii o diani pocas dna

prilis daleko na autobusovy vylet, velmi na tesno naplanovane aktivity, mala som pocit, ze sa takmer cely den nahanam a nemam cas si uzit krasne prostredie

18. 10. 2018
Jaroslava

Sprievodkyňa aj šofér autobusu boli milí, zájazd v poriadku , len málo času na prehliadky

Žiadny vyhradený čas na stravovanie.

4. 10. 2018
Ľubica

Príliš veľké tempo presúvania sa pešo…

3. 10. 2018
Zuzka

Čo sa týka destinácie, nemám čo vytknúť, francúzska riv je nádherná, aj počasie bolo dokonalé. Tiež sme mali skvelú sprievodkyňu!

Veľkým mínusom bola doprava, kedy sme z Bratislavy cestovali malým 20 miestnym autobusom okolo 20 hodín, bez toho, aby nám to niekto vopred oznámil. Absolútne nulové pohodlie!!! Samozrejme následkom toho boli veľké bolesti chrbta, opuchnuté členky… A to opomenula väčšina cestujúcich. Čo sa stavu autobusu týka, katastrofa. Každé väčšie podskočenie znamenalo vŕzganie na podvozku a nepríjemný netlmený dopad – čo, ako sme neskôr zistili, boli úplne zničené tlmiče. Škoda, že až neskôr som si prečítala recenzie na CK ADRIA! Je na ňu mnoho zlých ohlasov a tiež sa sťažovali i spolucestujúci, ktorí s nou už na zájazd boli!

3. 10. 2018
zuzana

profesionálny a citlivý výklad pri prehliadke koncentračného tábora

sprievodkyne zájazdu -málo sme boli informovaní, chýbala profesionalita a celkový prístup.

1. 10. 2018
Jana

predbezny plan aj ked sa splnil na 75 percent

sprievodne vozidlo zo slivotour a neprofesionalita soferov

Hodnotená ponuka: Navštívte Rumunsko a deltu Dunaja!
30. 8. 2018
Lucia

hotel nebol 3* podľa popisu, ale len 2*

13. 8. 2018
Hennadii

Veľmi krásna príroda!

Neefektívne organizovane. Vedľa jazera sme boli hodinu menej, než bolo plánované na začiatku.

30. 7. 2018
Anonym

Samotný Ľadovec Dachstein a rozprávkový Hallstatt

Doprava.

15. 7. 2018
Anonym

Sprievodkyňa – jej ochota a znalosti

Málo času na konkrétny program

1. 7. 2018
Anonym

pacilo sa mi

nepohodlnost autobusu

20. 6. 2018
Anonym

1. Milá a ústretová sprievodkyňa CK, šoféri bez problémov. 2. Sprievodkyňa múzea Auschwitz-Birkenau bola perfektná. Asi prvá sprievodkyňa, ktorú som dokázal počúvať, vnímať, nenudila ma a zaujala svojím odborným a precíteným výkladom. Bola síce Poľka, ale hovorila plynule po slovensky, takže jej bolo všetko rozumieť. 3. Dostatok voľného času a možností v Krakove a Brzezinke.

1. Chaos pri nastupovaní do autobusu (málokto si všimol „zasadací poriadok“ nalepený na dverách, takže sme museli vystúpiť a vymeniť si miesta. Tento zoznam by bolo vhodné poslať e‑mailom aspoň deň pred nástupom. 2. Absolútne sklamanie z typických Slovákov, ktorí nevydržia cestovať bez značného objemu alkoholu a následne sa správajú ako dobytok bez ohľadu na ostatných (samozrejme, CK nemá veľa možností ako tomu predísť, resp. zabrániť už priamo počas cesty, problém je teda len v mentalite jednotlivcov, resp. skupín). 3. V autobuse mi chýbali na sedadlách úložné priestory (nebolo si kam uložiť nápoje, mobily, atď.). V priestore nad sedadlami bolo dosť miesta na tašky. 4. Sprievodkyňa bola milá, ústretová, ale také mierne negatívum bolo, že organizačné pokyny síce povedala, ale počula len blízka skupinka pri nej (ale to bola čiastočne aj naša chyba, že sme sa sústredili aj na okolie). 5. Počasie bolo pekné, ale celodenné horúčavy a silné slnko dosť komplikovali výlet (samozrejme, CK s týmto nemá nič spoločné. Klimatizácia v autobuse fungovala bez problémov). 6. Vstup do Auschwitz-u (CK s týmto nemá nič spoločné).

10. 6. 2018
Lubica

Bola som spokojná s p. sprievodkyňou. Bola veľmi ochotná a milá.

Nepáčilo sa mi, že sme neskoro prišli do Amsterdamu. Keby sme odchádzali zo Slovenska skôr, mali by sme viac času na prehliadku tohto pekného mesta. Nebolo dosť času, aby sme si mohli pozrieť viaceré múzea a iné časti mesta. Ďalej bolo zbytočné, presúvať sa do Belgicka – mesto Bruggy. Je to malé mestečko, aby tam človek zaujímavo strávil celý deň. Hlavne, keď je škaredé počasie. Radšej sme mohli ísť znovu do Amsterdamu a dopozerať si toto mesto, alebo navštíviť iné mesto v Holandsku.

28. 5. 2018
Mária

Čo sa týka Krakowa a Osviečimu k tomu nemám výhrady. Krakow je krásne mesto a Osviečim som chcela vidieť – videla som.

Najhoršia bola cesta autobusom – sedeli sme celkom vzadu ako také sardinky – všetka horúčava a smrad sa sústredil v našej časti autobusu. Šofér pustil klímu na 5 minút a potom ju vypol a celú cestu sme trpeli. Okno sa nedalo otvoriť. Nabudúce ak niekam pôjdem autobusom si kúpim aspoň miestenku, aby som nesedela celkom vzadu.

21. 5. 2018
Beats

Vynechať tropikarium a byť dlhšie v centre mesta. Tropikarium je nezaujímavý.

21. 5. 2018
Slávka

Skúsená sprievodkyňa Evka bola výborná, mala prehľad, zahrnula nas množstvom informácií. Myslím že prave ona dodala šmrnc tomuto zájazdu. Toskansko je krásne. Určite sa tam rada vrátim.

Cesta autobusom dlhaaaa. Veľmi som bola sklamana z ubytovania. Izba 2×2 metre, pre dve osoby. Ani otočiť sme sa nemali kde. Na prespatie stačilo ale na dlhšie, alebo s deťmi si to neviem predstaviť.

6. 5. 2018
Dana

Ubytovanie a prpfesionalita sprievodkyne

Neskorý odchod a preto aj prichod do Amsterdamu

28. 4. 2018
Agnes11506

Dobrý sprievodca, spokojnosť s programom

čakali sme ďalší autobus- zájazd a všetka strata nám ukracovala čas prehliadok, vôbec sme nenavštívili Vavel z vnútra a v Birkenau sme boli 20 min.

18. 4. 2018
Maja

Sprievodca ochotný, ústretový

Autobus pol hodiny meškal, pre nedochvíľnosť druhého autobusu sme čakali zbytočne dlho a potom sme boli ukráteni o čas pri sprevádzaní v Brezinke. Pred tromi rokmi to bolo lepšie zorganizované, ako tento rok 😞

16. 4. 2018
Lucia

Krásne mesto Krakov a hlboké dojmy z Osvienčimu.

Hlavne sprievodca, pripadalo mi to ako veľmi zle zorganizované…meškal autobus, málo času na prehliadku Krakova, všade dlhé čakanie, ktoré nemuselo byť, ak by boli dopredu objednané lístky…v Osvienčime sprievodkyňa Poľka, ktorej nebolo dobre rozumieť a vypadával aj zvuk v sluchátkach…proste cez túto cestovku už nikdy viac.

16. 4. 2018
Martina

tropicarium bolo super ;-)

, , viac by som ocenila navstevu zoo, a dlhsie volno v meste kde si clovek sam prezrie mesto, skusi napriklad koleso alebo vodny autobus, ochutna tradicnu kuchinu, ako nahananie sa za pamiatkami na ktore nieje cas poriadne si ich obzriet ani s vonku ak treba cloveku na wc stoji frontu, nieto este fronta na listky aby videl nieco dnu, nieustale si strazit cas a s celej budapesti si i tak uzije len tropicarium. Ak by sa dalo individualne volno v meste (ten kto chce, vidiet nieco ine(napr. Zoo)rada si vilet zopakujem :-)

8. 4. 2018
Rastislav

Neprijemna pracovnicka na call centre.

6. 4. 2018
Denisa

Rim je nadherny

Sklamala nas trosku organizacia zajazdu, cestovka by mohla riesit nejake vstupy do muzei dopredu, zbytocne potom cely zajazd niekde caka 3 hodiny v rade, niektore pamiatky sme len rychlo prebehli, skoda, ze clovek neovplyvni ucastnikov zajazdu, ktori nedavali pozor na pokyny a potom sa zbytocne stracali..

5. 4. 2018
Dušan

program, sprievodkyna, navstivene miesta

19. 2. 2018
Karina

Výlet skvelý, ďakujeme aj delegátke z CK. Program bol podľa popisu, bol aj dostatočne dlhý čas na individuálny program, taktiež bolo možné dohodnúť sa s delegátkou na alternatíve.

Nepáčil sa nám penzión Félix (resp. vraj hotel **), ktorý na prvý pohľad vyzeral vcelku fajn, ale pri bližšom prezretí bolo zariadenie staré, kúpeľna s plesňou, dokonca tam chýbalo mydlo (čo považujem za absolútny základ hygieny), našťastie sme sa vynašli. Nie sme nároční klienti, ale nabudúce si vopred preveríme aj ubytovanie, tú jednu noc sme vydržali, sústredili sme sa radšej na krásy Krakowa.

26. 12. 2017
Jana

slabá sprievodkyňa

18. 12. 2017
Miroslav

pristup referentky

kupa troch listkov a v autobuse iba 2 miesta na moje meno

18. 12. 2017
Lenka Și

Pani Eva.

Platila som 8€ zato aby sme s priateľom sedeli vedľa seba pričom platí sa len za miestenku (vyber sedadla) to sme si nevybrali. Priateľ je cudzinec tak je normálne že nebude sediet s cudzími ľudmi. Hlavne že iný neplatili nič.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 3 rokmi

Dobrý deň, miestenku ste si objednali - vyplnili Vy v rezervačnom formulári. My sme Vám ju svojvoľne nenakalkulovali. Pokiaľ nemáte miestenku a ostatní klienti majú, je možné že nebudete sedieť vedľa seba. Potom budete tiež na nás nahnevaná? To že Váš priateľ je cudzinec nemáme odkiaľ vedieť a pri usádzaní klientov v autobuse najprv usadíme klientov z miestenkami a ostatných na voľné miesta. Klientov neusádzame podľa štátnej príslušnosti.

12. 12. 2017
Sylvia

Celkove Budapešt

Cestovat by sa malo opačne z Bratislavy a nie cez Bratislavu , tí čo cestujeme z Nr tak mame toho tak akurát dost.

11. 12. 2017