Hodnotenie podniku STARTRIP s. r. o.

4,0/5 (2 468 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Petra

Program bol naozaj super, ubytovanie celkom v poriadku čisté a aj raňajky boli nadmieru očakávajúce len bol hotel pri letisku a keďže sme bývali úplne na vrchu počuli sme pristávať každé lietadlo ale dalo sa to vydržať. Sprievodkyňu hodnotím veľmi kladne, vyznala sa a ukázala aj to čo nemusela.

Otrasný a priam až hnusný prístup vodičov autobusu. Nakoľko sa pokazilo kúrenie cestou naspäť sme mrzli v autobuse v zimných bundách a aj tak bola zima. Keď som išla slušne za vodičom či sa by sa nedala teplota zvýšiť vybehol na mňa že nám bolo teplo a určite nebude zvyšovať teplotu. Nakoniec z toho vzišlo že išlo o pokazený autobus ktorý spoločnosť nitrabus poslala na dlhy zájazd do Francúzska a ešte k tomu v zime. Veľmi zlá skúsenosť, ktorá zapríčinila že už nebudeme skúšať tieto zájazdy.

19. 2. 2019
Mária

Oceňujem prístup sprievodkyne, keď sme odmietli viacerí zaplatiť nezmyselné poplatky nad rámec ( navýšenie platby za dopravu, sprepitné pre šoféra 20,–USD, navýšenie pobytovej taxi z prezentovaných 4,–USD/ osoba, noc na 5,–USD, domácu sprievodkyňu + 25,–USD a pod. Časť peňazí účastníkom vrátila. Pozor – cestovka na tomto zájazde neskutočne zarába!

Pri prílete do Izraelu – leteli sme z letiska BA na ( vojenské letisko ) som bola rozčarovaná :( a zrejme nielen ja. Na šoféra autobusu sme na letisku čakali 3 hodiny. Program s ktorým sme mali začať kúpanie pri Mŕtvom mori sa teda nekonal, iba náhrada krátke zastavenie pri Červenom mori a následná skoro 4 hodinová cesta autobusom do Betlehemu, kde sme boli ubytovaní a s večerou o 21:30 hod. ( za príplatok ). Druhý deň prebiehal za účasti aj " domácej sprievodkyne – za príplatok 25,– USD), naša sprievodkyňa prekladala do slovenčiny. Program nebol dodržaný. Prekvapenie pre účastníkov prišlo večer, keď sme sa dozvedeli, že za dopravu v Izraeli budeme platiť namiesto 140 EUR / osoba o 20 EUR na osobu viac, ďalšie poplatky, ktoré neboli pri zakúpení zájazdu súčasťou informácie, čo nie je zahrnuté v cene zájazdu a účastník si to bude doplácať na mieste. Viacerí sme boli zaskočení tým, začo všetko si cestovná kancelária ADRIA Travel nechala zaplatiť :( . V závere – cena zájazdu ( komplet poplatky ) nezodpovedajú kvalite.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred mesiacom

Dobrý deň, prepáčte rada by som Vás oslovila, no žiaľ neuviedli ste Vaše meno, len takto anonymne ste zhodnotili zájazd.
Na základe uvedeného osočujúceho hodnotenia na stranu CK Vám poskytujem nasledovnú reakciu. V prvom rade o každom jednom výdavku ste boli predom informovaná. Jednak pri samotnej ponuke a tiež pri pokynoch, ktoré ste pred zájazdom obdržali. Prekontrolovala som kompletne našu korešpondenciu a nikde som nenašla Vašu reakciu ohľadne nezrozumiteľnosti, resp. rozdielu oproti zaslaným pokynom a ponuke zájazdu. Z uvedeného sa teda domnievam že ste sa nedôsledne oboznámila s podmienkami zájazdu. Vaše tvrdenie že „cestovka na tomto zájazde neskutočne zarába „ je neoprávneným obviňovaním CK a poškodzovaním jej dobrého mena. Každý doplatok je splatný priamo na mieste miestnym dodávateľom a neprichádza do CK, teda nie je príjmom CK. Pri ponuke máte uvedené, že výdavok je cca. Je to závisle v konečnom dôsledku na konkrétnom počte klientov v zájazde. My nezodpovedáme a nevieme ovplyvniť výšku pobytovej taxi na hoteli. Je to bežný poplatok v každom hoteli aj na Slovensku, to však samozrejme každý kto cestuje vie. Vy oceňujete prístup sprievodkyne že ste jej odmietli uhradiť cenu za miestnu prepravu. Sprievodkyňa však musela tento rozdiel uhradiť zo svojej odmeny za zájazd za Vás. Počas celej doby zájazdu ste mali zabezpečený nami objednaný autobus, ktorý Vás prepravoval. Pri samotnej ponuke zájazdu ste mali uvedené že sa budeme presúvať miestnou dopravou. Usúdili sme a aj so skúseností s ostatnými skupinami sme zabezpečili prepravu výlučne pre našu skupinu. Jednak to bol oveľa vyšší komfort pre klientov, pohodlie, operatívnosť, rýchlosť prepravy, nemuseli ste sa presúvať na zastávky verejnej dopravy a podrobovať sa cestovnému poriadku, ale mali ste autobus pristavovaný priamo pred hotelom a odviezol Vás priamo k najbližšiemu miestu programu. Toto riešenie zabezpečilo obrovské ušetrenie času a možnosť tento čas venovať prehliadke a spoznávaniu Izraela, nakoľko ste mali na zájazd pridelenú veľmi skúsenú sprievodkyňu. Sprepitné je úplne bežný a samozrejmý výdavok v tejto krajine. Pri tomto bode sa nebudem ani pozastavovať, nakoľko každý kto cestuje do tejto krajiny vie že to nie je ako napr. tringelt čašníčke v kaviarni, ale forma poďakovania za poskytnutú službu a je samozrejmá a dokonca aj vyžadovaná jednotlivými poskytovateľmi služby. Nie je len pre šoféra ako píšete Vy, ale pre každého kto prichádza so skupinou do kontaktu ( miestny sprievodca, recepcia, obsluha v reštaurácii, hotelový personál ) Následne sa potom aj personál adekvátne správa ku klientovi s prihliadaním na výšku sprepitného. Je veľmi smutné a my sa za Vás hanbíme, že ste si takto uctili tento personál. Pokiaľ ste sa oboznámila s programom zájazdu, tak bolo tam Mŕtve aj Červené more. Vzhľadom na sklz spôsobený pravdepodobne už spomínaným sprepitným pre vodiča, sprievodkyňa operatívne prispôsobila program zájazdu a pri Mŕtvom mori ste boli počas tretieho dňa programu. Prepáčte, ale nie je v našej moci skrátiť cestu medzi Eilatom a Jeruzalemom. Oveľa väčšia úspora času a pohodlie je práve tým autobusom špeciálne pre našu skupinu a nie verejným dopravným prostriedkom. Večera nie je v cene zájazdu, nie je povinná a pokiaľ o ňu klient má záujem tak je spoplatnená. Predsa nie je možné jesť večeru bez toho aby ste si za to zaplatili. V cene zájazdu sú raňajky nie večera. Prehliadku Jeruzalema nie je možné absolvovať bez miestneho sprievodcu. Naša Ck neporušuje predpisy a pokiaľ je potrebné, aby klientov sprevádzal miestny sprievodca, tak tento sprievodca je zabezpečený. Neuviedli ste čím program nebol dodržaný. Máme zato, že práve miestny sprievodca Vás dokonale oboznámi s mestom, a ako je nám dobre známe aj s predchádzajúcich skupín tak práve táto sprievodkyňa je majstrom vo svojom odbore a našim klientom aj z dôvodu sprepitného ukáže oveľa viac ako je v samotnej objednávke.
S pozdravom Ing. Pavlovičová

9. 1. 2019
Katarina

Podnik pekný, len dosť ďaleko od pamiatok… Sprievodkyňa super aj šoféry autobusu…

Nastupne miesto na zájazd zmenili v posledne dni. Neboli podľa objednávky prvej…

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred mesiacom

Dobrý deň, realizácia nástupného miesta je závislá podľa všeobecných obchodných podmienok od počtu záujemcov na nástup na danom nástupnom mieste. O nástupnom mieste sme Vás informovali 8 dní pred nástupom na zájazd. Mrzí nás no z troch zájazdov - Paríž, Fr. riviéra, Rím, bola len Vaša objednávka s požiadavkou na nástup v Žiari nad Hronom. Mrzí nás ale nedokážeme zabezpečiť prepravu dvoch osôb na trase Žiar nad Hronom a Nitra a späť za cenu 30 EUR čo je príplatok za nástup v oboch smeroch. Odchod a príchod zo zájazdu bol v čase, kedy bolo bez problémov možné využiť na prepravu verejnú dopravu a príplatok za nástup Vám nebol účtovaný. Mrzí nás že ste ohodnotili zájazd 3 * len vzhľadom na nástupné miesto. S pozdravom Ing. Pavlovičová

5. 1. 2019
Silvia

Delegátka bola super Nice Monaco krásne veľa sme videli 🤗 veľa sme sa dozvedeli

Tá búračka nebola asi nikomu príjemná 😰 a cely deň zabitý vo Verone 🙄 a potom sme nestihli Saint Tropez na ktoré sa veľa ľudí moooc tešilo..

5. 1. 2019
Viktória

Paríž a jeho pamiatku sú naozaj veľmi krásne (najväčšie prekvapenie bol ohňostroj) ale treba si dávať pozor na osobné veci.

Neorganizovaný program, nestihli sme prehliadku katedrály Noter-Dame pretože sme k nej prišli 15 minút predtým ako ju mali zatvárať. Zlé časové naprogramovanie!

4. 1. 2019
Ivan

Sprievodkyna nam prehliadku skrstila.

18. 12. 2018
Zuzana

Zaujimavo voleny program, vhodny aj pre deti

Cas 20 min v cokoladovni pri tom, co sa tam prave tlacili 4 dalsie autobusy ludi bol nepostacujuci na uzitie si atrakcie. Klincom programu bol vsak sofer „profesional“, ktory chatoval na mobile z BA az kym som nevystupila. A predpokladam, ze aj dalej.

24. 10. 2018
Mirolav

Vidieť niečo nové

Autobus katastrofa, prestávky 5min kazde 3 Hodiny , delegatka to nezvladla

23. 10. 2018
Lucia

pomerne pohodlny autobus, dostatocne prestavky, mila sprievodkyna, krasne miesta, dostatok informacii o diani pocas dna

prilis daleko na autobusovy vylet, velmi na tesno naplanovane aktivity, mala som pocit, ze sa takmer cely den nahanam a nemam cas si uzit krasne prostredie

18. 10. 2018
Jaroslava

Sprievodkyňa aj šofér autobusu boli milí, zájazd v poriadku , len málo času na prehliadky

Žiadny vyhradený čas na stravovanie.

4. 10. 2018
Ľubica

Príliš veľké tempo presúvania sa pešo…

3. 10. 2018
Zuzka

Čo sa týka destinácie, nemám čo vytknúť, francúzska riv je nádherná, aj počasie bolo dokonalé. Tiež sme mali skvelú sprievodkyňu!

Veľkým mínusom bola doprava, kedy sme z Bratislavy cestovali malým 20 miestnym autobusom okolo 20 hodín, bez toho, aby nám to niekto vopred oznámil. Absolútne nulové pohodlie!!! Samozrejme následkom toho boli veľké bolesti chrbta, opuchnuté členky… A to opomenula väčšina cestujúcich. Čo sa stavu autobusu týka, katastrofa. Každé väčšie podskočenie znamenalo vŕzganie na podvozku a nepríjemný netlmený dopad – čo, ako sme neskôr zistili, boli úplne zničené tlmiče. Škoda, že až neskôr som si prečítala recenzie na CK ADRIA! Je na ňu mnoho zlých ohlasov a tiež sa sťažovali i spolucestujúci, ktorí s nou už na zájazd boli!

3. 10. 2018
zuzana

profesionálny a citlivý výklad pri prehliadke koncentračného tábora

sprievodkyne zájazdu -málo sme boli informovaní, chýbala profesionalita a celkový prístup.

1. 10. 2018
Jana

predbezny plan aj ked sa splnil na 75 percent

sprievodne vozidlo zo slivotour a neprofesionalita soferov

Hodnotená ponuka: Navštívte Rumunsko a deltu Dunaja!
30. 8. 2018
Lucia

hotel nebol 3* podľa popisu, ale len 2*

13. 8. 2018
Hennadii

Veľmi krásna príroda!

Neefektívne organizovane. Vedľa jazera sme boli hodinu menej, než bolo plánované na začiatku.

30. 7. 2018
Anonym

Samotný Ľadovec Dachstein a rozprávkový Hallstatt

Doprava.

15. 7. 2018
Anonym

Sprievodkyňa – jej ochota a znalosti

Málo času na konkrétny program

1. 7. 2018
Anonym

pacilo sa mi

nepohodlnost autobusu

20. 6. 2018
Anonym

1. Milá a ústretová sprievodkyňa CK, šoféri bez problémov. 2. Sprievodkyňa múzea Auschwitz-Birkenau bola perfektná. Asi prvá sprievodkyňa, ktorú som dokázal počúvať, vnímať, nenudila ma a zaujala svojím odborným a precíteným výkladom. Bola síce Poľka, ale hovorila plynule po slovensky, takže jej bolo všetko rozumieť. 3. Dostatok voľného času a možností v Krakove a Brzezinke.

1. Chaos pri nastupovaní do autobusu (málokto si všimol „zasadací poriadok“ nalepený na dverách, takže sme museli vystúpiť a vymeniť si miesta. Tento zoznam by bolo vhodné poslať e-mailom aspoň deň pred nástupom. 2. Absolútne sklamanie z typických Slovákov, ktorí nevydržia cestovať bez značného objemu alkoholu a následne sa správajú ako dobytok bez ohľadu na ostatných (samozrejme, CK nemá veľa možností ako tomu predísť, resp. zabrániť už priamo počas cesty, problém je teda len v mentalite jednotlivcov, resp. skupín). 3. V autobuse mi chýbali na sedadlách úložné priestory (nebolo si kam uložiť nápoje, mobily, atď.). V priestore nad sedadlami bolo dosť miesta na tašky. 4. Sprievodkyňa bola milá, ústretová, ale také mierne negatívum bolo, že organizačné pokyny síce povedala, ale počula len blízka skupinka pri nej (ale to bola čiastočne aj naša chyba, že sme sa sústredili aj na okolie). 5. Počasie bolo pekné, ale celodenné horúčavy a silné slnko dosť komplikovali výlet (samozrejme, CK s týmto nemá nič spoločné. Klimatizácia v autobuse fungovala bez problémov). 6. Vstup do Auschwitz-u (CK s týmto nemá nič spoločné).

10. 6. 2018
Lubica

Bola som spokojná s p. sprievodkyňou. Bola veľmi ochotná a milá.

Nepáčilo sa mi, že sme neskoro prišli do Amsterdamu. Keby sme odchádzali zo Slovenska skôr, mali by sme viac času na prehliadku tohto pekného mesta. Nebolo dosť času, aby sme si mohli pozrieť viaceré múzea a iné časti mesta. Ďalej bolo zbytočné, presúvať sa do Belgicka – mesto Bruggy. Je to malé mestečko, aby tam človek zaujímavo strávil celý deň. Hlavne, keď je škaredé počasie. Radšej sme mohli ísť znovu do Amsterdamu a dopozerať si toto mesto, alebo navštíviť iné mesto v Holandsku.

28. 5. 2018
Mária

Čo sa týka Krakowa a Osviečimu k tomu nemám výhrady. Krakow je krásne mesto a Osviečim som chcela vidieť – videla som.

Najhoršia bola cesta autobusom – sedeli sme celkom vzadu ako také sardinky – všetka horúčava a smrad sa sústredil v našej časti autobusu. Šofér pustil klímu na 5 minút a potom ju vypol a celú cestu sme trpeli. Okno sa nedalo otvoriť. Nabudúce ak niekam pôjdem autobusom si kúpim aspoň miestenku, aby som nesedela celkom vzadu.

21. 5. 2018
Beats

Vynechať tropikarium a byť dlhšie v centre mesta. Tropikarium je nezaujímavý.

21. 5. 2018
Slávka

Skúsená sprievodkyňa Evka bola výborná, mala prehľad, zahrnula nas množstvom informácií. Myslím že prave ona dodala šmrnc tomuto zájazdu. Toskansko je krásne. Určite sa tam rada vrátim.

Cesta autobusom dlhaaaa. Veľmi som bola sklamana z ubytovania. Izba 2×2 metre, pre dve osoby. Ani otočiť sme sa nemali kde. Na prespatie stačilo ale na dlhšie, alebo s deťmi si to neviem predstaviť.

6. 5. 2018
Dana

Ubytovanie a prpfesionalita sprievodkyne

Neskorý odchod a preto aj prichod do Amsterdamu

28. 4. 2018
Agnes11506

Dobrý sprievodca, spokojnosť s programom

čakali sme ďalší autobus- zájazd a všetka strata nám ukracovala čas prehliadok, vôbec sme nenavštívili Vavel z vnútra a v Birkenau sme boli 20 min.

18. 4. 2018
Maja

Sprievodca ochotný, ústretový

Autobus pol hodiny meškal, pre nedochvíľnosť druhého autobusu sme čakali zbytočne dlho a potom sme boli ukráteni o čas pri sprevádzaní v Brezinke. Pred tromi rokmi to bolo lepšie zorganizované, ako tento rok 😞

16. 4. 2018
Lucia

Krásne mesto Krakov a hlboké dojmy z Osvienčimu.

Hlavne sprievodca, pripadalo mi to ako veľmi zle zorganizované…meškal autobus, málo času na prehliadku Krakova, všade dlhé čakanie, ktoré nemuselo byť, ak by boli dopredu objednané lístky…v Osvienčime sprievodkyňa Poľka, ktorej nebolo dobre rozumieť a vypadával aj zvuk v sluchátkach…proste cez túto cestovku už nikdy viac.

16. 4. 2018
Martina

tropicarium bolo super ;-)

, , viac by som ocenila navstevu zoo, a dlhsie volno v meste kde si clovek sam prezrie mesto, skusi napriklad koleso alebo vodny autobus, ochutna tradicnu kuchinu, ako nahananie sa za pamiatkami na ktore nieje cas poriadne si ich obzriet ani s vonku ak treba cloveku na wc stoji frontu, nieto este fronta na listky aby videl nieco dnu, nieustale si strazit cas a s celej budapesti si i tak uzije len tropicarium. Ak by sa dalo individualne volno v meste (ten kto chce, vidiet nieco ine(napr. Zoo)rada si vilet zopakujem :-)

8. 4. 2018
Rastislav

Neprijemna pracovnicka na call centre.

6. 4. 2018
Denisa

Rim je nadherny

Sklamala nas trosku organizacia zajazdu, cestovka by mohla riesit nejake vstupy do muzei dopredu, zbytocne potom cely zajazd niekde caka 3 hodiny v rade, niektore pamiatky sme len rychlo prebehli, skoda, ze clovek neovplyvni ucastnikov zajazdu, ktori nedavali pozor na pokyny a potom sa zbytocne stracali..

5. 4. 2018
Dušan

program, sprievodkyna, navstivene miesta

19. 2. 2018
Karina

Výlet skvelý, ďakujeme aj delegátke z CK. Program bol podľa popisu, bol aj dostatočne dlhý čas na individuálny program, taktiež bolo možné dohodnúť sa s delegátkou na alternatíve.

Nepáčil sa nám penzión Félix (resp. vraj hotel **), ktorý na prvý pohľad vyzeral vcelku fajn, ale pri bližšom prezretí bolo zariadenie staré, kúpeľna s plesňou, dokonca tam chýbalo mydlo (čo považujem za absolútny základ hygieny), našťastie sme sa vynašli. Nie sme nároční klienti, ale nabudúce si vopred preveríme aj ubytovanie, tú jednu noc sme vydržali, sústredili sme sa radšej na krásy Krakowa.

26. 12. 2017
Jana

slabá sprievodkyňa

18. 12. 2017
Miroslav

pristup referentky

kupa troch listkov a v autobuse iba 2 miesta na moje meno

18. 12. 2017
Lenka Și

Pani Eva.

Platila som 8€ zato aby sme s priateľom sedeli vedľa seba pričom platí sa len za miestenku (vyber sedadla) to sme si nevybrali. Priateľ je cudzinec tak je normálne že nebude sediet s cudzími ľudmi. Hlavne že iný neplatili nič.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred rokom

Dobrý deň, miestenku ste si objednali - vyplnili Vy v rezervačnom formulári. My sme Vám ju svojvoľne nenakalkulovali. Pokiaľ nemáte miestenku a ostatní klienti majú, je možné že nebudete sedieť vedľa seba. Potom budete tiež na nás nahnevaná? To že Váš priateľ je cudzinec nemáme odkiaľ vedieť a pri usádzaní klientov v autobuse najprv usadíme klientov z miestenkami a ostatných na voľné miesta. Klientov neusádzame podľa štátnej príslušnosti.

12. 12. 2017
Sylvia

Celkove Budapešt

Cestovat by sa malo opačne z Bratislavy a nie cez Bratislavu , tí čo cestujeme z Nr tak mame toho tak akurát dost.

11. 12. 2017
Matejovicova53

Nevhodne nastupne miesto, ktore mali problem najst i domaci , nieto este mimobratislavcania. Vhodne by bolo do buducna zvolit miesto, kde priamo navazuju spoje, napr.hlavna stanica, lebo klientami su aj mimobratislavcania.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred rokom

Každý klient pri obdržaní pokynov dostáva aj mapku nástupného miesta. Klienti nemajú žiadny problém, aby sa na nástupné miesto dostavili. Na hlavnej stanici ako aj na autobusovej stanici nie je možné mať nástupné miesto na odchod zájazdových autobusov. Veľmi nás mrzí že ste nám pridelili len 3* z piatich a nezhodnotili ste zájazd, ale nástupné miesto. Chápeme že každý má nejaké výhodnejšie miesto kde by chcel nastupovať na zájazd, no je potrebné prihliadať na viaceré okolnosti.

4. 12. 2017
Andrea

Páčila sa mi krásna vianočná atmosféra v Budapešti.

Akcia pôsobila dosť chaoticky vďaka p. sprievodkyni. Mala problém oboznámiť klientov jasne a stručne o mnohých dôležitých činnostiach, ktoré sa budú diať. Napríklad – neoboznamovala klientov, kam sa odchádza (dvaja sa stratili a mali problém nájsť autobus, a pod.) A rozprávala o historických budovách alebo udalostiach, bolo ta napr. na frekvetovanej križovatke, kde sme nič nepočuli, atď.

4. 12. 2017
Jana

Navstivene historicke pamiatky.

Zmena programu sprievodcom.

3. 10. 2017
Zdenek

- super moderny autobus
– vyborny a mily sofer
– dobry program, hlavne solna bana wieliczka a samozrejme osviencim a brezinka
– dobre ubytovanie a ranajky
– v konecnom dosledku za tu cenu celkom OK

- slaba organizacia zo strany sprievodkyne, zbytocne dlhe prestavky a rozchod uprostred zidovskej stvrte kde sme sa trepali peso skoro 25 minut aby nam povedala ze je sobota a v sobotu je tam vsetko zatvorene a potom zase naspet dalsiu pol hodinu na peso. samozrejme ona isla prva a vyklad robila pre prvych 10 ludi a hnala sa rychlo do predu, posledni ludia boli mozno aj 200m za nou a iba isli ako ovecky za sebou. druhy den sme mali rozchod na „nakupy“ na 3 hod, ale obchodne centrum bolo vzdialene zase pol hodinu na peso.....
 – nedochvilni ludia, vzdy sme museli kvoli niekomu cakat, ale za to nemoze organizator zajazdu

2. 10. 2017
Monika

Lednice a Vlatice , nadhera stoja za navstevu , prijemny sofer autobusu

sprievodkyna nedokazala suvisle hovorit, to sa nedalo pocuvat, bola absolutne neinformovana kde su vinne pivnice , ci sa daju kupit listky za skupinu , organizacia sprievodkyne velmi slaba, absolutne sa nam nepacil pristup, odchod sme mali mat cca o 18 , vyhlasila ze odchadzame o 17 , po ohlaseni nami a mozno dalsich 2 ludi sa posunul odchod o pol hodiny, autobus stary zatuchnuty smradlavy, miestenky sa uplne zbytocne objednavali, trosku zavadzanie stacilo poziadat cestovku a priradenie dalsich cestujucich ku nam a usetrili by na miestenke, na prvy zamok sme sa skoro nikde nedostali , kedze sme mali dokopy 3 hodiny , kym by sme vystali radu a dostali sa do niektorej casti tak by sme si nestihli konskou rychlostou prezriet zamok a zahradu ani jeho okolie. Lednice a Vlatice by mali byt oddelene vylety . velmi vela nespokojnich cestujucich

30. 9. 2017
Alena

milý šofér aj sprievodkyňa

boli uvedené nesprávne ceny vstupov v skutočnosti boli vyššie

25. 9. 2017
Alena

Spokojnosť až na počasie, ktoré sa ovplyvniť nedá. Odporúčam :)

Mierne zavádzanie s odchodom na Slovensko. V programe bol odchod plánovaný na 18,00 hod ale v autobuse nám bolo oznámené, že odchod sa presúva na 16:45 . Oznámili to šoféri, vraj museli byť do 23.00 hod v DEPE. O skoršom odchode nevedel ani sprievodca, dozvedel sa to až na mieste z čoho tiež nebol nadšený.

25. 9. 2017
Peterorlovsky

Autobus

24. 9. 2017
Zteliskova

Sprievodkyna bola výborná, autobus bol pohodlný, organizácia v pohode, komunikácia zo strany CK môže byť.

Príliš dlhá cesta – veľa zbytočných zastávok. Oba filmy, čo nám v autobus pustili, boli otrasné. Timing tak tesný, že sme pozreli len časť Birkenau.

17. 9. 2017
Jana

Príjemná cesta autobusom s milým sprievodcom. Ak by sme sa rozhodli ísť na takýto výlet sami, určite toho nestihneme toľko vidieť – preprava autobusom medzi pamiatkami veľmi ušetrila čas a spohodlnila výlet.
Vhodné na prvotné sa oboznámenie sa s mestom a najznámejšími kultúrnymi pamiatkami.

Až po návštevu Tropicaria prebiehal výlet v zhone. Nemali sme dostatok času na prezretie a vstupy do jednotlivých pamiatok, pretože sme sa zvyčajne po 5–20 minútach (akurát pri Rybárskej bašte to bolo asi 45 min.) museli presúvať autobusom ďalej. Chce to trošku výdrže.
Je to skutočne zamerané len na základné oboznámenie sa s pamiatkami, mestom a Tropicarium.

13. 9. 2017
Kozol

Najnižšia kvalita CK s ktorým som zatiaľ cestoval. Správanie sprievodkyne a autobusových šoférov bol pod úrovňou. Sprievodkyňa na začiatku zájazdu nás upozornila, že dúfa nečítali sme program. Bolo by treba to prepísať . V posledných dňoch už „mala dodržať program“. Vstupenky mali sme zabezpečiť individuálne. Odchod zo Žiliny bol od TESCA, ale pri vrátení sa sprievodkyňa nás skoro vyhodila celkom inde. Keď som sa spítal kde sme, upozornila nás aby sme všetci vystúpili ktorí cestujeme do Žiliny. Po vystúpení dodatočne som sa dozvedel od tiež prekvapeních, ktorí žiadali aby sme zastali pri železničnej stanici, šoféri to ODMIETLI. Šofér upozornil cestujúcich, že ráno o 5.00 hod. zastavý autobus aj keď ešte nebude v Bratislave. To je ale ochota.

4. 9. 2017
Olga

Ubytovanie a strava boli na urovni primeranej cene zajazdu, sluzby sprievodkyne standardne, na nic z tohoto sa neda stazovat. Skoda, ze spravanie soferov pokazilo inak vcelku uspesny a prijemny zajazd.

Nevychovanost, neochota az arogancia soferov pocas celeho zajazdu. Na ich ziadost doslo aj k skrateniu zajazdu o cca 1 den, co vyvolalo nervozitu, sklamanie a hnev u takmer vsetkych ucastnikov, .

2. 9. 2017
Ivana

Podzemne jazero aj akvarium boli skvele, velmi pekne a super zazitky, ktore stoja za to :)

najvacsim problemom bola samotna sprievodkina – v jaskyni hovoril sprievodca po anglicky, nasa sprievodkina prekladala velmi zle, niekedy uplne z cesty – pre tych co nerozumeli anglicky to nebolo velmi obohacujuce, tiez velmi mi chybal nejaky zaujimavy vyklad zo strany sprievodkine k comukolvek, nemam pocit ze bola dobre informovana
listky do akvaria neboli pre studentov zlacnene – sprievodkina to oznamila pocas cesty spat, zevraj pocas prazdnin tato zlava neplati (tato informacia mohla byt oznamena aj skor, najlepsie rovno v ponuke na zlavomate, nie je tazke zistit aky cennik plati pocas zajazdu)
navsteva cokoladovne pozostavala len z nakupu v malom obchodiku (avsak bolo mozne ochutnat pred ochutnavkou)

21. 8. 2017