Hodnotenie podniku CK Metal

3,9/5 (138 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Veronika

Ubytovanie a ranajky na vybornu.

Uz od zaciatku bol cely zajazd ako zly sen. Povodne sme mali odchadzat z Bratislavy 13:30 a par dni pred odjazdom bol cas zmeneny na 7:00. Zrejme niekto nepremyslal nad tym, ze niektori ucastnici zajazdu necestuju len zo zapadu Slovenska, ale mozno aj z vychodu. Isli sme smer Brno-Praha-Plzen a do Rima sme sa dostali po 24 hodinach od nastupu v Bratislave. Sprievodkyna uplne chaoticka, akoby bola v Taliansku prvykrat. Do Kolosea sme sa nedostali, boli tam 2hodinove rady, nechapem preco sa nevybavi dopredu nejaky skupinovy listok. Pompeje nam neodporucila, nakolko su to „jen samy sutry“, v „Neapole nic neni“ a podobne vyroky, ktore mnohych z nas odradili. casto sa za chodu menil program, napriklad sme mali mat trojhodinove volno do 15:00, ale pocas toho sa to zmenilo na 15:30 a nedostalo sa to ku vsetkym. Posledny den sme mali na plane Amalfske pobrezie a Sorento. Ked sme sa blizili do Sorenta, odkial nas brali minibusy na Amalf, bolo nam povedane, ze si plavky nemame brat so sebou, lebo kupat sa nebudeme. Nakoniec sa to pred autobusom zmenilo, ale kedze sa to nedostalo k vsetkym ucastnikom, niektori si plavky nevzali a pocas 4 hodinoveho volna na plazi si mohli akurat tak omocit chodidla. Nikdy nam nebolo povedane kedy bude vacsia pauza na jedenie, kde sa faju kupit lacnejsie magnetky a take tie tipy co kazdeho zaujimaju. Ked porovnam s predoslymi 2 zajazdmi co som absolvovala, tento rozhodne neodporucam nikomu.

Včera
Roman

Hodnotiť čo sa nám páčilo bude v tomto prípade asi zbytočné, nakoľko pozitívne zážitky z tohto výletu sme si urobili my cestujúci ktorí sme sa s množstvom nepríjemnosti vysporiadali humorom. Aby sme len nehanili: oceňujem logické rozmiestnenie/ usadenie v autobuse, kde mladí sedeli pokope hore a starší v spodnej časti autobusu. TaktiežHodnotiť čo sa nám páčilo bude v tomto prípade asi zbytočné, nakoľko pozitívne zážitky z tohto výletu sme si urobili my cestujúci ktorí sme sa s množstvom nepríjemnosti vysporiadali humorom. Aby sme len nehanili: oceňujem logické rozmiestnenie/ usadenie v autobuse, kde mladí sedeli pokope hore a starší v spodnej časti autobusu.

Nepríjemných skúseností máme ale viac:
1. zmena termínu odchodu menej ako 24h pred odjazdom. Slovenskí cestujúci mali plánovaný odjazd o 7h ráno z BA. Keďže sa v autobuse nedá vyspať, rozhodli sme sa pricestovať do BA o deň skôr a prespať v hotely, aby sme šli na výlet oddýchnutí. Avšak na ceste do BA nám bolo oznámené, že sa mení trasa a budeme nastupovať až o 16h (to znamená minutie dňa dovolenky z práce a náklady na ubytovanie naviac).
2. Už po pár minútach sedenia v autobuse nás viacerých postihla nepríjemnosť kvapkanie z miest osvetlenia a klimatizácie nad hlavou. Bohužiaľ šoféri autobusu neboli ochotní túto skutočnosť nijak riešiť a tak viacerí absolvovali 5 dní držaním servítky a uterákov nad hlavami. Dokonca dve cestujúce boli tak znechutené, že si zakúpili letenku domov a opustili autobus.
3. o náročnom a horúcom dni v Ríme sa začala kolovať informácia o zmene hotela. Po opýtaní sa sprievodkyni sme dostali informáciu, že vo všetkých informáciach o zájazde máme nesprávny hotel a teda nebudeme vo 4* hotely s bazénom ale v 3* bez bazéna. Táto skutočnosť pobúrila viacerých, nakoľko bazén bol v ten deň to, načo sa mnohí tešili. Taktiež to bol jeden z faktorov pri výbere tohto zájazdu.

4. Po príchode na 3* hotel nás okamžite po ubytovaní zarazilo viacero vecí- smrad na izbách, špina, nefungujúca klíma. Mnohí žiadali o výmenu izieb. Hotel, ktorému by ste nedali ani 2*. Po noci, kde bolo v izbe viac teplo ako vonku (tí šťastnejší ktorí mali izbu s balkónom spali práve z tohto dôvodu na ňom) sme si povedali, že už nás nemôže prekvapiť nič. Opak bol ale pravdou. Po príchode na raňajky a postavení sa do radu nás čašník zaklincoval vetou, že došiel chlieb. Na raňajky pripravili švédske stoly v podobe tácky chleba, syra, šunky, ovocia a džús + croissant, čo v preklade znamená množstvo, o ktoré sa podelilo asi 10 ľudí a zvyšných 70 ľudí pozeralo do blba. Pričom poznamenám že džús bol mesiac po záruke. Znechutení a hladní sme sa teda vybrali na celodenný program. Cestou na hotel nám sprievodkyňa oznámila, že technik opravil klímu a CK riešila raňajky, ktoré by mali byť na druhý deň plnohodnotné. Po príchode na hotel nás ale čakalo smutné zistenie, klíma nefungovala a tak sme opäť zažili ďalšiu noc bez spánku, potenia a studených spŕch. Ráno sme si pre istotu nastúpili 10min pred začiatkom raňajok a to čo sme videli bolo na smiech. Čašník nám ukázal triško aký je spotený, že má toho veľa, 10 minút si fotil spolu zrejme s jeho nadradením aké honostné raňajky pripravili. No to čo nás čakalo nečakal nikto. TO ISTÉ ako predošlí deň, s o niečo viac kúskami chleba, pri ktorom ste museli vypiť liter vody aby ste ho vôbec dokázali rozkúsať ! Asi po polovici obslúžených cestujúcich čašník oznámil, že chleba opäť došiel, že sa prepočítal !!! Toto bol už klinec do rakvy ! Niektorí šťastlivci sa ale pripravili na to najhoršie a doniesli si vlastný chlieb.

Tieto skutočnosti pokladám ako za totálny nezáujem zo strany CK o svojho zákazníka, do dnes sme sa nedočkali žiadneho vysvetlenia ani ospravedlnenia ! Osobne to pokladám za porušenie zmluvy, ktorú sme uzatvorili s CK hlavne z dôvodu zmeny hotela na podstatne horší !

Bohužiaľ pri svojom výbere dovolenky cez túto CK som ignoroval negatívne hodnotenia, mysliac si, že ľudia sú nároční. Dnes už viem, že aj moja nenáročnosť má hranice.

Naivne verím, že sa cestovná kancelária CK Metal spamätá a začne poskytovať služby na požadovanej úrovni, nakoľko negatívnych hodnotení je viac než dosť !

Taktiež naivne očakávam ospravedlnenie sa všetkým cestujúcim daného zájazdu za nepríjemné skutočnosti. Istá kompenzácia je v prípade tejto CK zrejme výkrik do prázdna.

Ďakujem.

Vyjadrenie partnera
CK Metal Pred 2 dňami

Dobrý den,
zasíláme vyjádření, které jsme zasílali klientům.

Vážení klienti,

v zastoupení svého klienta, cestovní kanceláře METAL, si Vám tímto dovoluji zaslat vyjádření k Vaší reklamaci zájezdu "5-denní objevování Jižní Itálie (od Říma po Capri) s výstupem na Vesuv" v termínu 1. - 5.8.2018.

Cestovní kancelář METAL se Vám touto cestou dovoluje omluvit za skutečnost, že vzhledem k neočekávaným technickým problémům, které vyvstaly v původně sjednaném hotelu Marina di Castello (4*) bylo nutno Váš zájezd ubytovat v hotelu Empire (3*). Při sjednávání náhradního ubytování v tomto hotelu, s nímž bohužel neměla dřívější zkušenost, byla cestovní kancelář svým smluvním partnerem ujištěna, že se jedná o ubytovací kapacitu velmi dobrého standardu, nebylo tedy možno předpokládat problémy (zejména vybavení pokojů, klimatizace, snídaně), se kterými jste se v rámci svého pobytu setkali a které jsou předmětem Vaší reklamace. Vzhledem k tomu, že cestovní kancelář METAL vždy velmi dbá na kvalitu poskytnutých služeb a spokojenost zákazníků, rádi bychom Vás ujistili, že ze situace budou vyvozeny důsledky vůči smluvnímu partnerovi zajišťujícímu ubytování v Itálii tak, aby se obdobná situace již nemohla opakovat.

Cestovní kancelář METAL tímto vyjadřuje své politování nad vadami ve službách, které Vám byly ze strany hotelu poskytnuty, a dovoluje si Vám nabídnout kompenzaci za sníženou kategorii ubytování ve výši 10% z uhrazené ceny zájezdu. Žádáme Vás tímto též o sdělení bankovního spojení.

S pozdravem
Šmídová

Tým CK Metal
www.ckmetal.cz

6. 8. 2018
Anonym

Paríž určite áno, CK Metal resp. dopravná spoločnosť Expressbus Coufalík určite NIE.
Pozitívne hodnotím ubytovanie (premiere classe St Witz) ďalej od Paríža, ale vzhľadom na cenu logické, čisté, tiché aspoň pre nás (aj napriek blízkosti letiska) , raňajky francúzske – sladké. Pozitívne hodnotím snahu p. delegátky ohľadne nášho individuálneho programu, snahu riešiť vzniknuté komplikácie, poskytnuté informácie a tipy. Tiež oceňujeme humor vodičov a zabezpečenie raňajok formou párkov a večere – guláš, po príchode do Paríža.

Nepáčilo sa nám že CK spojila dva druhy zájazdu do jedného čo znamenalo, že program nebol úplne taký ako sme si objednali, preto sme sa rozhodli absolvovať väčšinu sami. Nerozumiem prečo sa program neprispôsobuje aj aktuálnemu počasiu…Vrcholom je pravidelne riešený problém, ktorý opisujú mnohé recenzie a to pokazený autobus – 3× ešte len počas cesty cez CZ, napriek tomu sme na ňom cestovali až do Paríža kde v nedeľu večer skolaboval – , , skapíňal, , na križovatke, nešli stierače, nedali sa zatvoriť dvere, či nefungovali smerovky… Takto sme cestovali v tme 30km na ubytovanie. Rozumiem, iná možnosť v tej chvíli nebola, ale keby sa problém s autobusom rieši už v CZ (zabezpečenie náhradného) tomuto sme sa mohli vyhnúť…Chvalabohu sme úspešne dorazili k ubytovaniu kde autobus úplne vypovedal a prišla poň už len odťahovka. To samozrejme skomplikovalo pondelkový program, do mesta sme sa dostali až na obed čo nás dosť ukrátilo o čas v meste. Nezabudnuteľný bol tiež náhradný autobus, v ktorom nás privítali poriadne nepríjemní šoféri, ktorí nám dali vedieť ako ich obťažovalo prísť po nás akoby pokazený autobus bola vina cestujúcich. Čerešničkou na torte bolo, keď nás vysadili na parkovisku , , úžasnej, , spoločnosti Coufalík, kde sme čakali vyše hodiny na ďalší autobus ktorí nás dopravil do BA.
K tomuto všetkému len toľko: áno, môže sa stať, že doprava zlyhá, ale nie keď zlyháva ešte len na začiatku cesty! Tu sa riskuje pokiaľ sa niečo nestane… Jednoznačne odporúčam CK zmeniť dopravcu alebo dopravcovi vymeniť autobusy za novšie a spoľahlivejšie. Po tejto skúsenosti by sme už s touto CK viac necestovali. PS.očakávam silné argumenty a popieranie zo strany CK ako pri ostatných negatívnych recenziách

Vyjadrenie partnera
CK Metal Pred 3 mesiacmi

Dobrý den,

chápeme Vás, ale odvážíme obrovské množství zákazníků a to znemaná, že je i větší předpoklad negativních recenzí, autobusy nám jezdí každý týden, proto je i předpoklad rozbití větší, ale vše bylo zajištěno a ohledně času jste neztratili ani minutu. Průvodce je zkušený a tyto zájezdy jsou koncipované tak, že se spojují a není nic narušené.
Tým CK Metal

17. 5. 2018
Ivana

Paríž je nádherné mesto, Eiffelova veža, múzeum Louvre, plavba loďou, výhľad z budovy na nočný Paríž a pod. pamiatky na výbornú skutočne sa mi to páčilo. Paríž určite odporúčam len nie touto cestovnou kanceláriou.

Cestovná kancelária ma veľmi sklamala, veľmi chaotické, neodborné, mechanické len aby bolo povedať ľudom do mikrofónu čo je kde a dosť, neochota. Doslova to bola dovolenka pre vodičov a sprievodkyňu, ktorá svojou arogantnosťou, neochotou a riskantnými postupmi po Paríži vyslúžila veľké mínus žiaľ. Vyskúšali sme mnoho autobusových zájazdov po veľkých európskych mestách ale žiadny nebol tak nepríjemný ako tento čo mi je veľmi ľúto. Pre aspoň trošku predstavy akým štýlom sa to viedlo boli neúplné informácie, sprievodkyňa keď ju bolo treba nebola snami, vždy sa ukázala len keď rozdala lístky a chodte metrom tam a tam, ľudia blúdili nevedeli čo robiť mali otázky no žiadne odpovede. Vodič po opýtaní kľúča na WC v autobuse sa tváril, že nepočuje po zopakovaní prosby bolo už jeho priateľke trápne tak mu to povedala znova a on odpovedal: „Nevím jestli jim dát nebo ne“. Pri vystúpení pri jednej zo zastávok boli dve skupiny, jedna čo pokračovala ďalej a druhá čo čakala pri autobuse, skupina pri autobuse potrebovala na WC tak po opýtaní sprievodkyne či nevie kde tu je najbližiše WC pretože nepokračujú ďalej bolo odpovedné „To je blbý“ a odišla preč. Cestou naspäť sme mali meškanie a aby stihli spoje na vlakovú stanicu v BA nás ubezpečovala, že odvoz je zabezpečený nemusíme sa báť čaká nás autobus a ihneď ideme ďalej do BA, samozrejme ona si vystúpila ešte skôr z busu niekde v Prahe a my sami išli do Brna, tam autobus síce čakal aj sme rýchlo nastúpili lenže opak bol pravdou, že musel čakať ešte aj na druhý autobus čo išiel oveľa neskôr ako náš tak nervózny všetci nadávali na ňu, na cestovku a i sám vodič bol z toho vykolajený aký chaos sa dial kde nevedela pravá ruka čo robí ľavá, celé zle. Čo sa týka ubytovania bol to ževraj 3 hviezdičkový ubytovací dom ale skôr mi to prišlo ako prerobená stará ubytovňa a najväčší gól bol, že Vám nad hlavou asi 300m lietali nonstop každé 2 minútu prúdové lietadlá na blízke letisko tak si dobre viete predstaviť ten hluk + ako sa zotmelo tak asi 15m od ubytovania za plotom bolo jazero kde začali strašne kvákať žaby ale že strašne to bolo niečo keď cez zavreté plastové okná počujete hlasno hluk prúdových motorov v noci a kvákanie žiab + klímu bola síce na izbe ale vôbec nefungovala proste 3 hviezdičkový ubytovací dom ale čo mohlo nešlo a čo Vám nepovedali boli takéto veci lietadlá nonstop nad hlavou či jazero plné kvákajúcich žiab vedľa, nefunkčná klíma a pod. Cestou naspäť sa ešte vychvalovala aké super služby nám ponúkla a lacné a kvalitné ale ľudia vôbec to nebolo lacné a po porovnaní by som jednoznačne vybral inú cestovku a do budúcna radšej overenú zákazníkmi pretože táto overená nebola a tak to aj dopadlo. Veľmi veľa nespokojných ľudí bolo na zájazde, neboli sme jediný kto to takto vnímal a bol pohoršený proste prístup otrasný, prvý a posledný krát českou cestovnou jedno veľké sklamanie, služby 0 bodov.

Vyjadrenie partnera
CK Metal Pred 3 mesiacmi

Dobrý den,

tito zákazníci dorazili pozdě a stále měli se vším problém. Z celého autobusu se jednalo o 4 zákazníky. Se zákazníkem jela průvodkyně, která je velký profesionál a vždy má dobré recenze, pokud nebyl ani hotel, který byl *** dobrý, kdy si zákazníci hotel pochvalovali, tak bohužel už nevíme, jak zákazníkovi zajistit lepší služby. Ostatní byli více než spokojeni.
Tak nevíme, kde je tedy problém a kvákající žaby neovlivníme. Ostatní zákazníci mohou vidět, že se zájezd líbil viz. jiná recenze :-)

Tým CK Metal

9. 5. 2018
Hana

Hotel bol fajn…

Autobus bol hrozný!!! Cesta trvala šialene dlho a bola nepohodlná!! Autobus nevhodný na tak dlhú cestu. V Cene bola len cesta autobusom a hotel. Organizácia celého výletu bola nedomyslená a velmi chaotická!!! Nedoporučujem tento zájazd !!!!!

Vyjadrenie partnera
CK Metal Pred 5 mesiacmi

Dobrý den,

tento zájezd je velmi oblíbený a rozhodně nebyl chaotický, jediný problém byl Vesuv, ale to nevěděl nikdo, protože Vesuvio sdělilo až v ranních hodinách, že zavřeli Vesuv, proto byl přesun, ale to, že začal padat sníh, nikdo nemohl ovlivnit. Ubytovaní jste byli v hotelu ****. Autobus byl rozhodně vhodný na tak dlouhou cestu, jednalo se o luxusní autobus, ale Neapole je daleko a s tím každý zákazník musí počítat.

Tým CK Metal

26. 3. 2018
Sangelovicova

– celý zájazd sa prispôsoboval šoférom autobusu, delegátka nemala vôbec hlavné slovo
- veľmi veľká skupina na 1delegátku, nepočuli sme výklad v meste
- raňajky boli veľmi slabé a najviav ma nahnevalo, keď delegátka a vodiči mali švedské stoly na raňajky (syr, šunka, ovocie, pečivo.....)

15. 5. 2017
Tomáš

Keukenhof, Zaanse Schans, Volendam, Amsterdam pekné miesta určite sa vrátim :)

Absolútne katastrofálna CK Metal, autobus rozpadnutý, diery vypálené od cigariet, chýbali bezpečnostné pásy, nekomfortné sedenie (sedadlo vysedené sedel som na železe), WC v autobuse je ale nesmie sa používať! Ubytovanie je robotnícka ubytovňa vyše 100 km vzdialená od Amsterdamu (pri nemeckých hraniciach). Pri príchode na ubytovanie nám bolo oznámené, že sme v lacnejšom hoteli a raňajky dostaneme lacnejší variant tak máme si brať len jedlo v rohu miestnosti.. skoro som odpadol čo nám sprievodca povedal a na raňajkách sme boli strážený, aby sme si náhodou nezobrali pečivo z iného stola.. katastrofa.
NEODPORÚČAM radšej si doplatiť a letecky alebo skúsiť inú CK!
CK Metal už NIKDY!!!
2/5 hviezdičiek len preto. že miesta v Holandsku sú krásne. Ale na CK 0/5 hviezdičiek.

Vyjadrenie partnera
CK Metal Pred rokom

Dobrý den,

aktuálně Vás neevidujeme v systému, tudíž bychom se správně neměli k Vám vůbec vyjadřovat. Pokud ale se jedná o osobu Beata Vallová, která ani nekupovala zájezd na zlavomatu(pokud ne, tak se Vám paní Vallová velmi omlouváme, ale jiné jméno Beata neevidujeme), tak jste byli ubytovaní v hotelu Premiere Classe *, tuto síť hotelů využívá několik cestovek, mají sociální zařízení na pokoji. Problém u Holandska jsou kapacity, kdy nad počet 30 osob je velký problém sehnat ubytování. Žádné vypálené díry v autobuse nebyly. Je nám líto, pokud se Vám zájezd nelíbil, i když Vás neevidujeme, tak jenom bych ráda sdělila, že ubytování se pohybuje např. v období Keukenhofu od 60 - 70euro/os/noc. a to je skoro cena za celý zájezd, tudíž je nutné si také spočítat, kolik jste zaplatila a za kolik očekáváte ubytování. Aktuálně máme na další rok ubytování *** hotel. I tento rok měli zákazníci *** hotel a myslíme, že byli spokojeni a nebyl nikde problém, odjelo nám 1700 osob do Holandska na Keukenhof a již se hlásí znovu, aby mohli s námi navštívit i jiné zájezdy.
Přejeme Vám hodně štěstí
Tým CK Metal

24. 4. 2017
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.