Hodnotenie podniku  Hotel Jana****

4,4/5 (84 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Anonym

Raňajky a večere hodnotím pozitívne aj personál reštaurácie. Upratovali každý deň tak to je tiež plus.

Nepáčilo sa mi, že za parkovanie sa muselo priplácať zvlášť a nebolo obsiahnuté v cene ubytovania. Ešte som sa nestretla s tým, žeby sa muselo platiť za parkovisko, zvlášť keď má niekto zaplatené ubytovanie a pritom na kupóne bolo uvedené, že parkovanie je zadarmo. Wellness bol trochu slabší, pretože bazén bol len vonku, takže večer sa už kúpať nedalo, pretože bolo chladno. Zariadenie izby dosť chabé, nábytok starý aj sociálne zariadenie a minibar obsahoval 5 nápojov takže dosť bieda. Chladnička na izbe nám nefunguovala, takže ďalšie mínus. V izbe bolo dosť teplo kedže vonku bolo 32 stupňov a na oknách chýbali sieťky proti hmyzu takže večer ked sme svietili sme nemohli mať ani otvorené okno. Bowling úplne o ničom nedalo sa to ani hrať, pretože všetky gule išli mimo aj keď ste ju hodili rovno. Na konci pobytu sa nám personál na recepcii vôbec neodzdravil a to som ich pozdravila 2×, ale tak asi to svedčí o ich úrovni. Bola som už vo viacerých 4* hoteloch, ale tento sa ani zďaleka nechytá na 4*.

5. 9. 2019
Tomáš

- ranajky
– bazen

- na veceru slaby vyber (napr. ziadna ryba)
– velmi mala izba (napriek doplatku za izbu LUX) a navyse na 4* hotel nezodpovedala standardu (skoda ze sa da pridat iba jedna fotka)

27. 8. 2019
Anonym

komunikacia pri rezervacii

kvalita sluzieb, strava

6. 6. 2018
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.