Hodnotenie podniku  SPA Piešťany

4,5/5 (437 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Martinanagyova

Blízko do centra, tiché prostredie

Nemohli sme si zahrať ping pong, nakoľko rakety boli „požičané“ , ale v skutočnosti nikto nehral a na recepcia nevedeli, kde sú kľúče od miestnosti.
Zaroven by mohli byt na recepcii vludnejsi, nakoľko bol človek v hoteli prvýkrát a ked sa pýtal co kde je, tak mu odpovedali tak, akoby tam bol už 100×. A navyše voľnočasové aktivity neboli nijako označené, clovek bludil po hoteli a hľadal miestnosť na športové aktivity.

31. 3. 2020
Katarina

prostredie a strava je velmi dobre

Robim jedno hodnotenie za 3 vouchery. Od mojeho prichodu 10.–17.7.2018 na prvy a druhy 17–20.7. a treti voucher od 20.–22.7.2018, upratovacka vobec nepovysavala izbu, postelne pradlo vymeni iba na poziadanie po tyzdni, prach ani omrvinky nie su utrete na nabytku a obcas aj umyvadlo zostava neumyte a su tam zbytky zubnej pasty. Co sa tyka vonkajsieho termalneho bazenu, uz od piatku je tu vela ludi, v sobotu a nedelu lokalni s detickami v plienkach, s nafukovacimi kolesami a zvieratkami, hry s loptou…zaplnia bazen a ludia ktori si zaplatili 117 ale i viacej Euro na noc s bolestami pohyboveho ustrojenstva sa nemozu v bazene ani pohnut a museli sme opustit bazen!!!! Nemyslela som ze termalny bazen v hoteli Grand je vlastne „PUBLIC SWIMMING POOL“ verejny bazen. Som sklamana a cena za tento service je prehnana. Budem si stazovat aj v hoteli Grand, kde som si priplatila za samostatnu izbu a maximalne pohodlie…to sa vsak prekrilo touto druhou strankou pobytu. Procedury boli dobre z vacsej casti. Neviem ci nebudem v buducnosti hladat ine kupele s lepsimi podmienkami i ked bez bahennych zabalov.

22. 7. 2018
Erika

Všetko závisí od človeka – jeho prístupu k návštevníkom, ochote a zodpovednosti. Páčil sa mi prístup mladého recepčného pri odchode – na základe vzniknutých problémov pri príchode bol ochotný skontrolovať účet a využitie preukazu ŤZP (ten kolegyňa zapísala ale neuplatnila). Počas jeho dvoch služieb nám poskytol pomoc, dáždnik, bližšie info o poskytovaných službách atď. Výhoda možnosti kúpania na základe ubytovacej elektronickej karty. Príjemné vnútorné aj vonkajšie prostredie.

Nedodržané podmienky pri rezervácii hotela dohodnuté po platbe, utajovanie skutočných možností ubytovania – dvojposteľová izba namiesto trojposteľovej (väčšia s prístelkou).
Tvrdenie, že v hoteli Grand sú všetky izby rovnaké. Až keď som opísala rezerváciu (príjemný aktívny prístup pracovníčky), vtedy bolo pripustené, že v hoteli sa nachádza tzv. apartmán. Po upozornení, že mám aj Danubia kartu, začalo sa s riešením náhradnej väčšej izby s prístelkou pre dieťa. Chaotické objednávanie procedúr. Negatívum – návštevník si musí davit pozor či dostane to, čo má zaplatené a dohodnuté.

25. 5. 2018
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.