Hodnotenie podniku SPA Piešťany

4,4/5 (161 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Stela

Dobrá lokalita.

Slabá kuchyňa.

7. 4. 2019
Jozef

Bazeny, procedury

Strava, ubytovanie-nepomer s cenou za pobyt

30. 3. 2019
Martina

Jedlo bolo dobré, bazén super, využila som aj masáž-šikovný masér, tanečné večery dobré kto chce si aj zatancuje.

Nepáči sa mi, že som si chcela uplatniť aj u môjho zamestnávateľa na preplatenie recepčna mi povedala, že mi pošlú Fa v pondelok na email, volané v utorok povedali mi, že v priebehu týždňa a nič, zlá informovanosť snáď mi pošlú do 30 dní, aby som si ju mohla preplatiť.

Vyjadrenie Zlavomat.sk
Pred 3 mesiacmi

Dobrý deň,

Pokiaľ máte problém dostať faktúru z hotela, kontaktujte nás prosím na podpora@zlavomat.sk.

Pekný deň.

24. 2. 2019
Milan

V poriadku. Doporučujem ak je v cene procedúra, tak prečo taxativne. Výber nie je možný.

Večera pri nastupe. Už iba zbytky jedál.
Usadzanie skoro prikazom. Až po ohradeni sa došlo k náprave.

20. 2. 2019
Laco

Personál, bazény, procedúry, okolie

staršie izby, sedenie pri stoloch s cudzími ľuďmi na večery a raňajkách,

27. 6. 2018
Jozef

Prístup front office manažérky p. Kukučkovej ku mne, keď som sa omylom dožadoval pobytu v hoteli Splendid (viď nižšie).

To ako Zľavomat ponúkal túto príležitosť.
1. Ponuka znela na Kúpeľný Relax v Spa Hotel Grand Splendid*** s fotkou Splendidu. Niekde na druhej strane voucheru, menšími písmenami ako v nadpise na prvej strane, je uvedené, že krídlo Grand. Považujem to za nekorektné, lebo som išiel do hotela s presvedčením, že idem do Splendidu. Zľavomat by tieto informácie mal uvádzať v nadpise.
2. informácia, že 2× polpenzia (raňajky a večera formou bufetových stolov) pre 1 osobu je nepravdivá, lebo večere boli podávané formou výveru zo 6 ponúk.

27. 5. 2018
Anna

V Piešťanoch sme boli už 3× ale v hoteli Grand prvý raz. Personál bol milý a ústretový, hotel bol čistý. Procedúry boli tiež výborné. Jedlo bolo dobré a dosť veľký výber.

Nepáčili sa nám bazény, vnútorný je už veľmi zastaralý, nepekný, sú tam 3 trisky, ktoré striekajú len raz za čas. Vonkajší bol zasa dosť špinavý od napadaných listov a mušiek. Zamestnanec, ktorý ho mal čistiť so sitkom prišiel približne raz za hodinu a bazén obehol za 3 minúty – samozrejme všetko zostalo vo vode.

30. 4. 2018
Jana

Persopnál je ústretový, široké možnosti relaxu

Problémy s rezerváciou:voucher zaplatený na 3 noci, rezerváciezaevidovali len 2 noci – hneď po príchode bolo nutné riešiť.
Hotel je po staršej rekonštrukcii – uť by sa žiadali novšie úpravy

29. 4. 2018
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.