Hodnotenie podniku Wellness Hotel Therma****

4,3/5 (224 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Anonym

Hotel odporúčam iba rodinam bez malých detí lebo ja som im aj napisala email aj som volala s tým, ze prídeme s malým dieťaťom a dostali sme izbu bez výťahu takže sme ťahali vždy kočík po schodoch. Komunikácia personál bez úsmevu vždy skôr mi to prišlo, že ich až otravujeme keď sme sa niečo spýtali alebo chceli.

Vyjadrenie partnera
Wellness Hotel Therma**** Pred 6 dňami

ďakujeme za podnet, avšak pri plnej obsadenosti hotela sa nie vždy dajú izby prehodiť tak aby rodiny s malými deťmi boli v časti s výťahom. Plne chápem obtiažnosť manipulácie s detským kočiarom po schodoch, ale hostia majú možnosť si kočiar odložiť v uzamykateľnom priestore pri recepcii.
Dúfam, že aj napriek tejto nepríjemnosti ste si pobyt u nás užili a s našimi službami ste boli spokojní.

Alena

19. 8. 2019
Ingrid

thajske a klasicke masaze boli super

Hotel nesplnal poziadavky 4*hotela zariadenim, wellness a ani stravou. V izbach plesniva kupelna, zaves znecisteny, pokazena sprchovacia hlavica. Zastaraly nabytok, problem s pouzivanim elektonickeho kluca. V izbe sme mali pouzite papuce, spinavy uterak … . Wellness preplneny, vela neubytovanych hosti, co pri plenej kapacite hotela by malo byt regulovane. V bazene sa nedalo plavat, opadane obkladacky, nefunkne virivky, nie vsetky trisky fungovali, sauny zapachali … upratovanie nedostatocne, mokra podlaha nebola streta ani raz. V priestoroch kde sa vykonavali masaze pobehovali mysi. Tefonicky dojednany termin na masaze bol bez upovedomia zmeneny o 50 min. Strava priemerna, na ranajky obschnuta sunka, prisiel neskor nemal skoro ziaden vyber. Nedostatkov bolo viac ako pozitiv. Kto ocakaval sluzby 4* hotela zostal velmi sklamany, lepsie sluzby dostanete v akomkolvek penzione.

Vyjadrenie partnera
Wellness Hotel Therma**** Pred 9 mesiacmi

Pekný deň,
na základe vášho hodnotenia si vás dovoľujem požiadať o zaslanie potrebných informácií cez e-mail,
- termín pobytu
- číslo izby
- číslo voucheru (ak neviete číslo izby)

Izby sú u nás pravidelné kontrolované a nie je možné aby sa stalo to čo popisujete vyššie. Švédske stoly sú tiež priebežne dopĺňané takže opäť nie je možné aby klienti ktorí prídu na raňajky neskôr nemali nič k výberu.

Ďakujem,
Alena

27. 11. 2018
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.