Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Zážitkový a akrobatický let bojovým lietadlom
Nenechajte si ujsť nové ponuky podniku Aeroklub Košice
Postrážime, aby vám už žiadna nová ponuka neutiekla.
Upozorniť na nové ponukyNenechajte si ujsť nové ponuky podniku Aeroklub Košice
Postrážime, aby vám už žiadna nová ponuka neutiekla.
Upozorniť na nové ponukyPrihlásením k odberu vyjadrujete súhlas s podmienkami použitiaZlavomat.sk. Prečítajte si taktiež informácie o tom, ako spracovávame osobné údaje.
Upozornenie nastavené
Podobné ponuky, z ktorých si určite vyberiete
Prehľad ponuky
Ak túžite po skutočnom zážitku alebo chcete obdarovať svojich blízkych originálnym darčekom, preneste sa do histórie a ponorte sa do zážitkových letov s atmosférou vzdušných súbojov z II. svetovej vojny. Lietadlá v maskáčovovom a vojenskom rovnošate imitujú bojové Messerschmitty či sovietsky Jakovlevov Jak.
Môžete si vybrať let bojovým lietadlom pre 1 osobu, alebo dvoma či troma lietadlami, kedy vám bude predvádzaná bojová zostava a simulácia náletov. Pokiaľ túžite po väčšej dávke adrenalínu, pripravili sme pre vás ukážku akrobatického letu. Pri akrobacii sa môžete tešiť na strmé stúpanie, ostré zatáčky, výkruty, pády i otočenie dolu hlavou. Pocítite tiež obrovské preťaženie, ktoré však pilot prispôsobí vašim požiadavkám. Pokiaľ si chcete vychutnať let v jednom lietadle spoločne so svojimi blízkymi, ponúkame vám variantu č. 5, ktorá zahŕňa let pre 3 osoby v civilnom lietadle OM air.
Vyberte si z variantov:
- Variant 1: Let bojovým lietadlom pre 1 osobu s video záznamom
- Variant 2: Let bojovým lietadlom pre 2 osoby (dve lietadlá) s video záznamom
- Variant 3: Let bojovým lietadlom pre 4 osoby (štyri lietadlá) s video záznamom
- lieta sa lietadlami podla dostupnosti: Zlin 226T, Zlin 226M, Zlin 226 MS, Jakovlev Jak-52
- zaťaženie +/- 3G, rýchlosť do 300 km/h, ľahká akrobacia
- pri variante 2 a 3 (dve a štyri lietadlá) váš čakajú imitácia leteckých súbojov medzi jednotlivými lietadlami a spoločné nálety v skupine
- Variant 4: Akrobatický let bojovým lietadlom pre 1 osobu s video záznamom
- lieta sa lietadlom Jakovlev Jak-52 alebo Zlin 226T
- zaťaženie od +/- 3G do +/- 6–8G podľa požiadaviek zákazníka, rýchlosť do 350 km/h podľa typu lietadla
- akrobatická zostava, ktorá pozostáva z niekoľkých akrobatických figúr
- Variant 5: Let civilným lietadlom pre 3 osoby bez video záznamu
- lieta sa lietadlom OM Air, možnosť výberu trasy podľa požiadaviek zákazníka
Pozrite si jednotlivé lietadlá:
Zlin 226T, OM-WMN (imitácia lietadla Messerschmitt)
Predlohou kamufláže tohoto lietadla je Messerschmitt Bf-109 G-4/R-6, W.Nr. 19 347, žltá 9, jedno z najznámejších stíhacích lietadiel 13/JG52, slovenskej letky zaradenej do JG52 počas bojov na východnom fronte. Lietali na ňom viacerí slovenskí stíhači. Najúspešnejší zo slovenských stíhačov Ján Režňák na ňom uskutočnil niekoľko bojových letov a získal na ňom sedem z celkového počtu 32 zostrelov. Stroj používali aj príslušníci 2. frontovej garnitúry letky 13. Stroj mal štandardnú kamufláž nepravidelných polí farieb RLM 74, 75 a RLM 76. Vrtuľový kužeľ mal namaľovaný biely, modrý a červený pruh, trikolóru, ktorá označovala príslušnosť k slovenskej letke. Horné motorové kryty boli pretreté tmavozelenou farbou a doplnené nepravidelnými pruhmi RLM 02. |
Zlin 226MS, OM-MFN (imitácia lietadla Messerschmitt)
Ako predloha kamufláže tohoto lietadla poslúžil Messerschmitt Bf-109 F-2, W.Nr. 5749, na ktorom lietal Kdr. III/JG52 Obltn. Hans „Assi“ Hahn a zobrazuje tento stroj z obdobia jesene roku 1941, keď bola III/JG52 dislokovaná na Juhofrancúzskom Caen. Tak ako zobrazujú symboly zostrelov na smerovke, v tomto období mal „Assi“ Hahn na svojom konte 31 z celkového počtu 108 zostrelov. Stroj bol kamuflovaný štandardnou kamuflážou tohoto obdobia pozostávajúcou z farieb RLM 74, RLM 75 a RLM 76 doplnenou u nemeckých lietadiel veľmi neobvyklou červenou na motorovom kryte a smerovom kormidle. Obvykle sa pre jednoduchšie odlíšenie od lietadiel protivníka v nemeckej armáde používala pre tento účel žltá. Ďalej toto lietadlo nieslo rozlišovacie znaky veliteľa III/JG 52, štylizované R v znaku erbu a hlavu kohúta-symbol ktorý niesla väčšina lietadiel „Assiho“ Hahna. |
Zlin 226M, OM-MQK (imitácia lietadla Messerschmitt)
Toto lietadlo našlo svoj vzor v Messerschmitte Bf-109E-4, údaje o výrobnom čísle sa nedochovali, ktorý patril do výzbroje II/JG54 počas nasadenia tojto jednotky v prospech operácie Barbadossa na Balkáne v lete 1941. Pilotom tohoto lietadla bol Leutnant Peter Paul Steindl, ktorý tam pôsobil ako Gruppenadjuntnant II/JG54. Tak ako mnohé iné lietadlá JG54 bolo aj toto namaľované neobvyklou kamuflážnou schémou na bokoch trupu a pre ľahšiu identifikáciu bol motorový kryt a smerové kormidlo natreté žltou farbou. Lietadlo nieslo aj znak II/JG54. |
Jakovlev Jak-52 je sovietske cvičné a športové lietadlo z roku 1976, ktoré je zmodernizovaným typom Jakovlev Jak-50 upraveným na dvojmiestnu verziu. Sériová výroba začala v roku 1979. Výrobou lietadla v rámci RVHP a armád Varšavskej zmluvy bol poverený letecký závod v Bacau v Rumunsku, kde Jaky-52 vyrábala firma Aerostar. V roku 2004 bol v Rusku zalietnutý modernizovaný typ Jak-52M. Lietadlo sa vyrába do súčasnosti a je častým zjavom v západnej Európe, USA, ako aj v ostatných vyspelých krajinách celého sveta. |
Civilné lietadlo OM air
Podmienky platné pre všetky lety:
Dobrý zdravotný stav – bez srdcových a cievnych problémov alebo iných vážnych chorôb (pri ukážke akrobatického letu preťaženie dosahuje +/-3G, pri plnoakrobatickom lete až +/-6–8G). Osoby mladšie ako 18 rokov môžu letieť len so súhlasom rodiča alebo zákonného zástupcu. Vzhľadom na bezpečnosť sa lieta len za priaznivého počasia. V prípade nepriaznivého počasia bude dohodnutý náhradný termín letov. |
RetroSkyTeam vystupuje na leteckých dňoch, spoločenských udalostiach a rekonštrukciách vojenských bojov na Slovensku aj v Čechách. Všetci piloti RetroSkyTeam sú členovia aeroklubu Košice a predvádzajú majstrovstvo pilotáže týchto lietadiel jednotlivo ale aj v skupinách. Z letu si naviac môžete odniesť videozáznam (okrem variantu č. 5) , ktorý po absolvovaní letu dostanete spolu s certifikátom a Váš zážitok si tak môžete ešte dlho pripomínať.