Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.

Dopestujte si hríby vo vlastnej záhrade

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Natália

Tak toto veru zaujalo aj mna.. objednala som tieto huby a teraz ako tak čítam tak nevyrastu všetky? tak to čo je potom za podvod?

Zlavomat.sk

Pekný deň Natália. Nie je to podvod. Odporúča sa zasadiť viac balení z toho dôvodu, že v každom balení sú jeden-dva druhy dominantné ktoré prerazia tie ostatné.

Peter

Moja otázka je skôr pripomienka. Pokiaľ mám vedomosti a to nie som odborník tak uvedené huby – presnejšie hríby sa nedajú „umelo“ vypestovať a rastú len v prirodzenom prostredí. Naozaj som nepočul, aby niekto vypestoval dubák alebo kozák

mirka

10 g balenie je velmi malo, ak treba nakupit viac. Teraz sa mi potvrdilo, ze zlavove portaly su hlavne o propagacii, nie o nizsej cene.

Peter

Toto skutočne nefunguje!!! A podľa mňa ide tiež o podvod. Huby z toho zoznamu, ako hliva ustricova, rydzik či vatovec, sa vám môže podariť vypestovať, ale určite vám nevyrastie hríb hnedý či hríb smrekový a ani kozáky. Napr. tu je odpoveď mikológa: http://www.nahuby.sk/poradna_detail.php?poradna_id=1525

Ak chcete pestovať huby, podotýkam huby, nie hríby, sú na to postupy a spústa článkov na internete.

Tu je výňatok z definície hríba smrekového: „Sú to chutné a obľúbené huby, preto možno len ľutovať, že sa nedajú pestovať umelo ako pečiarky.Už sa o to mnohý pokúšali, ale bez úspechu. Hríby totiž patria medzi najzložitejšie huby. Žijú v simbióze s určitými druhmi stromov a vypestovať ich podhubie v laboratóriu v umelých podmienkach nie je také jednoduché.A aj keď sa po niekoľkoročnom úsilí podhubie v laboratóriu vypestovať podarilo, plodnice po ňom nevyrástli.Prečo, to sa ešte nepodarilo zistiť.Hríb smrekový rastie od augusta do novembra najmä v podhorských oblastiach.vys­kytuje sa v celom miernom pásme severnej pologule.“

Zlavomat.sk