Dobrý den, ako je mozne ze mi pri objednavani neukazalo ani jednu sablonu
ako by mala pohladnica vyzerat???
DURCH
Dobrý deň, šablóna je iba jedna, tú čo uvádzame v našej ponuke.
Studioprint
Vierka
Dobrý den. Nie som spokojná s voucherom. Mám ho zaplatený a ukazuje že
neexistuje… Čo to znamená???
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
v prípade ak máte problém s voucherom, kontaktujte nás prosím mailom na
podpora@zlavomat.sk
alebo telefonicky na čísle +421 232 117 321, kde Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám pekný deň
Lucia
Dobry den. Je mozne si vytvorit pohladnicu vyberom z viacerych nametov, ci
je k dispozicii len ten ako vo foto ku ponuke. Dakujem.
DURCH
Dobrý deň, k dispozícii je iba jedna šablóna. Studioprint
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, keď dnes objednám tu 12.4.2017 príde objednávka do piatku 14.4.2017.dakujem
Dobrý deň keď si po zakúpení voucheru u nás nahráte Vašu objednávku dnes do 15:00, tak Vám určite do piatku príde.
Sutidoprint