Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.

Set Swarovski v tvare srdca

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Klimová

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či budete mať ešte v ponuke Set Swarovski v tvare srdca vo farbe crystal AB. Ďakujem za odpoveď.

Vladimír Macko

Dobrý deň,
v decembri by mali byť dostupné. Určite ešte začiatkom decembra.

Roman

Maximálna nespokojnosť !!!! Tovar som objednal 16.10.2015 a dnes 20.11.2015 mi bolo doručené avízo, že mám na pošte balíček. Hlavne že v ponuke sa uvádza doručenie do 14 dní, vynikajúco.

Uvítal by som , keby sa niekto čestne k tomu postavil a napísal každému mail, nevieme doručiť do stanoveného termínu, lebo ..... väčšinou každý tieto veci objednáva na určitú príležitosť a dá si tam aj nejakú časovú rezervu, ale MESIAC určite nie.

Prečo nemôžem napísať negatívne hodnotenie na túto ponuku ? Vôbec ma to tam nepustí. Už to robíte presne ako na čínskych stránkach, kde sa zobrazujú len pozitívne hodnotenia.

P.S.: to že sa na Vás budem s reklamáciou obracať mailom bude mať aký účinok pre ostatných kupujúcich, ktorí si budú chcieť toto objednať a budú sa spoliehať na doručenie do 14 dní ? ŽIADNY, takéto veci by sa mali písať tak aby to každý videl a nie mailom na ktorý mi aj tak odpoviete systémom dohodnite sa s predávajúcim .

Vladimír Macko

Dobrý deň,
je mi veľmi ľúto za oneskorenie objednávky. Mali sme mierne komplikácie s dodávateľmi, čo spôsobilo, že niektoré objednávky meškali. Je nám to ľúto a veľmi sa ospravedlňujeme.
Jedná sa o výnimočnú situáciu, s ktorou sa musíme momentálne tiež vyrovnať, nakoľko sa snažíme doručovať čo najskôr.
Ak budete chcieť tovar reklamovať, určite s tým nebude problém. Na našich stránkach taktiež máte možnosť získať ako ospravedlnenie zľavu pri nákupe šperkov.

Alex Andra

Dobrý večer, chcem sa spýtať či je potrebné aj niekam zadať objednávku aby mi tovar prišiel. Ďakujem

Zlavomat.sk

Pekný deň Alex Andra,

svoju adresu zadávate už pri platbe na zlavomat.sk. Takže voucher už nie je nikde potrebné uplatňovať.

Alexander

Dobrý deň. Dnes som vytvoril objednávku s kódom: 23000481 ale mal som v účte zadaný zlý mail. Chcel by som sa opýtať či by sa ten mail dal zmeniť prípadne či by ste mi vedeli zaslať inf. O objednávke na novo uvedený mail. Za odpoveď vopred ďakujem.

Vladimír Macko

Dobrý deň,
napíšte mi prosím Váš email na sperkyforyou@gmail.com

Hedviga Dunajova

Dobrý večer,chcela by som vedieť či by sa dala moja objednávka vybaviť čim skôr,lebo sady šperkov majú byť darček pre partnerku na stuškovú.Kód obj.je 22944553.Za pochopenie vopred pekne ďakujem.

Vladimír Macko

Dobrý deň, napísal som Vám email. Budeme sa snažiť čím skôr.

Martin

bOLO BY MOZNE DORUCENIE V ZRYCHLENOM KONANI ESTE V PRIEBEHU TOHTO TYZDNA? dakujem

Vladimír Macko

Dobrý deň,
prosím, napíšte mi mail na sperky-for-you.sk aby sme vedeli o akú objednávku sa jedná.

Snažíme sa odosielať tovar čo najrýchlejśie, no niekedy to trochu trvá kvôli množstvu objednávok, čo sa však snažíme stále zlepšovať.
S pozdravom
Vladimír Macko

Vladimír Macko

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore