Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného typu zájazdu, termínu a trasy, vašim menom a telefonickým kontaktom.
Následne vám bude zaslaná prihláška na zájazd.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, či bol váš e‑mail doručený a rezervácia potvrdená.
Dobrý deň, sme radi že Vás zaujal náš zájazd do Krakova. ubytovanie
pre nás zabezpečuje náš partner v zahraničí, a konkrétny hotel pre Váš
termín bude známy 15 dní pred nástupom na zájazd. Vždy pre nás
zabezpečujú hotel vhodný na absolvovanie nášho programu zájazdu. Izby sú
dvojlôžkové a trojlôžkové s vlastným som zariadením na
každej izbe.
Peter Vagovsky
zdravým na jednom mieste píšete.. Čo najskôr po obdržaní vášho
kupónu je potrebné ho pre poslať.. a v platbe zas píšete ,, Vaša
rezervácia bola potvrdená. Počítame s vami! Tak ako poslať alebo
neposlať ?
STARTRIP
Dobrý deň pán Vagovský, po obdržaní kuponu nám ho prosím prepošlite
mailom, aby sme uzatvorili zmluvu o obstaraní zájazdu.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
V akom hoteli je ubytovanie?
Dobrý deň, sme radi že Vás zaujal náš zájazd do Krakova. ubytovanie pre nás zabezpečuje náš partner v zahraničí, a konkrétny hotel pre Váš termín bude známy 15 dní pred nástupom na zájazd. Vždy pre nás zabezpečujú hotel vhodný na absolvovanie nášho programu zájazdu. Izby sú dvojlôžkové a trojlôžkové s vlastným som zariadením na každej izbe.