Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.

Spoznajte unikátne pamiatky Paríža so skúseným sprievodcom a s kvalitným hotelovým ubytovaním

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako uplatniť
Deti
Storno podmienky
Benefity
Zuzana

Dobrý deň, chcela som zakúpiť voucher, no odmietlo mi to vziať údaje z karty a následne po obnovení stránky písalo že zájazd je rezervovaný. Urobila som chybu ja? Sú ešte voľné miesta?

STARTRIP s.r.o.

dobrý deň pani Zuzana v termíne 14.9.-18.9.2016 máme ešte voľné miesta je možné sa prihlásiť. Pri probléme volajte prosím 0911692269

Miroslav

Dobrý deň, ako sa dokazuje že mám pod 26 rokov a som študent aby som mal vstup zdarma? Stači pas alebo OP?

STARTRIP s.r.o.

áno postačujúci je OP alebo pas

Ľubica Jaškova

dobrý deň, je zajazdvhodný aj pre 12 a 10 ročne deti. Plati sa plna suma. Ľubica

STARTRIP s.r.o.

zájazd je vhodný aj pre deti. platí sa cena voucheru pre každú osobu

Zuzka

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať,že v ktorej časti autobusu sú voľné miesta do Paríža,s termínom od 14.09.-do 18. 09.?

STARTRIP s.r.o.

miestenku si môžete vybrať podľa Vášho želania

Monika

Moze ist aj 16 rocny ked bude v sprievode dospelej osoby?

STARTRIP s.r.o.

ANO SAMOZREJME

Monika

Dobry den.chystam sa poslat platbu prevodom na ucet…ked sa odosle dojde mi kupon ktory zaslem na ten email? Ako dojde kupon? Emailom?

STARTRIP s.r.o.

áno kupon Vám príde mailom a prosíme ho preposlať na zajazdy@startrip.sk

Lukáš

Dobrý večer chcem sa spýtať v popise program mate napísane odchod zo slovenska v popoludnajšich hodinách a príchod v ranných hodinách no lenže po príchode do Paríža tam začínaju hned prehliadky, kde si odložíme svoje veci? Predsa pochybuje ze si ludia vezmu nejaky váčik do ktorého natlačia všetky hygienicke a pod veci ..či z tym budeme chodit cely den? Kedze az vecer je ubytovanie? Ďakujem za odpoveď. 😉

STARTRIP s.r.o.