Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného typu zájazdu, termínu a trasy, vašim menom a telefonickým kontaktom.
Následne vám bude zaslaná prihláška na zájazd.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, či bol váš e‑mail doručený a rezervácia potvrdená.
Dobry den, chcem sa spytat, ci je mozne hned po presune do Krakowa ist na
hotel a mat individualne volno a pripojit sa k skupine rano na navstevu bane
Wielicka?
STARTRIP s.r.o.
dobrý deň môžete sa kedykoľvek odpojiť od skupiny
Terézia Tomaškovičová
Dobrý deň, chcem sa spýtať, či je možné použiť osobné auto ako
prepravu na miesto určenia. Po ubytovaní sa už budeme prepravovať
s ostatnými autobusom.
Ďakujem za odpoveď
Tomaškovičová
STARTRIP s.r.o.
Dobrý deň, prosím informujte sa priamo v CK 0911692269
Henrieta Fábiánová
A odkiaľ budem vedieť či je alebo nie je dostatok klientov? a čo
v prípade ak sa zruší? bude nejaký náhradný termín alebo sa vrátia
peniaze?
STARTRIP s.r.o.
klientov včas informujeme, bude náhradný termín a pokiaľ Vám nebude
vyhovovať budú vrátené peniaze
Henrieta
Dobrý deň, v možnosti číslo 2 uvádzate odchod z Košic. Pokial si
zakúpim kupon a nebude dostatok ľudí tak sa budem musieť ísť s tou
skupinou čo odchádza z Bratislavy? Som si všimla že zájazd je
jedne deň.
STARTRIP s.r.o.
Dobrý deň, nie nebudete spojená s druhou trasou. Pokiaľ nebude dostatok
klientov tak sa termín zruší
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcem sa spytat, ci je mozne hned po presune do Krakowa ist na hotel a mat individualne volno a pripojit sa k skupine rano na navstevu bane Wielicka?
dobrý deň môžete sa kedykoľvek odpojiť od skupiny