Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.

Štýlový obraz na plátne z vlastnej fotografie

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Storno podmienky
Bianka

Dobrý deň keď odošlem objednávku 31.8 je možné aby som to mala na predajni (PP) 04.09?

FaxCOPY a.s.

Dobrý deň, štandardná lehota vyhotovenia pre zlavomatové fotoobrazy je 7 pracovných dní. V prípade zadania expresného dodania (za doplatok) pri vytváraní samotnej objednávky je možné fotoobraz vyrobiť a doručiť skôr, avšak nakoľko je vo štvrtok 1.9. sviatok, aj doručovanie bude posunuté. Odporúčam vám preto dohodnúť sa priamo s predajňou, kde si chcete fotoobraz vyzdvihnúť – či bude výroba možná do tohto termínu. Kontakt priamo na predajňu Poprad Fórum nájdete na tomto odkaze: http://www.faxcopy.sk/predajna-poprad2/

Lenka

Dobry den,chcem sa spytat,ci by som vam mohla zaslat fotografiu,ktoru chcem vytlacit na fotoplatno a ci by ste mi mohli poslat ukazku ako to bude vyzerat.Neviem sa rozhodnut,ci obycajne fotoplatno alebo platno s bielym drevenym lemom (okrajom). Mohli by ste mi poslat obidve ukazky ako to bude asi vyzerat?Dakujem za odpoved.

FaxCOPY a.s.

Dobrý deň, ukážku jednotlivých možností okrajov si môžete pozrieť priamo pri vytváraní objednávky na https://www.darcekyodsrdca.sk/domacnost-a-kancelaria/fotoobrazy-a-fotoplatna, pri každom type okraju je uvedený náhľadový obrázok so zvoleným okrajom.

Katarína Kučesová

Da sa vyskusat fotka aj bez zakupenia voucheru?

FaxCOPY a.s.

Dobrý deň, žiaľ nerozumiem, čo myslíte pod tým či sa dá vyskúšať fotka. Skúste prosím Vás upresniť Vašu požiadavku. Prajem pekný deň.

Anna

Dobry den, ake je minimalne dpi pri ktorom obrazy tlacite? Vopred dakujem.

FaxCOPY a.s.

Dobrý deň, ideálne by mala mať predloha 300 dpi.

Roman

zadal som voucher, avsak cena sa nezmenila, ostavala 14. na konci to prepocitalo uplny nezmysel:

Spolu za položky: 2.10 €
Poplatok za doručenie: 0.00 €