Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného typu zájazdu, termínu a trasy, vašim menom a telefonickým kontaktom.
Následne vám bude zaslaná prihláška na zájazd.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, či bol váš e‑mail doručený a rezervácia potvrdená.
Dobry den, dnes som zakupila dva vouchery na tento zajazd, ihned som ich
zaslala mailom agenture podla pokynov, no zatial som nedostala ziadnu odpoved.
Skusala som sa s agenturou spojit telefonicky, no uvedene tel. cislo je
nedostupne. Ako mam dalej postupovat? Dakujem za odpoved.
STARTRIP s.r.o.
Dobrý deň pani Andrea žiaľ na zájazd už nie je mozné cestovať.
Prosím Vás o storno zakúpených kuponov
Ala
aky je predpokladany cas odchodu z bratislavy a prichodu do bratislavy?
dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na
zájazd, kontaktujte prosím cestovnú agentúru Startrip: zajazdy@startrip.sk.
Ján Kôpka
vstupne na vinobranie ? podla oficialnej stranky o tom nie je ziadna
zmienka, co je v danej sume ? dakujem.
STARTRIP s.r.o.
pokiaľ sa vstupné na podujatie neplatí, sprievodca ho nevybera
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, dnes som zakupila dva vouchery na tento zajazd, ihned som ich zaslala mailom agenture podla pokynov, no zatial som nedostala ziadnu odpoved. Skusala som sa s agenturou spojit telefonicky, no uvedene tel. cislo je nedostupne. Ako mam dalej postupovat? Dakujem za odpoved.
Dobrý deň pani Andrea žiaľ na zájazd už nie je mozné cestovať. Prosím Vás o storno zakúpených kuponov