Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného typu zájazdu, termínu a trasy, vaším menom a telefonickým kontaktom.
Následne vám bude zaslaná prihláška na zájazd.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, či bol váš e‑mail doručený a rezervácia potvrdená.
Dobry den, chcela som sa informovat , ako to je s obsadenostou zajazdu do
Toskanska, v novembrovom termine.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Judita
Ohľadom dostupnosti prosím kontaktujte poskytovateľa služby telefonicky
alebo mailom zajazdy@startrip.sk
+421 904 098 344
ďakujem a prajem pekný deň.
Ellen
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli v případě, že se nenaplní
autobus a zájezd se zruší, vrátí se nám peníze zpět? Děkuji předem za
odpověď.
STARTRIP s.r.o.
ANO POKIAL ZAJAD NIE JE REALIZOVANY VRACIA SA VAM PLATBA
Martin
Dobry den
Rad by som sa spytal na hotel,kde je situovany ci v meste alebo sa jedna
o nejaku noclaharen mimo mesta, dalej ako je to s kvalitou sprievodcu a hlavne
jeho skusenosti s lokalitou a k samotnemu zajazdu, bude to honba po pamiatkach
alebo skor volnejsi zajazd?Dakujem za odpoved
Zlavomat.sk
Pekný deň, Martin,
program zájazdu si môžete prezrieť priamo v ponuke, stačí kliknúť na
„Program zájazdu (rozkliknite)“. Názov hotela v ňom uvedený nie je,
túto informáciu poskytuje priamo cestovná agentúra Startrip, ktorá zájazd
organizuje. Môžete ju kontaktovať na tel. č. +421 904 098 344 alebo
e-mailom na adrese zajazdy@startrip.sk. Radi
Vás informujú o detailoch zájazdu.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcela som sa informovat , ako to je s obsadenostou zajazdu do Toskanska, v novembrovom termine.
Dobrý deň, Judita
Ohľadom dostupnosti prosím kontaktujte poskytovateľa služby telefonicky alebo mailom zajazdy@startrip.sk +421 904 098 344
ďakujem a prajem pekný deň.