Chceli by sme pocut vyjadrenie od prevadzkovatela wellness centra,nakolko su
recenzie dost zle.Ako je to s tou plesnou na virivke?o pokazenej sprche?
Funguje vsetko ako ma a je vsetko tak ako je to popisane v obsahu kuponu?Nerada
sa spoliehsm na recenzie,ludia su rozni,tak preto ziadam vyjadrenie od
vedenia.Ani k jednej reakcii sa vedenie nevyjadrilo,ani k tym velmi
negativnym.Chceme si kupon kupon,dokonca aj pobyt v hoteli,tak sa chcem vyhnut
sklamaniu.Dakujem
Hotel Modena***
Dobrý deň, čo sa týka wellnessu, pred nedávnom prešlo rekonštrukciou a
uvedené závady boli odstránené a tiež pridané nové možnosti (ako
dobudovanie nového sprchového kúta s masážnymi tryskami, doplnenie vedra
s vodou na ochladenie..). Uvedené nedostatky boli pri tejto úprave
vyriešené.
Áno, našli sa aj nespokojní zákazníci, ale nadmerná väčšina hodnotí
naše zariadenie pozitívne a mnohí sa s radosťou vracajú.
Dúfam, že aj Vás budeme môcť presvedčiť o našej snahe a kvalite
služieb.
S pozdravom
Manager of Hotel Modena***
Monika
Dobrý deň, máte voľný termín aj tento víkend? Tj 21 alebo 22.01.17
. ???
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti vo Vami vybranom termíne, kontaktujte prosím
priamo hotel emailom na modena@hotelmodena.sk
alebo telefonicky +36-+421 948 998 488.
Prajem Vám pekný deň
Mária Kariková
Dobrý deň,asi pred týždňom som si v zlavomate zaplatila tento privátny
trojhodinový welnes ale omylomsom vymazala vouchrt,ktorý mi zaslali,môžete
mi poradiť ako mám postupovať,alebo kde ten vouchrt znovu nájdem?
Hotel Modena***
Dobrý deň,
keď sa na stránke zlavomatu, prihlásite do svojho konta, v pravo hore je
Vaše a po kliknutí na neho sa Vám otvorí ponuka, kde sú evidované aj Vaše
nákupy.
S pozdravom
Manager
Patrik
Je již situace ve wellness lepší? Opravená sprcha?
Hotel Modena***
Dobrý deň,
áno, všetko je v poriadku. Priestor súkromného wellness bol aktuálne
zrekonštruovaný a aj doplnený o menšie novinky ;)
Juraj
Dobrý deň. Chcem sa vás spýtať, či je možné rezerváciu uskutočniť
až po 24.12.2016 v prípade že by som tento poukaz kúpil
v nasledujúcich dňoch. Ďakujem za odpoveď.
Hotel Modena***
Dobrý deň, keď že platnosť kupónu je 1. 11. 2016 — 28. 2. 2017,
nie je problém využiť ho aj po 24.12.2016.
Peter
Dobrý deň nadruhy týždeň by sa dalo cez víkend ? Na tie dve hodinky
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
pre zistenie voľných termínov kontaktujte priamo wellness emailom na modena@hotelmodena.sk
alebo telefonicky na + 421 2 5859 7293.
Prajem Vám pekný deň
Hlavačková Ingrid
Dobrý večer,chcem sa spýtať koľko by stál pobyt pre dvoch v termíne
24.11.-26.11.2016?a čo by tento pobyp zahŕňal?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
v tejto ponuke sa jedná len 2-hodinový privátny wellness relax pre dvoch.
Nejedná sa o ponuku na pobyt a teda nezhŕňa ubytovanie v hoteli.
Prajem Vám pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den
Chceli by sme pocut vyjadrenie od prevadzkovatela wellness centra,nakolko su recenzie dost zle.Ako je to s tou plesnou na virivke?o pokazenej sprche? Funguje vsetko ako ma a je vsetko tak ako je to popisane v obsahu kuponu?Nerada sa spoliehsm na recenzie,ludia su rozni,tak preto ziadam vyjadrenie od vedenia.Ani k jednej reakcii sa vedenie nevyjadrilo,ani k tym velmi negativnym.Chceme si kupon kupon,dokonca aj pobyt v hoteli,tak sa chcem vyhnut sklamaniu.Dakujem
Dobrý deň, čo sa týka wellnessu, pred nedávnom prešlo rekonštrukciou a uvedené závady boli odstránené a tiež pridané nové možnosti (ako dobudovanie nového sprchového kúta s masážnymi tryskami, doplnenie vedra s vodou na ochladenie..). Uvedené nedostatky boli pri tejto úprave vyriešené.
Áno, našli sa aj nespokojní zákazníci, ale nadmerná väčšina hodnotí naše zariadenie pozitívne a mnohí sa s radosťou vracajú.
Dúfam, že aj Vás budeme môcť presvedčiť o našej snahe a kvalite služieb.
S pozdravom
Manager of Hotel Modena***