Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
4-dňový Silvestrovský zájazd do Paríža
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácia: Potrebné informácie o presných časoch odchodov a príchodov na tel. č. 0905 224 033, 0910 941 868 alebo 051/773 45 63, 051/759 51 22, 051/759 51 23.
- 1 kupón platí pre jednu osobu.
- Po zakúpení kupónu/kupónov zašlite vyplnenú zmluvu o obstaraní zájazdu spolu s číslami kupónov do CK EZOTOUR e‑mailom na ezotour@ezotour.sk. Zmluva o obstaraní zájazdu na stiahnutie tu.
- Kupón môžete uplatniť aj priamo na prevádzke Ezotour s.r.o. v Prešove.
- Termín zájazdu: 30. 12. 2016– 2. 1. 2017.
- Bližšie informácie o zájazde vám ochotne poskytne CK EZOTOUR.
- Zájazd sa neodporúča absolvovať deťom. Pre všetky osoby platí cena kupónu.
- V prípade nenaplnenia kapacity zájazdu min. 45 osobami bude termín zrušený.
- Po podpísaní zmluvy s CK Ezotour sa storno riadi je podmienkami.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý, vzhľadom k tomu, že by ste mali dať koncom tohto týždňa
vedieť, či sa zájazd zrealizuje ( ešte 2 dni), existuje nejaká nádej, že
pri momentálnej vypredanosti (18 ľudí) bude zájazd uskutočnený? Napr.
menším autobusom, alebo podobne. Či stále platí podmienka 45 ľudí?
Nakoľko je Silvester za dverami, myslím si, že väčšina ľudí, ktorí
stále čakajú, či sa tento zájazd zrealizuje by už radi mali plány na
100%. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň,
pre zistenie bližších informácií o konaní sa zájazdu, môžete
kontaktovať priamo EZOTOUR telefonicky 0905 224 033 alebo emailom ezotour@ezotour.sk, kde
Vám radi poskytnú aktuálne informácie.
Prajem Vám pekný deň
Hi I am planning to buy this ticket, But i have office on 30 Dec and 2nd January. Can you tell me what time the trip leaves on 30 dec and what time it returns on 2nd January, Please do let me know other details of from what point in Bratislava it will leave.
Thank you for interesting. Departure time from Bratislava app.12hour am and
time of departure from Paris in the evening app. 06.00 pm.
Best regards
Dobrý deň. Chcem sa spýtať, kedy asi budeme vedieť či sa zájazd uskutoční alebo nie? Respektíve do kedy plánujete predlžovať ponuku aby sme sa vedeli zariadiť na Silvestra aj inak. Ďakujem
Dobrý deň,
v priebehu budúceho týždňa to určite vedieť budeme.Následne Vás budeme,
ak ste klientom, ktorý zájazd máte zakúpený,informovať.
S pozdravom
Dobry den, rada by som nadviazala na otazku hore, ktora sa tyka ubytovania.. Je to tajna informacia, ked ju nechcete zverejnit? Myslim, ze kazdy by mal vediet, co si ide kupit a ci mu to vyhovuje..
Dobry den prajem,pravdaze to tajne nie je.Hotelove ubytovanie poskytujeme v standarde hotela Formula 1 v Parizi.
Dobrý deň, mohli by ste mi povedať názov hotela v ktorom bude ubytovanie ? Ďakujem
Dobrý deň,
túto informáciu poskytujeme len klientom, ktorý majú u nás už zakúpený
zájazd.
S pozdravom
Dobry den. Ubytovanie je kde? Hotel a aky?
Dobrý deň,
ubytovanie je hotelové, v blízkosti centra. Do centra sa presúvate
metrom.
Dobry deň, chcem sa spytat,že či zajazd bude zrealizovany aj pri nižšom počte ludi ako je tych 20ludi?
Dobrý deň,
pri nižšom počte to bohužiaľ nebude možné.
S pozdravom
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať čo v prípade ak nebude dostatočný
počet ľudí? Peniaze budu vrátené v plnej sume?
Ďakujem
Dobrý deň, v prípade neuskutočnenia zájazdu Vám budú peniaze
vrátené.
S pozdravom
Dobrý deň,
chcem sa opýtať, aké podmienky sú v prípade storna. Ďakujem
Dobrý deň,
storno podmienky nájdete na našej webovej stránke, v časti „užitočné
informácie“.
S pozdravom
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den.
Chcem sa spýtat máte ešte volné termíny na Silvestra?
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti zájazdu, kontaktujte prosím priamo EZOTOUR emailom na ezotour@ezotour.skalebo telefonicky 0905 224 033.
Prajem Vám pekný deň