Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Pobyt pre dvoch v podmanivom Krakove
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácia: po zakúpení kupónu je potrebné overiť si voľný termín v hoteli na e‑maile hotel@conradhotel.pl, prípadne na tel. č. +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 (poľsky, anglicky).
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Kupón platí cez týždeň aj cez víkend.
- Je možné spojiť kupóny a predĺžiť si tak pobyt.
- Dieťa do 6 r. zdarma.
- Dieťa 6 - 15 r. 100 PLN (cca 24 €) za pobyt na 2 noci.
- Možná 1 prístelka na izbe.
- Domáci maznáčikovia: 35 PLN/night
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo (Parkovanie v garáži: 10€/noc)
- Pri zrušení rezervácie najneskôr 2 dni pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti.
- Pri zrušení rezervácie v kratšej lehote ako 2 dni pred dohodnutým termínom voucher prepadá v plnej výške.
- Zmena rezervácie je možná maximálne 1x po dohode s recepciou.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň.je.ešte voľný.termín..od.1.12–3.12..dva noci.s ranajkami dva dospelý a.jedno.dieťa 2rocne…ďakujem
Dobrý deň Ľudmila,
cez zľavomat ponúkame možnosť zakúpiť si pobyt na 2 noci, pokiaľ máte
záujem o 3 noci, odporúčam kontaktovať priamo hotel emailom na hotel@conradhotel.pl
alebo telefonicky +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 .Komunikácia prebieha
v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za
vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň.
Dobrý den:Měl bych zájem o tento hotel ale jen za podmínek s polopenzí (snídaně+večeře) je to možné a za jakou cenu.Děkuji za odpvěď. Termín 01.12–03.12.2017 dvě dospělé osoby
Dobrý deň,
na našom portály žiaľ ponúkame len pobyt s raňajkami alebo bez raňajok,
o doplatení polpenzie a preverenie termínu sa prosím kontaktujte priamo
v hotely. Ak by ste mali s komunikáciou problém, napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a radi
Vám pomôžeme.
Želám pekný deň.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať či je možné zakúpiť tento pobyt aj na 3 noci s raňajkami, ďakujem
Dobrý deň, cez zľavomat ponúkame možnosť zakúpiť si pobyt na 2 noci, pokiaľ máte záujem o 3 noci, odporúčam kontaktovať priamo hotel emailom na hotel@conradhotel.pl alebo telefonicky +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 .Komunikácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk. Prajem Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať na voľný termín 2 x dvojložk.izba
s ranajkami od 17.11. – 19.11. 2017.
Dakujem
Kika
Dobrý deň, ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne, kontaktujte prosím priamo hotel emailom na hotel@conradhotel.pl alebo telefonicky +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 . Komunikácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk. Prajem Vám pekný deň.
Dobry den mam zaujem o dvojposteľovú izbu v termíne od 27.8–29.8 2017 ďakujem Schniererova
Dobrý deň, ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne, kontaktujte prosím priamo hotel emailom na hotel@conradhotel.pl alebo telefonicky +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 . Komunikácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk. Prajem Vám pekný deň.
Dobry den daju sa k ubytovaniuza 79e dokupit ranajky ?
Dobrý deň,
je to možné. Príplatok za raňajky je 39 zł na 1 deň/1 osoba. Príplatky
sa hradia priamo v hoteli.
Pekný deň!
Dobrý den. Chcela by som sa spýtat,či je možné doplatit prístelku pre tretiu dospelú osobu. dakujem.
Dobrý deň Ivana,
odporúčam Vám kontaktovať priamo hotel na tel.č.:
+48 122 930 000 alebo e-mailom: hotel@conradhotel.pl
V prípade jazykových ťažkostí nás neváhajte kontaktovať na e-mailovej
adrese: podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky: +421 232 117 321
Prajem Vám pekný deň.
Dobrý deň, vedeli by sme si doplatiť 1 noc navyše (keby sme sa rozhodli
počas pobytu) priamo na mieste v hoteli? ak áno, tak za akú cenu?
Ako je vzdialený hotel od stanice?
Ďakujem
Dobry den je mozme si rezervovat pobyt s ranajkami pre 2dospelych a 2deti
(5 a 10r.) v termine 31.3–2.4.2017 aky voucher pouzit na tento termin kedze
je to presne prelom, alebo v termine 15–17.4.2017?
Dakujem za info
Dobry den. Cheme absolvovat pobyt v zariadeni 31/3–2/4/2017. Je to na prelome dvoch cenovych ponuk. Ako mame postupovat pri kupe vouceru? Vdaka.
Dobrý deň,
Máme /nie ja, ale kamarát/ kúpený voucher na obdobie do 31.3. Pravdepodobne
termín ale nestihneme, preto sa chcem spýtať, či je možné vymeniť
/samozrejme s doplatkom/ za voucher s termínom od 1.4.
Dobrý deň, ak máte záujem o výmenu vouchera, kontaktujte nás prosím na podpora@zlavomat.sk a radi Vám poskytneme bližšie informácie.Prajem Vám pekný deň
Dobry den,chcem sa opytat ci na kupon moze byt ubytovane okrem 2 dospelych ludi aj 1 rocne dieta bez nutnosti pristelky. Dakujem
Dobrý deň,
áno, jednoročné dieťa má ubytovanie v rámci tejto ponuky zadarmo.
Prajem Vám pekný deň
Dobrý deň, je mozne vyuzit kupon aj pocas jarnych prazdnin ?
Dobrý deň, ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne, kontaktujte prosím priamo hotel emailom na hotel@conradhotel.pl alebo telefonicky +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 . Komunikácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk. Prajem Vám pekný deň
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, či je možné ubytovanie pre 2 osoby v termíne od
29.12 do 2.1, ak áno, aká je cena?
ďakujem veľmi pekne
gabriela
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo hotel emailom na hotel@conradhotel.pl
alebo telefonicky +48 12 293 00 00, +48 600 134 124 . Komunikácia prebieha
v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za
vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň
Dobrý deň.
Prosím Vás mala by som záujem o ubytovanie na 3 noci v termíne
1.4.2017 – 22.12.2017 s raňajkami. Je možné si objednať takýto
pobyt? Ak áno, zaujímalo by ma ako je to s prístelkami v hoteli? Potrebujem
ubytovanie pre 5 dospelých osôb v 2 izbách.
Ďakujem
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo hotel emailom na hotel@conradhotel.pl
alebo telefonicky +48 12 293 00 00, +48 600 134 124. Rezervácia prebieha
v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za
vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň
Dobrý deň prajem. Prosím Vás o informáciu, či hotel má voľné 4 izby pre 8 ľudí v termíne 9.12–11.12.2016. Ďakujem pekne. S pozdravom Thinschmidtová
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo hotel emailom na hotel@conradhotel.pl
alebo telefonicky +48 12 293 00 00, +48 600 134 124. Rezervácia prebieha
v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za
vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň
Dobrý večer, aká je vzdialenosť od starého mesta, od pamiatok? Je pri hoteli nejaká autobusová alebo podobná doprava do mesta? ďakujem K.Pavlisová
Dobrý večer,
je možné si zakúpiť v hoteli aj večeru, za akú cenu? Disponuje Váš
hotel aj izbami pre telesne postihnutých (som na invalidnom vozíku), ak áno,
bola by takáto izba vhodná pre 3 dospelé osoby?
Dobrý deň,
pre bližšie informácie ohľadom ubytovania kontaktujte priamo hotel emailom
na hotel@conradhotel.pl.
Komunikácia s hotelom prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte
s komunikáciou ťažkosti, radi Vám pomôžeme. Stačí ak nám napíšete na
podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň
Ako je to s welnnes ? Je v cene?
Dobrý deň,
wellness v cene variantu nie je. V cene máte 20 % zľavu na využitie sauny
& jacuzzi.
Prajem Vám pekný deň
Dobrý deň, všimla som si, že nemáte obmedzenie na silvestra. Je teda možné ísť aj na silvestra, resp. nastupiť na tento pobyt cez víkend od 30.12–1.1 :) Ďakujem Greifová
Dobrý deň,
áno tento pobyt sa dá využiť aj na Silvestra. Je potrebné si však najprv
overiť dostupnosť voľných izieb v hoteli na tento dátum, buď emailom hotel@conradhotel.pl
alebo na telefónnom čísle +48 12 293 00 00,
+48 600 134 124. Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte
s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov
hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.ja som.vám.cez.deň.písala ohľadom pobytu ci.je.volné.od 1.12–3.12 su to.dva noci lebo.to.je.piatok noc.a sobota.noc.a.v nedeľu odchod.ste ma.zle pochopili tak.sa.vás.ešte raz pekne.pytam.ci.je.to.voľné.na.dva noci dva osobi.a.jedno.ddieťa 2 rocne.ďakujem.
Dobrý deň Ľudmila, to či má hotel voľné kapacity na daný termín Vám neviem povedať, keďže mi do ich rezervačného systému nevidíme, preto je potrebné sa kontaktovať priamo v hotely. Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.