Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného typu zájazdu, termínu a trasy, vaším menom a telefonickým kontaktom.
Následne vám bude zaslaná prihláška na zájazd.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, či bol váš e‑mail doručený a rezervácia potvrdená.
Dobrý deň, včera (9.5.2017) boli zaplatené 3 poukazy na meno Vladimíra
Szudová a zaslané na vašu e-mailovú adresu. Kedže mi zatiaľ neprišiel
žiadny potvrdzujúci mail, chcela by som sa uistiť či je naša rezervácia
platná. Ďakujem :)
STARTRIP s.r.o.
dobrý deń prosím informujte sa priamo v ck 0911594464 resp. zajazdy@startrip.sk
Franková Jana
Dobrý deň, chcem sa informovať na zájazd dňa 13.5.2017. Na meno Ingrid
Kalinayova boli zaplatené 2 miesta a do dnešného dňa neprišli bližšie
pokyny k zájazdu. A nevieme sa nijako skontaktovať. Ďakujem. Pekný deň.
Franková Jana
STARTRIP s.r.o.
pokyny boli klientom zasielané mailom
Ala
Dobry den, o kolkej je odchod z Ban. Bystrice a navrat spat? Dakujem
STARTRIP s.r.o.
dobrý deň odchod je o cca 5 hod a návrat cca 22 hod
Katarina Sevcikova
Dobry den, z ktoreho miesta v Nitre sa odchadza? Nebudete mat zastavku
v Topolcanoch?Dakujem a pekny den
STARTRIP s.r.o.
v nitre mávame hotel olympia. Pokiaľ by ste boli skupina vieme
zorganizovať aj nástup v Topolčanoch
Ľubomíra Friedmanská
Vy ste mi asi zle porozumeli :) ja som chcela vedieť cenu trojdňového
pobytu-čiže 3 dni a 2 noci pre jednu osobu, Ďakujem
Dobrý deň, včera (9.5.2017) boli zaplatené 3 poukazy na meno Vladimíra Szudová a zaslané na vašu e-mailovú adresu. Kedže mi zatiaľ neprišiel žiadny potvrdzujúci mail, chcela by som sa uistiť či je naša rezervácia platná. Ďakujem :)
dobrý deń prosím informujte sa priamo v ck 0911594464 resp. zajazdy@startrip.sk