Ďakujem veľmi pekne za odpoveď. Potešila ma Vaša príjemná a seriózna
reakcia. Možno len jeden dodatok/návrh- skúste prosím uviesť do popisu
tejto ponuky, že rezervácia je nutná 24 hodín vopred.
Ďakujem, prajem všetko dobré.
Veronika Melišková
Dobry den prajem,
chcem sa spytat jednu vec. V ponuke tohto kuponu mate uvedene, ze je potrebna
rezervacia burgra cez rezervacny system. V sobotu sme u Vas boli s partiou
priatelov a po cca polhodine sme sa rozhodli, ze by sme si dali burgre,
rezervacny system ma pustil na rezervaciu o hodinu neskor (na 19:00), no
planovali sme u Vas pobudnut dlhsie, tak to nebol problem. No obsluha nam
povedala,ze to nie je mozne, lebo to si vraj treba objednat 24 hodin vopred,
lebo kuchari maju len urcity pocet masa na burgre…Ako je to prosim mozne?Nikde
na ponuke to nie je uvedene a tiez, to akoze mate pripraveny urcity pocet masa
pre ludi,co maju burger cez kupon a urcity pocet masa pre ludi, ktory si burger
objednaju priamo v restauracii za plnu cenu?
Mame radi Vas podnik, ale takymto zavadzanim si nerobite dobre meno.
Prosim o reakciu.
Dakujem.
Veronika Meliskova
Chuťovka pub & restaurant
Dobrý deň, mrzí ma Vaša skúsenosť a veľmi sa ospravedlňujem.
Rezervačný systém Vás na rezerváciu pustí vždy, ale je potrebné počkať
na potvrdenie, vzhľadom na vyťaženosť a obsadenosť reštaurácie.
Čo sa týka vouchrových burgrov, sú to akciové burgre, ktoré štandardne
v reštaurácii neponúkame. Burgrové mäso sa zarába každý deň čerstvé
a hlavne s inými ingredienciami, pretože hovädzie mäso musí nejakú dobu
aj odstáť, aby kvalita bola čo najlepšia pre našich zákazníkov. A na to
konto sme zaviedli rezervačný systém, kde hlavným dôvodom boli naši
návštevníci a ich spokojnosť. A preto ma veľmi mrzí Vaša sobotná
skúsenosť, ale snáď Vám moje vysvetlenie stačilo.
Ďakujem a prajem Vám pekný deň a verím že nás budete ďalej
navštevovať.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den prajem,
chcem sa spytat jednu vec. V ponuke tohto kuponu mate uvedene, ze je potrebna rezervacia burgra cez rezervacny system. V sobotu sme u Vas boli s partiou priatelov a po cca polhodine sme sa rozhodli, ze by sme si dali burgre, rezervacny system ma pustil na rezervaciu o hodinu neskor (na 19:00), no planovali sme u Vas pobudnut dlhsie, tak to nebol problem. No obsluha nam povedala,ze to nie je mozne, lebo to si vraj treba objednat 24 hodin vopred, lebo kuchari maju len urcity pocet masa na burgre…Ako je to prosim mozne?Nikde na ponuke to nie je uvedene a tiez, to akoze mate pripraveny urcity pocet masa pre ludi,co maju burger cez kupon a urcity pocet masa pre ludi, ktory si burger objednaju priamo v restauracii za plnu cenu?
Mame radi Vas podnik, ale takymto zavadzanim si nerobite dobre meno.
Prosim o reakciu.
Dakujem.
Veronika Meliskova
Dobrý deň, mrzí ma Vaša skúsenosť a veľmi sa ospravedlňujem. Rezervačný systém Vás na rezerváciu pustí vždy, ale je potrebné počkať na potvrdenie, vzhľadom na vyťaženosť a obsadenosť reštaurácie.
Čo sa týka vouchrových burgrov, sú to akciové burgre, ktoré štandardne v reštaurácii neponúkame. Burgrové mäso sa zarába každý deň čerstvé a hlavne s inými ingredienciami, pretože hovädzie mäso musí nejakú dobu aj odstáť, aby kvalita bola čo najlepšia pre našich zákazníkov. A na to konto sme zaviedli rezervačný systém, kde hlavným dôvodom boli naši návštevníci a ich spokojnosť. A preto ma veľmi mrzí Vaša sobotná skúsenosť, ale snáď Vám moje vysvetlenie stačilo.
Ďakujem a prajem Vám pekný deň a verím že nás budete ďalej navštevovať.