na uvedený kontakt podpora@zlavomat.sk som
písala ešte 14. 9., žiaľ, neviem sa dopátrať odpovede na vzniknutý
problém ani zo strany predajcu, ani z vašej.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Vašu situáciu riešime. Kolegyňa Vám dnes odpísala.
Pekný deň.
Katarína Kulíková
Dobrý deň,
zaujímalo by ma, kedy mi bude tovar doručený, nakoľko objednávka bola
robená už 3. 9., predpokladaný dátum doručenia bol 12. 9., avšak
doposiaľ sa stav objednávky nezmenil. Po kontaktovaní predajcu som sa
nedočkala žiadnej odpovede.
Za odpoveď vopred ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, prosím kontaktujte nás na adrese podpora@zlavomat.sk. Stav
Vašej objednávky preveríme. Prajem Vám pekný deň!
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
na uvedený kontakt podpora@zlavomat.sk som písala ešte 14. 9., žiaľ, neviem sa dopátrať odpovede na vzniknutý problém ani zo strany predajcu, ani z vašej.
Dobrý deň, Vašu situáciu riešime. Kolegyňa Vám dnes odpísala. Pekný deň.