Spýtajte sa nás na čokoľvek

Chat je offline

podpora@zlavomat.sk
 

+421 232 117 321
Po–Pi 9:00–16:00

Adresa pre vrátenie tovaru
zo sekcie Móda

Zlavomat.sk
Mlynské Nivy 73 (Budova Trade Center I)
821 05 Bratislava
Ako vrátiť tovar

Pre firmy

Vytvorte zľavu samostatne


Pre tlač a médiá

Eva Rodinová
eva.rodinova@zlavomat.sk

Kancelária a korešpondenčná adresa

Zlavomat.sk
Mlynské Nivy 73 (Budova Trade Center I)
821 05 Bratislava


Základné údaje o spoločnosti

Slevomat.cz, s.r.o. - organizačná zložka Slovensko
IČO: 46031103
DIČ: SK4020309887
Bankové spojenie: 4012352749/7500
Platíte zo zahraničia? IBAN: SK8775000000004012352749
SWIFT: CEKOSKBX

Sídlo: Mlynské Nivy 73, 821 05 Bratislava Zriaďovateľ: Slevomat.cz, s.r.o. - organizačná zložka Slovensko, Mlynské Nivy 73, 821 05 Bratislava, IČO: 46031103

Časté otázky

Neprišiel vám voucher alebo heslo?

Skontrolujte prosím, či vám e-mail neprišiel do spamu. Pokiaľ používate Gmail, možno e-mail dorazil do sekcie Propagácie. Vaše vouchery taktiež nájdete po prihlásení v sekcii Moje nákupy.

Neboli ste spokojný/á s využitou ponukou?

Či už išlo o služby alebo tovar, odporúčame obrátiť sa priamo na predajcu. Ten vám vždy pomôže najlepšie, o danej službe alebo produkte vie totiž najviac. Neprebehla reklamácia podľa vašich predstáv? Napíšte nám, spokojnosť garantujeme.
Viac o garancii spokojnosti

Ako môžem získať a uplatniť kredity?

Kredity môžete využiť na kúpu akejkoľvek ponuky, platí 25 kreditov = 1 €.
Vďaka kreditom tak môžete ponúkanú zľavu ešte zvýšiť alebo nimi rovno zaplatiť celý voucher. Kredity získate za rôzne aktivity a v špeciálnych akciách.
Viac o kreditoch

Kedy a kam mi príde voucher?

Voucher odošleme na váš e-mail (nie poštou), v okamihu, kedy peniaze dorazia na náš účet. Keď zaplatíte kartou či rýchlym bankovým prevodom (PayU), voucher vám pošleme okamžite.
TIP: Čakať na e-mail nemusíte. Potom čo, k nám platba dorazí, nájdete voucher v sekcii Moje nákupy.


Tovar mi neprišiel napriek tomu, že objednávka je zaplatená. Kde sa stala chyba?

Pozrite sa, prosím, ešte raz na voucher, očakávanú dobu dodania zistíte práve na ňom. Vždy je tiež potrebné prejsť všetkými krokmi uplatňovania voucheru – niekedy treba objednávku dokončiť na e-shope tretej strany. Ak už očakávaná doba uplynula a všetky kroky ste splnili, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk.


Omylom som zaslal nesprávnu sumu. Čo teraz?

Pokiaľ zašlete sumu vyššiu ako je cena objednávky, nič sa nedeje. Preplatok, samozrejme, obratom vrátime a voucher vám bez problémov odošleme. Pokiaľ zašlete menšiu sumu, ako je cena objednávky, celá platba sa vám vráti na váš bankový účet, o čom vás budeme informovať e-mailom. Na objednanie voucheru stačí zaslať správnu sumu znova, a to čo najskôr potom, ako sa o nesprávnej výške platby dozviete.


Zaslal(a) som platbu so zlým variabilným symbolom, nevadí?

Bez variabilného symbolu, žiaľ, nezistíme, aký voucher platíte. Pokiaľ nám zašlete platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objavia do 5 pracovných dní. Pokiaľ si včas všimnete, že platbu ste previedli pod zlým VS, prosím, kontaktujte nás. My overíme, či je možné zaplatiť znovu.


Zabudol/zabudla som heslo, môžete mi ho poslať?

Môžeme vám iba vytvoriť nové heslo. Zažiadať oň môžete na stránke Zabudnuté heslo.


Chcem tovar vrátiť. Ako na to?

Ak ste voucher uplatňovali u iného predajcu (tretej strany), návod nájdete na jeho webe. Ak ste objednávali tovar priamo u nás (na voucheri je uvedené iba Zlavomat.sk), návod nájdete tu.


Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Ak ste voucher uplatňovali u iného predajcu (tretej strany), návod nájdete na jeho webe. Ak chcete reklamovať produkt, ktorý ste zakúpili priamo od nás (na voucheri je uvedené iba Zlavomat.sk), návod nájdete tu.


Potrebujete faktúru?

Nie je nič jednoduchšie. Potvrdenie o prijatí platby si vždy po nákupe môžete stiahnuť priamo v sekcii Moje nákupy. Pri niektorých ponukách si môžete v sekcii Moje nákupy stiahnuť aj daňový doklad. Ak ale tlačidlo "Daňový doklad k prijatej platbe" pri danom voucheri nenájdete, stačí sa obrátiť priamo na predajcu či poskytovateľa zľavy uvedeného pri ponuke. Ten vám doklad rád vystaví.


Nakupujete cez FKSP?

Prosím, vytvorte objednávku na bankový prevod. Potom si pro forma faktúru pre svojho zamestnávateľa môžete vlastnoručne stiahnuť vo svojom používateľskom účte, ktorý je automaticky vytvorený po prvom nákupe u nás. Následne stačí, keď Váš zamestnávateľ čo najskôr faktúru uhradí.


Objednávka sa nepodarila, ale kredity sa mi strhli. Čo s tým?

Nemusíte sa báť, kredity vám automaticky vrátime naspäť. Späť na vašom účte budú do jednej hodiny.

Všetky otázky

Vouchery

Kedy a kam mi príde voucher?

Voucher odošleme na váš e-mail (nie poštou), v okamihu, kedy peniaze dorazia na náš účet. Keď zaplatíte kartou či rýchlym bankovým prevodom (PayU), voucher vám pošleme okamžite.
TIP: Čakať na e-mail nemusíte. Potom čo, k nám platba dorazí, nájdete voucher v sekcii Moje nákupy.


Čo keď nestihnem využiť voucher?

I keď nestíhate, nemusíte hneď vešať hlavu. Pre zákazníkov, ktorí na Zlavomat.sk nakúpili 3 vouchery, máme unikátnu výhodu: vďaka vernostnému programu im môžeme refundovať nevyužitý voucher. Hodnotu jedného nevyužitého voucheru môžeme vrátiť späť na Zlavomat.sk účet v kreditoch raz za určité obdobie. Viac nájdete v sekcii vernostný program.


Voucher mi neprišiel, aj keď už prešli viac ako 3 dni od platby. Čo teraz?

Čakať na e-mail s voucherom nemusíte. Po prihlásení sa voucher objaví v sekcii Moje nákupy. Ak voucher nie je tu, skontrolujte, prosím, či ste pri platbe zadali správny variabilný symbol. Ak ste nám zaslali platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objavia do 5 pracovných dní. Ak máte o ponuku stále záujem, prosím, kontaktujte nás. My overíme, či je ešte možné zaplatiť znovu.


Kúpil som si váš voucher - ako ho využiť?

Nasledujúci deň potom, ako k nám platba dorazí, vám pošleme e-mail s voucherom – inštrukcie, ako ho využiť sú priamo na ňom. Pokiaľ e-mail vo svojej schránke nevidíte, nájdete voucher vždy vo svojom Zlavomat.sk účte.


Môžem kúpiť váš zľavový voucher pre niekoho ako darček?

Áno. Na voucheri nie je uvedená ani výška zľavy, ani názov Zlavomat.sk. Všetky vouchery sú prenosné! Darčekový voucher nájdete vo svojom Zlavomat.sk účte. Po otvorení daného voucheru stačí kliknúť na tlačidlo


Voucher sa mi uplatnil hneď po zaplatení voucheru. Čo sa deje?

Pri tovaroch, ktoré nakupujete priamo od nás, je všetko v poriadku. Informujeme vás, že je tovar objednaný a objednávku spracovávame.

Tovar

Tovar mi neprišiel napriek tomu, že objednávka je zaplatená. Kde sa stala chyba?

Pozrite sa, prosím, ešte raz na voucher, očakávanú dobu dodania zistíte práve na ňom. Vždy je tiež potrebné prejsť všetkými krokmi uplatňovania voucheru – niekedy treba objednávku dokončiť na e-shope tretej strany. Ak už očakávaná doba uplynula a všetky kroky ste splnili, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk.


Ako objednám tovar?

Často treba tovar objednať u predajcu, ale nebojte sa, je to jednoduché a prehľadný postup nájdete vždy na kupóne. Pokiaľ ste objednávali tovar priamo u nás (na kupóne i pri danej ponuke je uvedené iba Zlavomat.sk), spôsob doručenia volíte priamo pri objednávke. Voucher v tomto prípade slúži ako potvrdenie objednávky a nič ďalšieho tak robiť nemusíte.


Kedy mi príde tovar?

Očakávanú dobu dodania nájdete vždy pri danej ponuke a kedykoľvek neskôr ju môžete overiť aj na zakúpenom kupóne. Pokiaľ ste kupón uplatňovali u iného predajcu (tretej strany) a očakávaná doba dodania už uplynula, informácie zistíte priamo u daného predajcu.


Chcem tovar vrátiť. Ako na to?

Ak ste voucher uplatňovali u iného predajcu (tretej strany), návod nájdete na jeho webe. Ak ste objednávali tovar priamo u nás (na voucheri je uvedené iba Zlavomat.sk), návod nájdete tu.


Uviedol/uviedla som nesprávnu adresu. Je možné ju zmeniť?

Pokiaľ sa to týka produktu, ktorý ste zakúpili priamo od nás (na kupóne je uvedené iba Zlavomat.sk), a daný tovar sme ešte neodoslali, adresu zmeniť môžeme. Napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a pokúsime sa to zariadiť.

Reklamácia a garancia spokojnosti

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Ak ste voucher uplatňovali u iného predajcu (tretej strany), návod nájdete na jeho webe. Ak ste objednávali tovar priamo u nás (na voucheri je uvedené iba Zlavomat.sk), návod nájdete tu.


Čo ak budem s využitou ponukou nespokojný(á)?

Vždy odporúčame obracať sa na samotného prevádzkovateľa alebo predajcu, najlepšie priamo na mieste. Ten vám vždy pomôže najlepšie, o danej službe či produkte vie totiž najviac. Kontakt na predajcu vždy nájdete na voucheri. Pokiaľ reklamácia neprebehla podľa vašich predstáv, samozrejme vám pomôžeme.

Na reklamáciu to nie je, ale spokojní ste neboli? Zlavomat.sk garantuje spokojnosť. Jednoducho nám napíšte a my vám časť alebo celú zaplatenú čiastku vrátime späť na Zlavomat.sk účet vo forme kreditov. Viac o garancii spokojnosti.


Čo ak poskytovateľ mojej zľavy ukončí činnosť?

V takomto prípade vám samozrejme vrátime peniaze. Neváhajte nám napísať na podpora@zlavomat.sk či zavolať na +421 232 117 321.

Platba a objednávky

Omylom som zaslal nesprávnu sumu. Čo teraz?

Pokiaľ zašlete sumu vyššiu ako je cena objednávky, nič sa nedeje. Preplatok, samozrejme, obratom vrátime a voucher vám bez problémov odošleme. Pokiaľ zašlete menšiu sumu, ako je cena objednávky, celá platba sa vám vráti na váš bankový účet, o čom vás budeme informovať e-mailom. Na objednanie voucheru stačí zaslať správnu sumu znova, a to čo najskôr potom, ako sa o nesprávnej výške platby dozviete.


Zaslal(a) som platbu so zlým variabilným symbolom, nevadí?

Bez variabilného symbolu, žiaľ, nezistíme, aký voucher platíte. Pokiaľ nám zašlete platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objavia do 5 pracovných dní. Pokiaľ si včas všimnete, že platbu ste previedli pod zlým VS, prosím, kontaktujte nás. My overíme, či je možné zaplatiť znovu.


Nestihol som zaplatiť do dvoch pracovných dní od objednávky. Čo teraz?

Ak máte o voucher stále záujem, prosím, uhraďte ho čo najskôr. Ak prešlo už viac ako 7 dní od objednávky, kontaktujte nás. Overíme, či je ešte možné objednávku uhradiť. Pokiaľ pošlete peniaze neskôr a voucher vám už nebudeme schopní poslať, peniaze sa vám automaticky vrátia na váš účet.


Neprišiel mi od vás e-mail, aj keď viem, že prísť mal.

Overte, prosím, či e-mail nespadol do spamovej zložky. Neobjednávate z iného e-mailu, ako z toho, ktorý štandardne na komunikáciu používate? Pokiaľ potrebujete voucher alebo platobné údaje, nájdete ich vo svojom účte. Ak potrebujete zistiť inú informáciu, prosím, kontaktuje nás.


Zabudol/zabudla som heslo, môžete mi ho poslať?

Môžeme vám iba vytvoriť nové heslo. Zažiadať oň môžete na stránke Zabudnuté heslo.


Ako sa u vás môžem zaregistrovať?

Registrácia u nás nie je potrebná. Registrujete sa automaticky prvým nákupom, po ktorom vám bude na e-mail zaslané heslo, vďaka ktorému sa budete môcť prihlásiť do svojho používateľského profilu a sledovať tak pohyb svojich objednávok a získaných kreditov.


Nemôžem dokončiť objednávku. Čo s tým?

Zavolajte nám na +421 232 117 321 alebo napíšte na podpora@zlavomat.sk a my vám pomôžeme. Ak môžete, skopírujte adresu v prehliadači, na ktorej sa stala chyba, a urobte printscreen s danou chybou. Problém bude zrejme v prehliadači, ktorý používate. Skúste ho aktualizovať na najnovšiu verziu a premazať cookies v nastavení (respektíve "Možnosti internetu"), prípadne prehliadač zmeňte.


Ako odstránim tovar z košíka?

Napravo od produktu, ktorý je vložený v košíku, nájdete krížik, pomocou ktorého tovar či službu z košíka vyhodíte.


Platím zo zahraničia, ako postupovať?

Výrazne odporúčame platbu kartou. Záleží na vašej banke, ale za transakciu kartou väčšinou nič neplatíte alebo je čiastka výrazne nižšia než za medzinárodný bankový prevod. Naviac, voucher získate ihneď. Pokiaľ nemáte povolenú platbu kartou, odporúčame kontaktovať vašu banku, tá vám môže transakciu kartou povoliť napríklad na 1 deň.

Pokiaľ aj napriek tomu chcete zvoliť platbu bankovým prevodom, zaplaťte pod týmito platobnými údajmi: IBAN: SK8775000000004012352749 SWIFT: CEKOSKBX Variabilný symbol sme vám zaslali v e-maile s platobnými údajmi a nájdete ich i v sekcii Moje nákupy

Kredity

Ako zistím, kedy mi vypršia kredity?

Je to jednoduché, zistíte to vo svojom účte. Stačí kliknúť na tlačidlo pod poznámkou "Máte XY kreditov".


Ako môžem uplatniť kredity?

Kredity možno uplatniť na akékoľvek ponuky v hodnote 6 € a vyššej, pre verných zákazníkov s vernostným programom Silver a vyšším však toto obmedzenie neplatí.
Samotné nakupovanie s kreditmi je jednoduché. Pre uplatnenie kreditov v objednávke sa stačí iba prihlásiť na svoj účet. Vždy platí pravidlo 25 kreditov = 1 €. Pri vybranej ponuke kliknete na tlačidlo Kúpiť, potom jednoducho zaškrtnete políčko "Chcem uplatniť XY kreditov". Kredity sa z vášho účtu odrátajú po dokončení objednávky. Viac informácií o kreditoch.


Čo ak nestihnem využiť voucher?

Na uplatnenie máte vždy dostatočne dlhú dobu. Zákazníci, ktorí u nás zakúpili 3 a viac voucherov, majú navyše špeciálnu výhodu: hodnotu jedného nevyužitého voucheru im vrátime späť na Zlavomat.sk účet vo forme kreditov. Takzvaná refundácia voucheru je možná raz za určité obdobie podľa úrovne vernostného programu. Pokiaľ chcete využiť refundáciu, kontaktujte nás, prosím, vždy 14–30 dní po skončení platnosti voucheru.