Jeseň si Slováci tento rok užívajú viac v domácich destináciach
BRATISLAVA 25. septembra 2015 – Krátke, ale intenzívne dovolenky a zážitky si Slováci doprajú oveľa viac počas jesene než v lete. Hitom sú horské pobyty v Tatrách, poznávacie pobyty, zážitky a kúpele. Na víkendové pobyty míňajú Slováci okolo 130 eur, na zážitky približne 40 eur. Vyplýva to z aktuálnych výsledkov najväčšieho zľavového portálu na Slovensku Zľavomat.sk.
„Zmenou v tomto roku je, že zákazníci aktuálne pri cestovaní uprednostňujú viac slovenské a české destinácie než ostatné krajiny. Záujem o domáce pobyty na Zľavomate vzrástol medziročne až o 12 percent. Dôvodom môže byť nielen kvalitnejšia ponuka slovenských hotelov, ale aj aktuálna geopolitická situácia v Európe. Domáci podnikatelia v turistickom ruchu hlásia tiež nárast klientov,“ uviedol Štefan Miho, marketingový manažér zľavového portálu Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.
Podľa neho Slováci okrem Tatier objavujú aj iné horské regióny na Slovensku, ako je Orava, Kysuce a Liptov. „Mnohí domáci hotelieri pre rastúci záujem Slovákov investovali do renovácie svojich penziónov a hotelov nemalé sumy, najmä do vlastného wellness. Práve sauny, bazény a vírivky sú najväčším lákadlom turistov. Víkend s wellnessom na slovenských horách stojí na dve noci okolo 100 eur,“ doplnil Štefan Miho.
Top jesenné destinácie na Zľavomat.sk:
- Hory: Česko – pohraničie, Poľsko – Tatry, Slovensko – Tatranská Lomnica, Nízke Tatry, Vysoké Tatry, Liptov, Spiš, Kysuce
- Top poznávacie zájazdy: Poľsko, Rím, Vatikán, Paríž
- Top zážitkové pobyty: Osvienčim a Krakov, Mníchov a Oktoberfest, Tajuplná Transylvánia, Rakúske Alpy
- Adrenalínové zážitky: plachtenie vo vzdušnom tuneli, let dvojmiestnym lietadlom s možnosťou pilotovania, splavovanie riek či jazda na športových autách
O Zľavomat.sk
Najväčší portál zliav Zľavomat.sk funguje na slovenskom trhu od roku 2010. Služby portálu doteraz využilo viac ako 5 000 domácich a zahraničných firiem na propagáciu a predaj svojich služieb a produktov. Na portáli od začiatku jeho fungovania nakúpilo vyše 400-tisíc zákazníkov, ktorí tak ušetrili viac ako 50 miliónov eur za oblečenie, dovolenky, šport, zážitky, gastronómiu, výrobky či wellness a skrášľovacie služby. Slovenský Zľavomat.sk patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group, ktorá pôsobí v šiestich krajinách strednej a východnej Európy – okrem Slovenska aj v Českej republike, Maďarsku, Estónsku, Lotyšsku a Litve. Skupina celkovo zamestnáva okolo 500 ľudí, z toho 70 na Slovensku. Spoločnosť odmeňuje verných zákazníkov bonusmi vo forme kreditu. Ročne tak Zľavomat.sk vracia zákazníkom ako poďakovanie za opakované nákupy približne 250-tisíc eur. Viac na www.zlavomat.sk.
25. septembra 2015