Spolupracujte s nami a dajte o sebe vedieť

Dokážeme priviesť nových zákazníkov veľkým značkám i novým firmám

Ako to presne funguje

  1. Povedzte nám o svojej akcii

    Nezáväzne nám zavoláte alebo napíšete pomocou formulára a popíšete svoju akciu (ozveme sa vám najneskôr do 2 pracovných dní od jeho prijatia).
  2. Všetko spolu preberieme

    Preberieme, ako by mohla ponuka vyzerať, prevedieme vás jej vytvorením a poradíme vám i s ďalšou propagáciou a tvorbou ceny, aby bola vaša akcia úspešná. K dispozícii vám bude náš obchodný konzultant, na ktorého sa budete môcť kedykoľvek obrátiť.
  3. Ponuku skontrolujete

    Skontrolujete či je ponuka podľa vašich predstáv, a potom ju zverejníme v dohodnutý deň na webe Zlavomat.sk i v mobilnej aplikácii.
  4. Vyúčtovanie prebieha 3× mesačne

    na základe toho, že zákazník službu využije a vy voucher uplatníte. Poplatok za províziu odpočítame automaticky, nevystavujete nám žiadne faktúry.

Chcem sa stať partnerom

+421 232 660 110

Po–Pi 9:00–17:00

Referencie od našich partnerov

Pomáhame im už viac ako 8 rokov

Monika Mahdoňová Randová

majiteľka reštaurácie SUSHIHANIL Žilina

So Zľavomatom máme dlhoročnú spoluprácu a každým rokom stúpa predajnosť aj vďaka profesionalite a kvalite služieb Zľavomatu. Teší nás, že môžeme byť jeho súčasťou. Marketing je na vysokej úrovni a spoluprácu považujem za úspešnú.

Jozef Kuzma

konateľ spoločnosti Regal Burger

Vďaka Zľavomatu sme zlepšili náš marketing a prvá akcia nám priniesla veľa nových a spokojných zákazníkov, a preto sme sa aj rozhodli v spolupráci pokračovať.

Igor Schild

konateľ spoločnosti Health Services, s. r. o.

Vďaka Zľavomatu sme vyriešili marketing a obchod v jednom a priniesol nám iba pozitívny efekt. Niekoľko stoviek spokojných klientov je dôkazom, že spolupráca medzi nami a Zlavomat.sk je na vysokej úrovni. Ďakujeme!

Vladimír Štefanovský

konateľ Hotel Pieris

Zľavomat považujeme za veľmi silný marketingový a predajný kanál. Zákazníci, ktorých nám Zľavomat prináša, tvoria veľkú časť našej obsadenosti v hoteli Pieris a naša prezentácia touto formou dosahuje úspechy. Hodnotenia zákazníkov sú taktiež na veľmi vysokej úrovni a to nám dáva priestor neustále rozvíjať našu vzájomnú spoluprácu. Rovnako oceňujeme, že Zľavomat chápe potreby hotela a tým sa nám neustále darí medziročne zvyšovať rentabilitu spoločných ponúk.

Andrea Buková

Marketing Manager Hotel Gino Park Palace

So Zľavomatom sme začali spolupracovať v lete 2017. Za obdobie jedného mesiaca sa predalo viac pobytov, ako sme očakávali. Zľavomat svojím výkonom a našou marketingovou prezentáciou potvrdil všetky sľubované predpoklady. Sme veľmi radi, že nás oslovili a nadviazali sme túto úspešnú spoluprácu.

Ivan Matina

riaditeľ Aquatermal Strehová

Spoluprácu sme začali od našich začiatkov v roku 2011 a aj s pomocou Zľavomatu sme si získali meno. Začiatkom roku 2017 sme prekročili so Zľavomatom hranicu 10 tisíc predaných pobytov za obdobie našej spolupráce. Získali sme si tak dobré recenzie a odporúčania od hostí. Zľavomat nám pomohol získať stálych zákazníkov, ktorí k nám chodia, či už cez Zľavomat alebo aj priamo pravidelne aj niekoľkokrát za rok. Dnes Zľavomat využívame ako doplnkový predajný kanál a máme pod kontrolou skladbu ponúkaných balíčkov, predávanú kapacitu, cenovú úroveň ponúk, ako aj obdobie, kedy ponuky prostredníctvom Zľavomatu marketujeme.

Marcela Šarvaicová

majiteľka Centrum krásy Marsella

Vďaka spolupráci s profesionálnym tímom Zľavomatu sa o našej prevádzke dozvedá stále viac klientov, na základe čoho nám pribúda stále viac nových stálych a spokojných klientov.

Mário Šebesta

majiteľ Masáže – Mário

Som veľmi spokojný so spoluprácou, nakoľko mi dala táto firma príležitosť rozbehnúť svoj salón. Určite by som odporučil spoluprácu, ako som to urobil pre môjho kamaráta. Tiež sa nemohol sám rozbehnúť a teraz má dobrú klientelu.

Tomáš Galierik

e‑commerce manager IKAR, a.s.

Zľavomat je zaujímavým nástrojom, ako zaujať zákazníka atraktívnym darom za výhodnú cenu. Zároveň dokáže prilákať aj na ostatnú ponuku predajcu, čo je určite veľkou výhodou pre akéhokoľvek obchodníka s pestrým portfóliom výrobkov alebo služieb – ako je tomu napokon aj u nás. V prípade Zľavomatu je možné vždy hovoriť o spokojnosti na všetkých stranách.

Ondrej Čuraj

riaditeľ Hotela Victoria

Spoluprácu so Zľavomatom môžeme z našich skúseností iba odporúčať, avšak až po vyskúšaní výhradnej spolupráce a plným marketingovým dosahom Zľavomatu sme maximálne využili potenciál tejto spolupráce a budeme pokračovať touto formou.

Marek Považan

Vice President Slovenská plavba a prístavy – lodná osobná doprava, a.s.

Pre spoluprácu so Zľavomatom sme sa rozhodli na základe skúseností z minulosti. Pre nepriaznivé počasie na začiatku plavebnej sezóny sme hľadali vhodný spôsob informovania verejnosti, že plavebná sezóna sa už začala. Spolupráca so Zľavomatom bola šťastnou voľbou.

Baťa

Pol milióna oslovených zákazníkov a 3000 nákupov

Takmer 3 tisíc zákazníkov v období nižšieho dopytu

„Obujte sa do toho“ – 30 % zľava na všetku obuv v kamenných predajniach a v e‑shope. Efektívne zacielenie na všetky vekové kategórie na celom Slovensku umožnilo osloviť nových zákazníkov a nákupy rozmiestniť po všetkých regiónoch v rámci Slovenska.

Spolupraca v čísloch

Spolupráca s Baťou v číslach:

  • 41 033 návštevníkov si zobrazilo ponuku priamo na Zľavomatu
  • 2 923 zákazníkov si zakúpilo voucher
  • 390 000 zákazníkov sa o akcii dozvedelo v newsletteri
  • 70 000 užívateľov sme oslovili na Facebooku
  • 40 000 ľudí si zobrazilo odkaz vo vyhľadávaní Google
  • 17 dní bežala kampaň na webe Zľavomatu

Bau Holding

Ako sme začali predávať reality. Ako prví na svete.

Mimoriadny úspech v novom segmente

Zákazníkom bola ponúknutá možnosť s kupónom v hodnote 499, – € rezervovať dom za výhodnejšiu cenu až na 24 mesiacov. Najväčší záujem bol medzi zákazníkmi vo vekovej kategórii 30 až 40 rokov. Úspešnosť celej ponuky spočívala nielen v samotnom predaji, ale aj v jej mediálnej hodnote. Len na sociálnych sieťach ponuka zasiahla viac ako milión ľudí.

Spolupraca v čísloch

Spolupráca s Bau Holding v číslach:

  • 142 987 návštevníkov si zobrazilo ponuku priamo na Zľavomatu
  • 15 zákazníkov si zakúpilo voucher
  • 910 000 zákazníkov sa o akcii dozvedelo v newsletteri
  • 140 000 užívateľov sme oslovili na Facebooku
  • 1 180 000 ľudí si zobrazilo odkaz vo vyhľadávaní Google
  • 21 dní bežala kampaň na webe Zľavomatu

EXIsport

Zľavomat ako úspešný predajný kanál. 100 nakupujúcich denne.

„Rozhodnúť sa. Spraviť prvý krok. Začať. Čokoľvek na svete chcete, vezmite si to. Ale predtým sa obujte do tých správnych topánok.“

25 % zľava na celú ponuku obuvi vo všetkých kamenných predajniach najväčšieho športového reťazca na Slovensku. Silná marketingová podpora dokázala zabezpečiť viac ako 100 nakupujúcich denne. Počas trvania celej akcie sme Exisportu priniesli 7 tisíc zákazníkov, v rovnakom zastúpení medzi ženami a mužmi. Newsletter sme poslali na 450 tisíc zákazníkov a takmer polovica všetkých zákazníkov nakúpila práve cez newsletter.

Spolupraca v čísloch

Spolupráca s EXIsport v číslach:

  • 69 031 návštevníkov si zobrazilo ponuku priamo na Zľavomatu
  • 7 059 zákazníkov si zakúpilo voucher
  • 450 000 zákazníkov sa o akcii dozvedelo v newsletteri
  • 140 000 užívateľov sme oslovili na Facebooku
  • 90 000 ľudí si zobrazilo odkaz vo vyhľadávaní Google
  • 66 dní bežala kampaň na webe Zľavomatu

Gino Paradise Bešeňová

22 tisíc zákazníkov za 17 dní

Naplnenie kapacít v období mimo sezóny. Predaj kupónov do vodného raja GINO PARADISE Bešeňová mal obrovský úspech. Ponuka bola zverejnená len 17 dní, no napriek tomu sme dokázali priniesť pre GINO PARADISE takmer 22 tisíc zákazníkov, pričom väčšina z nich (67 %) bola z Bratislavského kraja. GINO si tak dokázal spoľahlivo pokryť návštevníkmi veľkú časť zimnej sezóny.

Spolupraca v čísloch

Spolupráca s Gino Paradise Bešeňová v číslach:

  • 84 935 návštevníkov si zobrazilo ponuku priamo na Zľavomatu
  • 21 563 zákazníkov si zakúpilo voucher
  • 850 000 zákazníkov sa o akcii dozvedelo v newsletteri
  • 550 000 užívateľov sme oslovili na Facebooku
  • 600 000 ľudí si zobrazilo odkaz vo vyhľadávaní Google
  • 17 dní bežala kampaň na webe Zľavomatu
Späť Vopred

Kontaktujte nás

Stručne popíšte plánovanú ponuku, aby sme sa vedeli dopredu pripraviť a ušetrili tak váš čas. Ozveme sa vám najneskôr do 2 pracovných dní.

Alebo vyplňte formulár

Najčastejšie otázky

Čo mám urobiť pre to, aby bola moja ponuka schválená?

Marketingový poplatok za propagačnú akciu: čo všetko za ňu dostanem a ako sa stanovuje?

Aký je náš zmluvný vzťah?

Kedy dostanem peniaze?

Aké sú moje najdôležitejšie povinnosti, pokiaľ u vás vytvorím akciu?

Ako presne zákazník uplatňuje voucher?

Čo sa stane, ak zákazník voucher nevyužije?

Kontakt

Volať môžete v pracovnej dobe

Po–Pi 9:00–17:00

+421 232 660 110

Ďakujeme, čoskoro vám zavoláme.