Zľavomat nasadzuje prvýkrát reklamnú kampaň aj v televízii

BRATISLAVA 13. jún 2016 – Najväčší zľavový portál na Slovensku Zľavomat po piatich rokoch fungovania na Slovensku spúšťa v júni svoju prvú veľkú reklamnú kampaň aj v televízií. Portál celkovo nasadí štyri televízne spoty, ktoré reflektujú, ako sa zmenilo vnímanie Zľavomatu v očiach zákazníkov:

, , Primárne ľudia nevyhľadávajú Zľavomat pre úsporu peňazí, ale najmä pre inšpiráciu – ako si užiť voľný čas, aké darčeky kúpiť blízkym a najmä – kam ísť na dlhšiu či kratšiu dovolenku. Nový trend potvrdil aj veľký spotrebiteľský prieskum TNS Aisa z marca tohto roka. V tomto duchu sú vytvorené aj televízne spoty,“  uviedol Štefan Miho, marketingový manažér Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group. Prvý spot bude uverejnený v televízii Markíza 13. júna 2016. Ide o prvú televíznu kampaň Zľavomatu v televízií.

 

Portál dlhodobo skúša pri svojej propagácií nové médiá a netradičné spôsoby komunikácie so zákazníkmi. Napríklad zábavné kampane v bratislavských MHD autobusoch či nezávislé testovanie hotelov s televíziou Markíza v Teleráne. Vlani na jeseň portál ako jediný na trhu nahradil papierové kupóny QR kódmi, SMSkami či trhačkou priamo v aplikácii v smartfóne. Ľudia tak nemusia do reštaurácie či na dovolenku nosiť nápadné papierové kupóny, ktoré ich často odradili od nákupu. Zľavomat spustil v aplikácií aj novú službu, ktorá upozorní používateľov na aktuálne zľavy v okolí.

 

, , Paradoxne sa Zľavomat stáva najefektívnejším marketingovým nástrojom pre malých a stredných podnikateľov najmä z oblasti turizmu a HORECA. Denne totiž naše online kampane s ponukami partnerov zasiahnu takmer milión ľudí, čo je masa, ktorú si bežne prevádzkovatelia hotelov, reštaurácií či lokálnych služieb nemôžu v rámci rozpočtu dovoliť. Zároveň však na základ kampane na Zľavomate presne vedia úspešnosť kampane, teda, koľko ľudí si ich produkt aj kúpilo alebo koľko nových zákazníkov získali,“ dodal Štefan Miho.

 

Detaily o novej TV kampani Zľavomatu: 

Zdroj: Zľavomat.sk 

13. mája 2016