Zľavomat končí s papierovými kupónmi

BRATISLAVA 28. septembra 2015 – Najväčší zľavový portál na Slovensku Zľavomat.sk vychádza v ústrety zákazníkom a ako prvý zľavový portál ruší papierové kupóny. Od 28. septembra 2015 stačí zákazníkom iba nadiktovať kód kupónu obsluhe pri uplatnení zľavy v reštaurácii, pri masáži či ubytovaní.

 

„Touto revolučnou zmenou sme vyšli v ústrety zákazníkom v Česku i na Slovensku. V našom zákazníckom prieskume boli totiž papierové kupóny uvádzané často ako jedna z prekážok pre nákup na zľavovom portáli. Mnohí ľudia ich nemali kde vytlačiť alebo nechceli pred hosťami v reštaurácii vyťahovať veľký papierový kupón. Niektorí zákazníci jednoducho nechceli, aby okolie vedelo, že platia so zľavou. Teraz sme problém úplne odstránili, zákazníkom stačí nadiktovať obsluhe iba kód kupónu,“ povedal  Aleš Mlátilík, riaditeľ zľavového portálu Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.

                                                      

Podľa neho spoločnosť týmto krokom výrazne prispeje aj k ochrane životného prostredia: „Z jedného vyrasteného stromu sa dá vyrobiť až 80-tisíc papierových hárkov A4. Pri predaji niekoľkých miliónov kupónov ušetríme desiatky až stovky stromov, ktoré dávajú ľuďom kyslík,“ dodal Aleš Mlátilík.  

Server chce mobilnými telefónmi úplne nahradiť papierové kupóny, ktoré postupne zruší. Zákazníci môžu mať kód kupónu uložený v telefóne alebo si ho môžu poslať ako SMS a ukázať obsluhe.

Samozrejme, možnosť vytlačiť darčekový kupón zostáva v našej ponuke aj naďalej. Nechceme, aby naši zákazníci museli spolu so zážitkom darovať aj mobil J,“ prezradil Aleš Mlátilík. 

Zľavomat myslel aj na svojich partnerov – tí si môžu do svojich smartfónov stiahnuť zadarmo aplikáciu Zľavomat Partner pre Android alebo iPhone. Pomocou aplikácie môžu firmy jednoducho načítať QR kód z kupónu zákazníka v mobile alebo ho do aplikácie vpísať. Tak budú mať prehľad o množstve uplatnených kupónov v rámci svojej akcie na Zľavomate a nemusia si odkladať stovky papierových kupónov.

Keďže počet zákazníkov nakupujúcich na Zľavomat.sk cez smart zariadenia prudko rastie, pripravujeme pre používateľov našej aplikácie ďalšie novinky, ktoré im uľahčia nákup, kdekoľvek sa budú práve nachádzať,“ naznačil Aleš Mlátilík.

 

 

O Zľavomat.sk

Najväčší portál zliav Zľavomat.sk funguje na slovenskom trhu od roku 2010. Služby portálu doteraz využilo viac ako 5 000 domácich a zahraničných firiem na propagáciu a predaj svojich služieb a produktov. Na portáli od začiatku jeho fungovania nakúpilo vyše pol milióna zákazníkov, ktorí tak ušetrili viac ako 66 miliónov eur za oblečenie, dovolenky, šport, zážitky, gastronómiu,  výrobky či wellness a skrášľovacie služby. Slovenský Zľavomat.sk patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group, ktorá pôsobí v šiestich krajinách strednej a východnej Európy – okrem Slovenska aj v Českej republike, Maďarsku, Estónsku, Lotyšsku a Litve. Skupina celkovo zamestnáva okolo 500 ľudí, z toho 70 na Slovensku. Spoločnosť odmeňuje verných zákazníkov bonusmi vo forme kreditu. Ročne tak Zľavomat.sk vracia zákazníkom ako poďakovanie za opakované nákupy približne 250-tisíc eur. Viac na www.zlavomat.sk.

28. september 2015