Ľudia zjedli cez Zľavomat 55 kamiónov pizze a užili si 330 - tisíc dní dovolenky

BRATISLAVA, 15. máj 2017 – Vyše 670 – tisíc ľudí si na Zľavomat.sk vybralo dovolenku, zážitok alebo darček za šesť rokov jeho existencie. Portál sa však mení na miesto, ktoré prináša ľuďom inšpirácie ako tráviť čas. Pre zákazníkov Zľavomatu už totiž vysoká zľava nie je prioritnou motiváciou na nákup.  Rozhoduje garantovaná kvalitná a pestrá ponuka od dovoleniek, cez masáže až po darčeky. Priemerný nákupný košík tak na Zľavomate vlani dosiahol 43 eur, čo je dvojnásobok oproti roku 2013. V cestovaní sa priemerná hodnota nákupného košíka vyšplhala až na 163 eur.

, , Obrat Zľavomatu vlani prekročil hranicu 20 miliónov eur, čo je najviac v jeho šesťročnej histórii na Slovensku. Dôvodom je aj to, že Zľavomat rýchlo zareagoval na potreby ľudí a mení sa na nové – inšpiračné miesto. Zľavomat už nie je typický zľavový portál, ktorý láka zákazníkov na vysoké percentuálne zľavy. Na tie totiž zákazníci už primárne nereagujú. Skôr ich zaujíma kvalita služieb a samozrejme, chcú vyskúšať niečo nové, alebo si spríjemniť a zjednodušiť každodenný život. Ideálne, ak si to môžu kúpiť pohodlne, jednoducho, na jednom mieste a niekoľkými klikmi. Éra impulzívneho nakupovania len podľa nízkej ceny už skončila, rozhoduje inšpiráčný motív, smart nákup a spotrebiteľské recenzie, ” uviedol Aleš Mlátilík, šéf Zľavomatu na Slovensku.

Slovenská dcéra v novej transformácii dokonca predbehla materský Slevomat.cz: odišla z agregátorov zliav, ako prvá ponúkla zákazníkom jedinečné ponuky, ktoré inde nenájdu ako napríklad rodinné domy, 4* hotely s exkluzívnymi balíčkami, netradičné zážitky či laserové a plastické operácie z prestížnych kliník.

Zákazníci doteraz na Zľavomate uverejnili 700 – tisíc recenzií. Aj podľa nich portál rozhoduje, s ktorými partnermi bude pokračovať v spolupráci. , , Chceme zákazníkom ponúkať nové a zaujímavé služby, dovolenky aj darčeky. Za šesť rokov sme spustili 291-tisíc ponúk od takmer 11 – tisíc partnerov a hľadáme neustále nové inšpirácie, ” dodal Štefan Miho, marketingový manažér Zľavomat.sk.

Pre veľký záujem ľudí, portál plánuje posilniť tím obchodníkov nielen v Bratislave, ale aj v krajských mestách. Aktuálne v Zľavomate pracuje približne 80 ľudí. , , Cieľom Zľavomatu je okrem rozšírenia tímu na Slovensku, posilniť a rozširovať ponuku napríklad o exkluzívne ponuky, ktoré zákazníci nikde inde nenájdu, aj o značkové a prémiove tovary. Čoskoro spúšťame ďalšiu novinku – k pobytom s flexibilnou dobou využitia pridáme aj rezerváciu konkrétnych termínov priamo u nás na stránke, ” prezradil Aleš Mlátilík

15. mája 2017