Predstavujeme novú posilu Zľavomatu. Chatbot Aleš vám poradí 24 hodín 7 dní v týždni

Predstavujeme novú posilu Zľavomatu. Chatbot Aleš vám poradí 24 hodín 7 dní v týždni

Zuzana Holubcová 11. 8. 2022

Stratil sa vám voucher? Chcete zmeniť termín dovolenky? Potrebujete si doplniť informácie o zakúpenom voucheri? Nemusíte volať ani písať dlhé e‑maily. S týmito i ďalšími otázkami vám oddnes pomôže naša nová šikovná posila. Predstavujeme chatbota Aleša, pripraveného odpovedať na vaše otázky nepretržite.

Aleš je nový člen tímu Zákazníckej starostlivosti, ktorý ako jediný nemusel prejsť klasickým pracovným pohovorom a posielať životopis. Je totiž robot. Nespí, neje a pracuje od svitu do mrku. Skrátka ideálna pracovná posila. Zaobstarali sme si ho, aby vám bol k dispozícii vždy, keď potrebujete a pomohol vám vyriešiť situácie, s ktorými potrebujete pomôcť.

Aleš je pripravený odpovedať na webovej stránke na vašom desktope i na mobilnom webe.

Ako mi chatbot Aleš dokáže pomôcť?

  • Aleš je robot a inteligentný komunikačný nástroj, ktorého úlohou je urýchliť a zjednodušiť komunikáciu s vami, zákazníkmi Zľavomatu
  • Má vopred naprogramované odpovede, pripravené zodpovedať najčastejšie zákaznícke otázky a požiadavky
  • Reaguje na zadané kľúčové slová alebo slovné spojenia – ideálne je klásť mu krátke a stručné otázky
  • Zvládne naraz desiatky požiadaviek, takže vám je ihneď k dispozícii 24 hodín 7 dní v týždni
  • Ak nebude poznať odpoveď na otázku, môžete požiadať o prepojenie na operátorku, ktorá vám rada pomôže

Ako môžem komunikovať s chatbotom?

Akonáhle si na našej stránke zvolíte možnosť chatovania, chatbot “Aleš” sa vám predstaví a čaká, kým ho požiadate o pomoc.

Všetko, čo potrebujete vedieť o novom chatbote

Chatbot je novinka, ktorú sme zaviedli s cieľom zjednodušiť komunikáciu medzi Zľavomatom a zákazníkmi. Ako funguje a s čím dokáže zákazníkom pomôcť? Na otázky odpovedali naše kolegyne Beáta Svatíková, Customer Support Supervisor a Katarína Hudáková, Customer Support Senior z oddelenia Zákazníckej starostlivosti, ktoré chatbota formovali.

Prečo Zľavomat zavádza chatbota?

Beáta: Dbáme o starostlivosť o zákazníka, preto sa snažíme aj touto formou umožniť zákazníkovi prísun informácií nepretržite na našej stránke s jeho požiadavkami.

Ako zľavomatovský chatbot funguje?

Beáta: Chatbot prevezme základnú komunikáciu so zákazníkom. Dokáže rozoznať požiadavku a nájsť pre neho najlepšiu odpoveď, ktorá pomôže zákazníkovi či už pri vyhľadávaní nových ponúk, využití kreditov alebo pri procese storna.

Dokáže chatbot urýchliť vybavenie zákazníkovej požiadavky?

Katarína: Jednoznačne áno. Tým, že chatbot vie rozoznať požiadavku zákazníka, informuje ho o našich procesoch a postupoch v priebehu niekoľkých sekúnd. Vyhľadáva taktiež ponuky ako superčlovek a dokáže pomôcť zodpovedať základné otázky. Všetko toto dokáže preto, lebo vie zvládnuť naraz niekoľko desiatok zákazníkov.

Dokáže chatbot komunikovať na nerozoznanie od človeka?

Katarína: Budeme sa o to určite snažiť :) Chatbot má pred sebou proces učenia a cvičenia, aby čo najlepšie pomohol každému zákazníkovi. Je však veľmi šikovný a učí sa rýchlo.

Beáta: Chatbot Aleš je vytvorený človekom, takže aj jeho komunikácia je podobná ľudskej komunikácii. Ak by ste ale Aleša zaskočili, tak naši operátori radi preberú jeho prácu a pomôžu vám s požiadavkou.

S akými typickými situáciami dokáže chatbot pomôcť?

Katarína: V tomto momente s otázkami a navigáciou na stránke, dokáže tiež objasniť fungovanie Zľavomatu, vyhľadať vhodné ponuky z kategórií, navigovať zákazníkov ku krokom pre storno a refundáciu či informovať o postupoch pre zákaznícke konto (kde, čo, ako, prečo).

Prečo ste vybrali meno Aleš?

Katarína: Zľavomat dlhodobo viedol a posúval náš bývalý CEO Aleš, ktorému sme týmto chceli vzdať poctu. Meno Aleš si zvolili zamestnanci Zľavomatu jednotne. Jeho osobnosť nám skutočne bude chýbať, tak si ho budeme pripomínať aspoň takto.

Beáta: Precíznosť, starostlivosť a šarm – takýmito slovami by sa dalo definovať nášho bývalého CEO Aleša. Veríme, že takýmto sa stane aj náš chatbot Aleš.

Čo ak chatbotovi nerozumiem?

Aj to sa môže stať. V prípade, ak odpoveď chatbota nebude pre vás dostatočná alebo jej nerozumiete, neváhajte kontaktovať oddelenie našej zákazníckej starostlivosti, ktoré vám pomôže vyriešiť akúkoľvek otázku či požiadavku. Vždy tu pre vás bude aj ochotná operátorka, ktorá vám rada odpovie a poradí.

Dajte nám vedieť váš názor na Aleša

Pomohol vám Aleš vyriešiť, čo ste potrebovali? Alebo máte návrh, ako ho vylepšiť? Napíšte nám na podpora@zlavomat.sk. Naše oddelenie zákazníckej starostlivosti bude za vašu spätnú väzbu vďačné. 

Ako sa vám článok páčil?

Zuzana Holubcová

Som spoločenský introvert a snáď ešte viac než písať milujem debatovať. Rada objavujem miesta s autentickým geniom loci a bohom zabudnuté dedinky, v ktorých dáva líška dobrú noc (a krčmár pozná každého po mene). Nikdy ma neprestane udivovať, v akej krásnej krajine to žijem a vždy, keď odchádzam, teším sa na chvíľu, kedy sa budem môcť vrátiť. 

Hore