Testovačka: Keď stačí 10 minút v kuchyni a podáva sa obed

Testovačka: Keď stačí 10 minút v kuchyni a podáva sa obed

Ivulík 16. 10. 2018 Zdieľať

Čo rýchle a zdravé navariť na obed? Tuto otázku si kladieme my mamy naozaj každodenne. Ja už odpoveď poznám. Ochutený bulgur alebo kuskus! Nech sa páči, na sladko či na slano obed sa za pár minút podáva.

Ochutený kuskus alebo burgur, výber je široký

Ide o produkty značky Pohoda. Ich výber je naozaj široký. Kuskus zeleninový, sredomorský, s kari, s bylinkami. Zo sladkých možností sú to kuskus hruška a škorica, jablko a škorica. Bulgur v možnostiach tiež nezaostáva. Zo slaných možností vyberám napríklad bulgur s restovanou cibuľkou, cesnakový s rascou, alebo sladký bulgur na pomaranči. Celkove je na výber 15 rôznych kombinácii kuskusu, či bulguru na sladko či na slano. Stačí si vybrať podľa veku, či chuti dieťaťa a rodiny.

Chcem pre svoje deti zdravo variť!

Chutný obed pre celú rodinu

Na testovanie sme dostali zeleninový bulgur, bulgur s restovanou cibuľkou a jabĺčkovo škoricový kuskus. V zeleninovom nájdete veľmi nadrobno nasekanú koreňovú zeleninu: karotku paštrnák, zelér. Výhodou je že nie je osolený, čo ocenia mamičky menších detí. V našom testovaní obstál. Pochutila si na ňom celá rodina. Chuťovo výraznejší a pre starších stravníkov viac ocenený bol ale bulgur s restovanou cibuľkou. Sladký kuskus sme testovali na desiatu. Kuskus obsahoval kocky jabĺčok, škoricu, klinčeky a maslovú arómu, ktorá bola v hotovom pokrme výrazná. Do kúskov jabĺčok ste mohli zahryznúť a škoricou naozaj nešetrili. Opäť vyzdvihujem, že v tejto dobrote nebol tento krát pridaný cukor. Táto desiata zmizla v brušku malého hladoša a aj maminky bez zvyšku.

Rýchlo, jednoducho, kedykoľvek

Bulgur a kuskus si určite našli miesto v kuchyniach nejednej mamičky. Rovnako by som tak urobila aj s ochutenými verziami týchto ľahkých a zdravých dobrôt. Spestria jedálniček a sú minimálne SOS rýchlym obedom, večerou, raňajkami či desiatou naozaj pre celú rodinu. Návod na balení síce chýba, ale ich príprava je neskutočne jednoduchá. Jeden diel kuskusu stačí zaliať dvomi dielmi horúcej vody a nechať 5- 10 minút zakrytý pokrievkou odstáť. Hotovo. Príprava bulguru trvá o pár minút dlhšie, ale je rovnako jednoduchá. Bulgur sa odporúča krátko uvariť v pomere jeden diel bulguru ku trom dielom vody a následne nechať odstáť cca 10 minút. Sadnite si k stolu večera sa podáva.

Rýchly a zdravý obed: ochutený kuskus a bulgur naslano i nasladko

Rýchle okienko zdravej výživy

Je ten kuskus naozaj zdravý? Nájdete v ňom vitamín B1, B3, B6, K, E, luteín, kyselinu listovú a pantoténovú. Z minerálov obsahuje napríklad železo, vápnik, horčík, fosfor, draslík, sodík, zínok, či mangán. A čo bulgur? Tak v  ňom nájdete fosfor, horčík, selén, železo, vitamín A a vlákninu. Už vám k týmto dobrotám želám len dobrú chuť. 

Ivulík

Ivulík

Maminka ambasádorka