Čo robiť v súčasnej situácii, ak máte voucher zo Zľavomatu?

Čo robiť v súčasnej situácii, ak máte voucher zo Zľavomatu?

Zľavomat.sk 17. 3. 2020 Zdieľať

Zdravie je na prvom mieste, zážitky nás počkajú. To najlepšie, čo v túto chvíľu môžete urobiť, je zostať doma. Čo s vašimi vouchermi, ktoré ste si zakúpili na Zľavomate? Náš posilnený tím zákazníckej podpory robí všetko pre to, aby ste ich mohli využiť v budúcnosti. Prečítajte si podrobné informácie, týkajúce sa nielen predlžovania ich platnosti.

Vzhľadom k aktuálnej situácii na Slovensku i zahraničí a preventívnym vládnym opatreniam je takmer nonstop v pohotovosti aj náš tím zákazníckej podpory. Aj napriek našej maximálnej snahe bohužiaľ nie je možné vybavovať vaše podnety tak rýchlo, ako by sme si priali. V nasledujúcom texte nájdete odpovede na tie najčastejšie kladené otázky. Platnosť voucherov na zážitky i pobyty sa snažíme predlžovať v maximálnej možnej miere, vouchery na konkrétny termín meníme na vouchery otvorené.

Z dôvodu preťaženosti telefonickej linky a live chatu Vás prosíme, aby ste nás kontaktovali primárne emailom na podpora@zlavomat.sk. Ubezpečujeme vás, že naša zákaznícka podpora robí všetko, aby vyriešila všetky vaše podnety a otázky čo najrýchlejšie. Prosíme vás o pochopenie, že aj napriek zvýšenému úsiliu sa môže odpovedanie na vaše otázky predĺžiť zo štandardných 36 hodín na viac hodín či dokonca dní.

Zároveň PROSÍME VŠETKÝCH ZÁKAZNÍKOV O TRPEZLIVOSŤ. Rozumieme, že sa chcete dozvedieť odpovede na svoje otázky, no ak ste už našej zákazníckej podpore písali, prosíme NEPÍŠTE OPAKOVANE!

Opakované žiadosti nás zahlcujú, ich triedenie nám zaberie veľa času a potrebné odpovede a užitočné informácie sa k vám tak dostanú neskôr, než by sa stalo za normálnych okolností.

Za pochopenie Vám úprimne ĎAKUJEME!

Zhrnutie:

Najdôležitejšie je, že o zakúpený voucher neprídete. So všetkými našimi obchodnými partnermi pracujeme na predlžovaní platností, aby ste si voucher mohli užiť naplno neskôr, keď bude všetko v poriadku. Predĺženú platnosť si viete kontrolovať vo vašom profile a bude sa posúvať aj viackrát podľa vývoja situácie. 

Nový termín na využitie si dohodnite telefonicky alebo e‑mailom priamo s dodávateľom služby či ubytovacím zariadením, kde máte voucher zakúpený. Dôležité je aj to, že tak nemusíte robiť hneď, môžete počkať na vývoj situácie a potom si vybrať dátum, ktorý vám najviac vyhovuje (v prípade predĺženia karantény ho môžete aj opätovne posunúť).

Na základe vládnych opatrení pristupujeme k nasledovným krokom:

(aktualizované 21. 4. 2020)

1) Zahraničné výlety a pobyty cez cestovné kancelárie:

Cestovné kancelárie boli v kontakte s konkrétnymi zákazníkmi ohľadom možných riešení a preto sme ku každému voucheru pristúpili podľa vašej dohody s danou cestovnou kanceláriou.

2) Hotelové pobyty na Slovensku a v zahraničí:

  • Vouchery s termínmi nástupu v období 16. 3. až 30. 6. 2020

Zo všetkých Vašich voucherov sme urobili otvorený voucher bez termínu, aby ste mali možnosť voucher využiť v budúcnosti na iný termín. Aktuálne si platnosť voucheru sledujte vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Potvrdenie o zrušení zakúpeného konkrétneho termínu sme vám zaslali e‑mailom. V prípade, že máte záujem o rezerváciu nového termínu, kontaktujte priamo recepciu hotela. 

  • Vouchery s termínmi nástupu po 30. 6. 2020

Váš voucher vidíme rezervovaný na termín, ktorý ste si dohodli priamo s poskytovateľom služby, ten s vaším príchodom počíta. S poskytovateľom sa tiež v prípade potreby môžete dohodnúť na zmene termínu. 

Aktuálnu situáciu aj naďalej sledujeme. V prípade, ak by núdzový stav a nariadená karanténa stále pretrvávali aj u vašich cieľových destináciách, budeme všetko samozrejme riešiť a budeme vás ohľadom ďalších krokov informovať.

  • Vouchery bez konkrétnych termínov po 30. 6. 2020

V tejto chvíli pre vás riešime predĺženie platnosti týchto voucherov. Kontrolujte si priebežne, pre rýchlejšiu dostupnosť informácií, zmenu platnosti voucheru, ktorú nájdete vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru.

Ak má váš voucher platnosť po tomto dátume, nespadá do obmedzenia vydaného našou vládou. Pevne veríme, že sa situácia čoskoro upokojí, a že si svoj zážitok budete môcť vychutnať.

3) Lokálne služby (reštaurácie, masáže, wellness a iné)

  • Vouchery s rezerváciami od 14. 3. do 15. 4.2020

Zo všetkých Vašich voucherov sme urobili otvorený voucher bez termínu, aby ste mali možnosť voucher využiť v budúcnosti na iný termín. Aktuálne platnosť voucheru sledujte vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Potvrdenie o zrušení rezervácie na konkrétny termín sme vám zaslali e‑mailom. V prípade, že máte záujem o rezerváciu nového termínu, kontaktujte priamo poskytovateľa danej služby, na ktorú máte voucher zakúpený.

  • Vouchery s rezerváciami po 15. 4. 2020

V tejto chvíli pre vás riešime predĺženie platnosti týchto voucherov. 

Pracujeme na tom, aby sme zo všetkých vašich voucherov urobili otvorený voucher bez termínu, aby ste mali možnosť voucher využiť v budúcnosti na iný termín. Aktuálnu platnosť voucheru naďalej sledujte vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. K predĺženiu platnosti voucheru dôjde v nasledujúcich týždňoch. Potvrdenie o zrušení zakúpeného konkrétneho termínu vám odošleme na e‑mail. 

S poskytovateľom služby sa následne môžete dohodnúť na zmene termínu rezervácie. 

  • Vouchery bez rezervácie po 15. 4. 2020

V tejto chvíli pre vás riešime predĺženie platnosti týchto voucherov. Kontrolujte si priebežne, pre rýchlejšiu dostupnosť informácií, zmenu platnosti voucheru, ktorú nájdete vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. 

Ak ste ponuku využili, bude Váš voucher uplatnený podľa štandardných podmienok.

Ďakujeme za Vaše pochopenie a strpenie.

Tím zákazníckej starostlivosti Zlavomat.sk

Ak ste v tomto článku nenašli odpovede na svoje otázky, obráťte sa na nás, prosím na podpora@zlavomat.sk a pokúsime sa Vám odpovedať čo najskôr.

Zľavomat.sk

Zľavomat.sk

Nové inšpirácie a zážitky na každý deň!