Čo robiť v súčasnej situácii, ak máte voucher zo Zľavomatu?

Čo robiť v súčasnej situácii, ak máte voucher zo Zľavomatu?

Zľavomat.sk Zľavomat.sk 14. 10. 2020

Zdravie je na prvom mieste, zážitky nás počkajú. Čo s vašimi vouchermi, ktoré ste si zakúpili na Zľavomate a podliehajú novým prijatým opatreniam platným od 15. 10. 2020? Náš posilnený tím zákazníckej podpory robí všetko pre to, aby ste ich mohli využiť v budúcnosti. Prečítajte si podrobné informácie, týkajúce sa nielen predlžovania ich platnosti.

Vzhľadom k aktuálnej situácii na Slovensku a preventívnym vládnym opatreniam je takmer nonstop v pohotovosti aj náš tím zákazníckej podpory. Aj napriek našej maximálnej snahe bohužiaľ nie je možné vybavovať vaše podnety tak rýchlo, ako by sme si priali. V nasledujúcom texte nájdete odpovede na tie najčastejšie kladené otázky. Platnosť voucherov na zážitky i pobyty sa snažíme predlžovať v maximálnej možnej miere.

Z dôvodu preťaženosti telefonickej linky a live chatu Vás prosíme, aby ste nás kontaktovali primárne emailom na podpora@zlavomat.sk. Ubezpečujeme vás, že naša zákaznícka podpora robí všetko, aby vyriešila všetky vaše podnety a otázky čo najrýchlejšie. Prosíme vás o pochopenie, že aj napriek zvýšenému úsiliu sa môže odpovedanie na vaše otázky predĺžiť zo štandardných 36 hodín na viac hodín či dokonca dní.

Zároveň PROSÍME VŠETKÝCH ZÁKAZNÍKOV O TRPEZLIVOSŤ. Rozumieme, že sa chcete dozvedieť odpovede na svoje otázky, no ak ste už našej zákazníckej podpore písali, nie je potrebné písať OPAKOVANE.

Opakované žiadosti nás zahlcujú, ich triedenie nám zaberie veľa času a potrebné odpovede a užitočné informácie sa k vám tak dostanú neskôr, než by sa stalo za normálnych okolností.

Za pochopenie Vám úprimne ĎAKUJEME!

Zhrnutie:

Najdôležitejšie je, že o zakúpený voucher na obmedzené služby neprídete. So všetkými našimi obchodnými partnermi, ktorých sa týka nové vládne nariadenie, pracujeme na predlžovaní platností, aby ste si voucher mohli užiť naplno neskôr, keď bude situácia priaznivejšia.

Aktuálne si platnosť voucheru sledujte vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. 

Nový náhradný termín si dohodnite telefonicky alebo e‑mailom priamo s dodávateľom služby či ubytovacím zariadením, kde máte voucher zakúpený. 

Na základe vládnych opatrení pristupujeme k nasledovným krokom:

1) Zahraničné výlety a pobyty cez cestovné kancelárie:

Cestovné kancelárie by mali byť v kontakte s konkrétnymi zákazníkmi ohľadom možných riešení, a preto budeme ku každému voucheru pristupovať podľa vašej dohody s danou cestovnou kanceláriou.

2) Hotelové pobyty na Slovensku a v zahraničí:

  • Vouchery s termínmi nástupu v období 15. 10. až 30. 11. 2020

V prípade, že vo vašom ubytovacom zariadení dochádza k nemožnosti využiť zakúpené služby, uvedené na voucheri (wellness, reštauračné služby) a máte záujem o rezerváciu nového termínu, kontaktujte priamo recepciu hotela.

V prípade, že si ešte nie ste istý náhradným termínom, obráťte sa na našu zákaznícku podporu. Tá vás oboznámi s ďalšími možnosťami.

Aktuálne si platnosť voucheru sledujte vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. 

  • Vouchery s termínmi nástupu po 30. 11. 2020

V tejto chvíli pre vás riešime predĺženie platnosti týchto voucherov. Kontrolujte si priebežne, pre rýchlejšiu dostupnosť informácií, zmenu platnosti voucheru, ktorú nájdete vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru.

S poskytovateľom sa tiež v prípade potreby môžete dohodnúť na zmene termínu. 

Aktuálnu situáciu aj naďalej sledujeme. Veríme, že rezervácie vytvorené po tomto termíne budete už môcť plnohodnotne využiť. V prípade, ak by núdzový stav naďalej pretrvával, budeme všetko samozrejme riešiť a budeme vás ohľadom ďalších krokov informovať.

  • Vouchery bez konkrétnych termínov po 30. 11. 2020

V tejto chvíli pre vás riešime predĺženie platnosti týchto voucherov. Kontrolujte si priebežne, pre rýchlejšiu dostupnosť informácií, zmenu platnosti voucheru, ktorú nájdete vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru.

Ak má váš voucher platnosť po tomto dátume, nespadá do obmedzenia vydaného našou vládou. Pevne veríme, že sa situácia čoskoro upokojí, a že si svoj zážitok budete môcť vychutnať. V prípade, ak by núdzový stav naďalej pretrvával, budeme všetko samozrejme riešiť a budeme vás ohľadom ďalších krokov informovať.

3) Lokálne služby

  • Vouchery na služby, pri ktorých je čerpanie od 15. 10. obmedzené (reštaurácie bez dovozu a možnosti vyzdvihnutia si jedla, kaviarne, bary a ostatné prevádzky verejného stravovania, kúpaliská, plavárne, sauny, aquaparky, fitness a wellness centrá)

Ak je platnosť vášho voucheru do 30. 11. 2020, prosíme vás o trpezlivosť. V tejto chvíli pre vás riešime predĺženie platnosti týchto voucherov. Kontrolujte si priebežne, pre rýchlejšiu dostupnosť informácií, zmenu platnosti voucheru, ktorú nájdete vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru.

Ak má váš voucher platnosť po tomto dátume, nespadá do obmedzenia vydaného našou vládou. Pevne veríme, že sa situácia čoskoro upokojí, a že si svoj zážitok budete môcť vychutnať. V prípade, ak by núdzový stav naďalej pretrvával, budeme všetko samozrejme riešiť a budeme vás ohľadom ďalších krokov informovať

Ďakujeme za Vaše pochopenie a strpenie.

Tím zákazníckej starostlivosti Zlavomat.sk

Ak ste v tomto článku nenašli odpovede na svoje otázky, obráťte sa na nás, prosím na podpora@zlavomat.sk a pokúsime sa Vám odpovedať čo najskôr.

Zľavomat.sk

Zľavomat.sk

Nové inšpirácie a zážitky na každý deň!