Máme pre vás novinku – funkciu balíčky služieb. Vďaka nej môžete ľahko vytvárať atraktívne kombinácie vašich služieb (napr. masáž + manikúra + pedikúra), ktoré si zákazníci ľahko zarezervujú online. Balíčky môžete ponúkať cez Zľavomat, alebo cez externý odkaz priamo na vašej webovej stránke.
Táto funkcia je určená pre každého, kto má možnosť spojiť jednotlivé služby do lákavých kombinácií. Aby ste takýto balíček mohli vytvoriť, tak je potrebné v rezervačnom systéme vopred nastaviť jednotlivé služby, ktoré budete zákazníkom ponúkať.
Služby už v TERMINO máte a pracujete s nimi. Teraz vám ukážeme, ako si vytvoriť balíček služieb.
|
Funkciu nájdete v ľavom hornom paneli v časti SLUŽBY. Kliknite na SLUŽBY a následne na ikonu plus (+) v modrom krúžku. Po rozkliknutí sa zobrazia 3 možnosti:
|
|
Po kliknutí na balíček služieb sa otvorí okno s nastavením, kde si vyberiete konkrétne služby, ktoré chcete zahrnúť do požadovaného balíčka. Po výbere služieb je v ponuke možnosť započítať medzičasy medzi službami do dĺžky balíčka. Medzičas ste si už nastavili samostatne pri jednotlivých službách, preto je iba na vás, akú ich dĺžku si zvolíte. Aby sa vami vytvorený balíček zobrazoval v ponuke externého odkazu, tak je dôležité, aby ste nezabudli zakliknúť políčko ZAHRNÚŤ SLUŽBU PRE ONLINE REZERVÁCIU nachádzajúce sa v spodnej časti okna balíčkovej služby. Po dokončení nastavenia sa vami vytvorený balíček bude zobrazovať v zozname služieb s príslušnou ikonou pre lepšiu rozpoznateľnosť. |
VYTVORENIE REZERVÁCIE PRE BALÍČEK SLUŽIEB
|
Pri vytvorení vlastnej rezervácie na balíček stačí vyplniť údaje o zákazníkovi a ostatné informácie týkajúce sa balíčka sa vyplnia automaticky. Zobrazenie balíčka služieb je v každej časti horného panela (pracovisko, služby a zamestnanci) rozdielne. Zobrazenie balíčka služieb si viete pozrieť aj v agende, ktorú nájdete v pravom hornom rohu a slúži na prehľad jednotlivých dní. |
ZMENA TERMÍNU REZERVÁCIE PRE BALÍČEK SLUŽIEB
|
V prípade, ak po dohode so zákazníkom bude potrebné zmeniť termín rezervácie, tak stačí iba upraviť dátum a čas priamo vo vytvorenej balíčkovej rezervácii. |
EXTERNÝ ODKAZ A BALÍČEK SLUŽIEB
|
Ak využívate TERMINO aj cez externý odkaz na vašej webovej stránke (prípadne Facebook, Instagram a pod.), tak zobrazenie balíčka služieb v ňom vyzerá nasledovne. |
BALÍČEK SLUŽIEB NA ZĽAVOMATE
V prípade, ak si akcie na Zľavomate pripravujete sami, tak v obsahu variantov si môžete vybrať balíček služieb a všetky informácie sa automaticky doplnia.
Ak chcete ponúkať balíček služieb na Zľavomate, tak je potrebné kontaktovať svojho obchodného zástupcu.
Ak máte k dispozícii väčšie množstvo služieb, tak vytváranie balíčkových služieb vám umožní rozšíriť vaše portfólio o ďalšiu atraktívnu ponuku a pomôže vám zlepšiť organizáciu času. Takto nastavené balíčkové služby sú pre zákazníkov výhodnejšie a odbúravajú zdĺhavé dohadovanie termínov na viac služieb. Všetko je možné urobiť na pár klikov. Vám takto zostáva viac času na vašu prácu. Nemusíte sa tak venovať telefonovaniu a e‑mailom. Všetky informácie o zakúpenej rezervácii vám prídu e‑mailom a upozornenie aj cez SMS (ak ho budete mať nastavené v rezervačnom systéme).
Na základe vašich potrieb a prianí dopĺňame TERMINO o ďalšie funkcie, aby bolo všetko podľa vašich predstáv.
Bližšie informácie vám poskytneme e‑mailom na rezervacie.sluzby@zlavomat.sk, prípadne na tel. čísle +421 948 901 626.
