Pripravili sme pre vás prehľad otázok, ktoré vás najviac zaujímajú a na čo sa najčastejšie pýtate.
1. Ako dlho dopredu vidia zákazníci voľné termíny?
Automaticky je nastavený mesiac, samozrejme podľa vašich potrieb môžeme dobu skrátiť až na 7 dní alebo predĺžiť po celú dobu platnosti voucheru. |
2. Koľko hodín pred službou je ešte možné predávať ponuku?
Automaticky je nastavených 48 hodín. Pokiaľ chcete čas zmeniť, je možné ho ponížiť až na 2 hodiny alebo predĺžiť na 6 dní. Zákazník má na webe filter, vďaka ktorému si môže vybrať deň aj čas podľa svojich potrieb. |
3. Ako sa uplatňuje voucher z online rezervácií?
Všetky rezervácie sa uplatnia samé vždy 24 hodín po danej službe a vy už nemusíte nič riešiť. Pokiaľ ich chcete nájsť vo svojom rozhraní, nájdete ich v záložke „Rezervácie“. To isté platí pre tie rezervácie, ktoré vytvoríte ako nové rezervácie, zaškrtnete „Voucher zo Zľavomatu“ a zadáte kód voucheru a overíte. |
Áno, avšak nesmie tam byť žiadna rezervácia. Rezerváciu môžete presunúť na iné pracovisko. |
5. Môžem zrušiť a zmazať rezerváciu?
Prosíme, aby ste to nerobili. Pokiaľ rezerváciu zmažete, nemôžete ju vrátiť späť. Ak chce zákazník storno, odkážte ho na našu zákaznícku podporu a my to vybavíme. Pokiaľ sa jedná o storno z vašej strany, spojte sa s nami na rezervacie.sluzby@zlavomat.sk. |
6. Môžem zmeniť termín po platnosti voucheru?
Rezerváciu môžete po dohode so zákazníkom bez problému presunúť. Iba vám na e‑mail príde notifikácia s informáciou, že rezervácia bola presunutá. Vyúčtovanie a uplatnenie prebehne v posledný deň platnosti voucheru. |
7. Čo keď potrebujem po každom zákazníkovi pauzu?
V nastavení pracoviska si môžete nastaviť medzičas od 5 minút až do 6 hodín. |
8. Môžem používať Termino, aj keď mi nebeží akcia?
Áno, samozrejme. Vďaka vytváraniu vlastných rezervácií môžete Termino používať ako svoj vlastný systém na rezervácie neobmedzene. |
9. Čo pre mňa znamená notifikácia ohľadom novej rezervácie?
Notifikácia má iba informačný charakter, avšak pokiaľ budete mať akýkoľvek problém, odpovedzte nám na e‑mail danej rezervácie. Pre vašu kontrolu vám môžeme posielať aj SMS. |
Nemá, ale môžete ho bez problémov zobraziť na tablete aj telefóne. |
Táto situácia môže nastať, avšak sú to výnimky. Pri rezervácii máte na zákazníka kontakt, stačí sa s nim dohodnúť na zmene termínu. Kliknete na upraviť a presuniete rezerváciu na nový termín priamo v Termino.eu. |
12. Kde zmením otváraciu dobu?
Otváracia doba sa nastavuje vo rozhraní Zľavomatu v nastavení prevádzky. Počas bežiacej akcie na Zlavomat.sk bohužiaľ otváraciu dobu nie je možné meniť. |
13. Čo znamenajú v Termine na plachte biele a šedé polia?
To je zobrazenie otváracej doby. Do bielych polí vám padajú rezervácie zo Zľavomatu a šedé sú pre zákazníkov Zľavomatu skryté. Vy si však môžete vlastné rezervácie vkladať do všetkých polí – aj šedých. |
14. Môžem urobiť rezerváciu na vyblokovaných dňoch/časoch?
Áno, vlastné môžete. Zákazník zo Zľavomatu voľný termín na blokácii nikdy neuvidí. |
Pokiaľ je niečo, s čím si neviete rady alebo vás ešte niečo ohľadne Termino.eu zaujíma, neváhajte nás kontaktovať na rezervacie.sluzby@zlavomat.sk.