Pripravili sme pre vás prehľad otázok, ktoré vás najviac zaujímajú a na čo sa najčastejšie pýtate.
1. Ako dlho dopredu vidia zákazníci voľné termíny?
|
Automaticky je nastavený mesiac, samozrejme podľa vašich potrieb môžeme dobu skrátiť až na 7 dní alebo predĺžiť po celú dobu platnosti voucheru. |
2. Koľko hodín pred službou je ešte možné predávať ponuku?
|
Automaticky je nastavených 48 hodín. Pokiaľ chcete čas zmeniť, je možné ho ponížiť až na 2 hodiny alebo predĺžiť na 6 dní. Zákazník má na webe filter, vďaka ktorému si môže vybrať deň aj čas podľa svojich potrieb. |
3. Ako sa uplatňuje voucher z online rezervácií?
|
Všetky rezervácie sa uplatnia samé vždy 24 hodín po danej službe a vy už nemusíte nič riešiť. Pokiaľ ich chcete nájsť vo svojom rozhraní, nájdete ich v záložke „Rezervácie“. To isté platí pre tie rezervácie, ktoré vytvoríte ako nové rezervácie, zaškrtnete „Voucher zo Zľavomatu“ a zadáte kód voucheru a overíte. |
|
Áno, avšak nesmie tam byť žiadna rezervácia. Rezerváciu môžete presunúť na iné pracovisko. |
5. Môžem zrušiť a zmazať rezerváciu?
|
Prosíme, aby ste to nerobili. Pokiaľ rezerváciu zmažete, nemôžete ju vrátiť späť. Ak chce zákazník storno, odkážte ho na našu zákaznícku podporu a my to vybavíme. Pokiaľ sa jedná o storno z vašej strany, spojte sa s nami na rezervacie.sluzby@zlavomat.sk. |
6. Môžem zmeniť termín po platnosti voucheru?
| Rezerváciu môžete po dohode so zákazníkom bez problému presunúť. Iba vám na e‑mail príde notifikácia s informáciou, že rezervácia bola presunutá. Vyúčtovanie a uplatnenie prebehne v posledný deň platnosti voucheru. |
7. Čo keď potrebujem po každom zákazníkovi pauzu?
|
V nastavení pracoviska si môžete nastaviť medzičas od 5 minút až do 6 hodín. |
8. Môžem používať Termino, aj keď mi nebeží akcia?
| Áno, samozrejme. Vďaka vytváraniu vlastných rezervácií môžete Termino používať ako svoj vlastný systém na rezervácie neobmedzene. |
9. Čo pre mňa znamená notifikácia ohľadom novej rezervácie?
| Notifikácia má iba informačný charakter, avšak pokiaľ budete mať akýkoľvek problém, odpovedzte nám na e‑mail danej rezervácie. Pre vašu kontrolu vám môžeme posielať aj SMS. |
| Nemá, ale môžete ho bez problémov zobraziť na tablete aj telefóne. |
|
Táto situácia môže nastať, avšak sú to výnimky. Pri rezervácii máte na zákazníka kontakt, stačí sa s nim dohodnúť na zmene termínu. Kliknete na upraviť a presuniete rezerváciu na nový termín priamo v Termino.eu. |
12. Kde zmením otváraciu dobu?
| Otváracia doba sa nastavuje vo rozhraní Zľavomatu v nastavení prevádzky. Počas bežiacej akcie na Zlavomat.sk bohužiaľ otváraciu dobu nie je možné meniť. |
13. Čo znamenajú v Termine na plachte biele a šedé polia?
|
To je zobrazenie otváracej doby. Do bielych polí vám padajú rezervácie zo Zľavomatu a šedé sú pre zákazníkov Zľavomatu skryté. Vy si však môžete vlastné rezervácie vkladať do všetkých polí – aj šedých. |
14. Môžem urobiť rezerváciu na vyblokovaných dňoch/časoch?
|
Áno, vlastné môžete. Zákazník zo Zľavomatu voľný termín na blokácii nikdy neuvidí. |
Pokiaľ je niečo, s čím si neviete rady alebo vás ešte niečo ohľadne Termino.eu zaujíma, neváhajte nás kontaktovať na rezervacie.sluzby@zlavomat.sk.
