HOTEL MALINA***

4,5 / 5 (379 hodnotenie)

Vybrané hodnotenie: „nadherne prostedie, personal super, vynikajuce jedlo, izba posobila moderne, nic odflaknute, akoby bol hotel nedavno postaveny, na to aka bola prijemna cena, kvalita ju vysoko prevysovala“

Hotel sa nachádza v rekreačnom stredisku Malinô Brdo v pohorí Veľkej Fatry v nadmorskej výške 960 m nad centrom dolného Liptova - Ružomberkom. Je vhodný nielen pre rekreáciu a rodinné pobyty, ale aj pre firemné a obchodné stretnutia, prezentácie, spoločenské podujatia a kongresovú turistiku.

Dnes otvorené: 10:00–21:00 Zobraziť všetky dni

http://www.hotelmalina.sk/
+421 911 720 598

Práve teraz ponúkame

Predchádzajúce ponuky

Hodnotenie podniku HOTEL MALINA***

Iba overené hodnotenia Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Peter

nadherne prostedie, personal super, vynikajuce jedlo, izba posobila moderne, nic odflaknute, akoby bol hotel nedavno postaveny, na to aka bola prijemna cena, kvalita ju vysoko prevysovala

5. 12. 2017
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Ľuboš

Lokalita, krasny hotel, welness, personal, jedlo.

Tazsie sa tam dostat ak nasnezi treba min retaze s ktorymi sme ajtak mali problem sa k hotelu dostat (personal pomohol). Ak nemate retaze ani tam nechodte :).

4. 12. 2017
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Peter

Prostredie cerstvy vzduch prijemny personal rodinna atmosfera.

Prijazdova cesta bez zvodidiel mimo civilizacie.

26. 11. 2017
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Dávid

Prijemný personál. Všetko bolo super. Radi sa vrátime

25. 11. 2017
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Anonym

Prostredie je výnimočné, kuchári varia veľmi dobre, jedlá chutili ako od maminy. Izby nie sú malé, v tej našej sme sa cítili veľmi príjemne. Cena jedál v reštaurácii je skutočne fajn, ani cena za ubytovanie nie je zlá.

Čašníkom treba klopať na dvere do kuchyne, aby si všimli, že majú v reštaurácii hosťa. Pri raňajkách by mal jeden stáť celý čas pri stoloch a sledovať, či hostia niečo potrebujú, aj vtedy ich treba naháňať v kuchyni. Po necelej hodine od spustenia raňajok nebola na stoloch zelenina, ale personál si to nevšimol. Bar bežal sám, čašníkov opäť nikde, hľadali sme ich po hoteli. Služby tohto personálu sú tak na trojočku – ani výborne, ani katastrofa. Chýba zodpovedný človek s citom pre hoteliérstvo a pre zákazníkov, ktorý by viedol a usmerňoval personál. Nie sú to zlí ľudia, ale majú to tak trochu na háku, lebo v hoteli vládne až prílišná sloboda. Dnes už hostia neradi počujú „NEMÁME – NEDÁ SA“. NEMÁME čapované pivo – hoci hostí bolo dosť, bol piatok večer a víkend pred nami. Toto sa predsa dá odsledovať. NEDÁ SA urobiť nič na jedenie, pretože je už po obede a večera ešte nenastala, hoci hostia sedia hladní v reštaurácii. Spravili by to aj obyčajné hranolky alebo domáce pagáče. A čo ma skutočne mrzí – máloktorý slovenský čašník vie niečo o víne. Aké máte víno? Biele a červené :) Víno, odroda, výrobca, to všetko rozhoduje. Keď si zákazník vyberá medzi dvomi vínami, bolo by príjemné prísť s oboma a naliať mu na ochutnávku.

Zhrnutie
- hotelu chýba človek, ktorý usmernil na personál,
- hotelu chýba kreativita, niečo, čo poteší, napríklad lokálne produkty alebo každý deň niečo výnimočné v ponuke reštaurácie. Nemusí to byť ani náročné na prípravu, skôr ide o schopnosť predať aj maličkosť a potešiť zákazníka.
- hotelu chýba prozákaznícky prístup – ak chce ísť hosť do sauny v nejakom čase, nebudem mu vyčítať jeho rozhodnutie, lebo v blízkom čase nemám náhlásených iných ľudí a proste tú saunu pre neho rozohrejem. A napustím aj kaďu so studenou vodou, lebo tá kaďa tam stojí presne na to.

Prajeme hotelu všetko dobré a vylepšenie toho, v čom zaostáva.

13. 11. 2017
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno

Ďalšie hodnotenie (84)