Hotel Hviezdoslav****

Kežmarok a ďalšia pobočka

„Velmi prijemne prostredie, skvela kuchyna. Sefkuchar bol velmi ustretovy pri rieseni stravy pre syna – alergika.“ — Martin, Pred 2 mesiacmi

„Velmi prijemne prostredie, skvela kuchyna. Sefkuchar bol velmi ustretovy pri rieseni stravy pre syna – alergika.“ — Martin, Pred 2 mesiacmi

O nás

Hotel Hviezdoslav**** je jediný hotel na Slovensku, ktorý sa nachádza v štyroch prepojených historických budovách v centre kráľovského mesta Kežmarok. Ponúka nezabudnuteľný zážitok a oddych uprostred histórie a prírody s množstvom zaujímavých výletov do okolia historického mesta, čarovné prostredie, skvelú gastronómiu, príjemný personál, wellness a viaceré benefity.

Hotel Hviezdoslav****
2 pobočky (zobraziť na mape)
TIP: Na akých pobočkách ide kúpený voucher uplatniť sa dozviete vždy na detaile danej ponuky.

Hotel Hviezdoslav****

Hlavné námestie 95/49, Kežmarok

Vybavenie a služby
Parkovanie zadarmo. na nestráženom parkovisku - adresa KOSTOLNÉ NÁMESTIE 24 - zadný vchod hotela
Priestor nie je bezbariérový
Wi-Fi zadarmo
U nás sa nefajčí
Vezmite deti, máme kútik!
Vlastná reštaurácia
Domáce zvieratá: 15€/noc (malé plemeno psa) - iba v izbách Standard
Sauna
Vírivka
Vínna pivnica
V blízkosti aquaparku
V blízkosti zjazdovky
V blízkosti bežeckej trate

DEPANDANCE ORSZÁGH Hotel Hviezdoslav ****

Hlavné námestie 95/49, Kežmarok

Vybavenie a služby
Parkovanie zadarmo. na nestráženom parkovisku - adresa KOSTOLNÉ NÁMESTIE 24 - zadný vchod hotela
Priestor nie je bezbariérový
Wi-Fi zadarmo
U nás sa nefajčí
Vezmite deti, máme kútik!
Vlastná reštaurácia
Domáce zvieratá nie sú povolené
V blízkosti aquaparku
V blízkosti zjazdovky
V blízkosti bežeckej trate
Mapa pobočiek

Hodnotenie podniku

4,6/5 (483 hodnotenie)
Alena

Úplná topka, vo všetkom.

Jarka

Krásne vybavený hotel, dobrá kuchyňa, milá obsluha.

Maličký wellness bez obsluhy, v oddychovej zone boli stále obsadené ležadlá, aj keď tam práve boli dvaja ľudia.
Najväčším sklamaním však pre mňa bolo, keď sme predvečer pobytu museli kontaktovať hotel, lebo ma prepadla chrípka a zostala som s vysokými horúčkami. Bohužiaľ, na recepcii nám ponúkli termín, buď počas Veľkonočných sviatkov od nedele do utorka alebo nám teda povedali, že máme smolu. Máme sa rozhodnúť a čím skôr dať vedieť, rozumejte do pár minút, či prídeme. Jednanie typu: „Ber alebo nechaj tak!“ nás zarazilo. Bohužiaľ, chrípka sa neohlásila 7 dní dopredu, tak sme sa rozhodli, že si chrípku odležím v Kežmarku. Napadlo nám, že si obsadenosť preveríme na stránke hotela, izby boli voľné, možno nie práve tá, ktorú sme mali dostať, ale možnosti na preloženie termínu tam iste boli. Nakoľko máme bohaté skúsenosti s pracovnými cestami do zahraničia a život prináša rôzne situácie, museli sme aj v zahraničí rušiť pobyt zo dňa na deň, bolo to však bez problémov.
Myslela som si, že je v záujme hotela aby si hostia pobyt užili, čo možno najlepšie, mýlila som sa. Nevedeli sme sa zbaviť pocitu, že záujmy hotela sú iné. Čo sa nám pri odchode aj potvrdilo. Pri odovzdaní izby, nepadla žiadna z otázok alebo prianí: „Dúfame, že sa Vám u nás páčilo!“ Alebo. „Dúfame, že nás opäť niekedy navštívite!“ Prebehlo to bez slov s vyplatením nápojov, ktoré sme si objednali k večeri. Dokonca ani „Ďakujeme za návštevu!“ nepadlo.
Hotel je naozaj veľmi pekný, obsluha je veľmi milá, preto ma veľmi mrzí, že som si tento pobyt nemohla užiť ináč ako v posteli. Wellness navštívil manžel sám. Možno sa v hoteli ešte s podobným prípadom nestretli, ale práve takéto situacie vykresľujú povahu, v tomto prípade, hotela.
No a na záver. Pri odchode som si zabudla župan na izbe. Opäť kontakt s recepciou. A zaražajúca otázka: „Ale váš župan?“ Tak toto som vôbec nepochopila, hádam si pani na recepcii takého luxusného hotela nemohla myslieť, že si nárokujem hotelový župan, ktorý som si zabudla ukradnúť. Škoda! Ale vďaka za ochotu, že mi ho pošlú domov. Dúfam, že príde bez problémov.

Fero

welnees vírivku som riešil 2 dni kym to dali do poriadku!!!! prvý den -Chlor a horuca voda: otrasne
druhý den : chlor a studená voda