Komunikacia absolutne nezvladnuta. Chcela som si potvrdit prijatie platby, pani ma arogantne odbila s tym, ze si to mam vediet skontrolovat sama, ze ona nema cas nato sa pozriet ci jej prisla platba. Navyse som ich kontaktovala emailom, skoro 3 dni mi neodpovedali ( doteraz mi na email ani neodpovedali), tak som sa ich snazila dohant na FB, kde mi na druhy den odpovedali, ako som uviedla vyssie. Nasledne ma poziadala o platbu, tu som poslala a potvrdila na FB, a potom mi napise, ze mam zadat variabilny symbol ( mis-mas, najprv peniaze a potom im dojde, ze nevedia ako zistia od koho prisla platba). Nastastie som do prikazu zadala svoje meno, aby bola schopna platbu identifikovat, lebo mi prislo nelogicke, ako moju platbu akceptuje, ked mi nezadala ziaden var.symbol, alebo indentifikator, ale platbu ziadala ASAP.
No a piatok ( kedy som odoslala platbu), mi slubila na FB, ze cokoladu odosle v pondelok, co sa nestalo. Cokolada bol darcek pre mamku, takze sa ho dockala o skoro tyzden neskor od zadania objednavky plus cesta. Cokoladu realne poslali az v stredu, plus dalsie dni na dorucenie postou. O tom , ze mi to poslali este neskor ako sa dusovali, mi nedali ani vediet. Eshop, ktory absolutne nema s eshop nic spolocne. Objednavka sa neda skontrolovat, neda sa nic zistit o jej stave, kde sa nachadza…Hroza.
Na bonus musim dodat, ze cokolada bola odflaknuta, s fotkou na zlavomate nema nic spolocne, ani len tvar. Vyzera to ako praca dietata. Ovocie nahadzane ledabolo, dokonca ani napis bielej cokolady nevedeli orezat do obdlznika… Za tu cenu absolutne neodpoveda, nikdy viac, neodporucam! Som sklamana ako z komunikacie, tak aj z finalneho vysledku.
Vyjadrenie podniku
Pred 4 rokmi
Milá Denisa, Vasa skúsenost nás velmi mrzí. Prezreli sme si celú komunikáciu a pár nasich/mojich pristupov by som upresnila. Objednávku ste si vytvorili 03.02. poobede, na FB sme Vám poslali odpoved 04.02. "mohli by sme Vás poprosit o úhradu...s uvedením VS, atd, takze sme Vás pekne poprosili o zaslanie platby, nakolko k nám nedorazila. Takisto do buducna som Vám napisala ako dobrú radu, ze skontrolovat ci prebehla platba si viete najrychlejsie Vy, nakolko bohuzial nevieme zareagovat ihned na doslé objednávky a zistit ci tam doslo k chybe, potrvá to minimálne den. O stave Vasej objednávky ste bola mailom informovana 05.02., 08.02. 2x a následne 10.02., kde sme Vám poslali aj podacie cislo Vásho balika, ktory bol prevzaty 11.02. Platbu sme obdrzali 08.02., tj. utorok, preto sme Vám objednávku v pondelok neposlali, nakolko este nebola uhradená. Na vyrobu objednávky ak si precitate nase podmienky sme stanovili 7 dni od prijatia platby, takisto uvádzame, ze ak balik potrebujete mat skor u seba, dajte nám vediet, a pokusime vyjst kazdému v ústrety. Sme aj my ludia a nakolko nase cokolády sú rucne robené, nepodaria sa nám vzdy rovnako tak, ako je to na fotke. Este raz nás mrzí Vasa skúsenost, no urcite osobne nie som typ komunikácie "arogantného odbitia", ale otvorenej komunikácii pomoct a riesit kazdú individuálnu poziadavku.