Hodnotenie podniku  Apartmány Via Jasná

4,4/5 (1 087 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Ivo

Holet ktorý má potenciál no zatial ho nikto nevyuzil. Izba na dnešnú dobu úplne priemerná. Chýbala klimatizacia. Na izbe nebol ani župan.
Wellness bol v poriadku povedal by som že už taký bežný štandard nič extra naviac.
Restauracia/bar bola pre mna osobne prepadák. Krásny priestor ale velmi slabý personál. Znalosť vinnej karty 10% (biele, ružove, červene), prvá objednávka domotaná . Dodané bolo iné ako objednané. Dezert na učte bol no za 1,5 hod čakania nám ho nikto nedal. Personál nebol zrovna moc aktivny preto bolo rozumnejšie a rýchlejsie objednať si na bare. Jeden učet sa na izbu napisať dal dalši zasa nie. Zišlo by sa preškolenie personálu aby vedeli čo ponuknuť môžu a čo nie. Resp aby aspon ponúkali to iste.
Kvalitu tohto hotela by som neradil do kategorie 4*. A ak áno tak na úplný chvost hotelov tejto kategorie ktoré som prešiel a teda nebolo ich málo.

6. 7. 2020
Barbora

Milé slečny na recepcii, chutné no málo variabilné jedlo, pekné výlety v okolí

Ubytovanie vyzerá inak v skutočnosti, a inak na internete. Ako alergička som mala dosť veľký problém s izbou, prach, vyležaný madrac v strede. Ak chcete ísť do wellness a ste ubytovaní vo vedľajšej budove, musíte prejsť normalne oblečení a prezliecť sa v šatniach. Na 4* veľmi malý výber jedla, aj keď bolo chutné, nič zaujímavé ani výnimočné. Málo ovocia, zeleniny, drinky k večeri boli za poplatok. 2 noci po sebe sme mali budíček o 00:30 keď susedná izba súložila, a nakoľko sme neboli v ich “vchode” a večerná recepcia nie je, nevedeli sme ich inak upozorniť ako klopaním na stenu, čiže dosť počuť hluk z vedľajších izieb. Liptov kartičku sme tiež nedostali, izbu sme mali blízko detského ihriska kde sme mali další budíček o 7:45 krikom detí. Pobyt hodnotím tak že sme to vydrzali, ale určite by sme sa do tohto ubytovania nevrátili.

Vyjadrenie partnera
Apartmány Via Jasná Pred mesiacom

Dobrý deň prajem, ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí ma , že sme nesplnili Vaše očakávania. Dovoľte mi ale reagovať na niekoľko vecí, žiaľ nie sme 4* hotel ale apartmánový dom, čiže nočná recepcia nie je podmienkou pri zariadení nášho typu. Zároveň mi je ľúto, že Vás rušili iný hostia, to ale my nevieme ovplyvniť.
Liptov kartičku vystavujeme na meno, stači sa dopytovať na recepcií.
Každopádne ďakujem za postrehy aj keď negatívne týkajúce sa bufetových stolov.
Prajem pekný deň, Zelenay

30. 6. 2020
Anka

ubytovanie, personál v reštaurácii veľmi milí, ústretoví

Ponúkate každodenný welnes, tak s tým sme boli veľmi sklamaní. Jedna vírivka a pár saun, nie je welnes, museli sme čakať, pretože to kapacitne nepostačovalo. Vo vírivke bola neidentifikovaná pena, vadilo nám to. Po 20 min. sme odišli,

20. 11. 2018
Simi

Samozrejme, ze personal bol velmi ochotny, aj na recepcii aj v restauracii boli vsetci velmi srdecni.

Mali sme objednanu izbu , za ktoru sme si priplacali 20€ na noc, zial keby vidime , kde nas ubytuju , urcite by sme namietali:( v izbe bol stary rozpadnuty gauc, tv bola namontovana na stene ale v takom uhle, ze ste museli mat vykrutenu hlavu aby ste na nu videli, v spalni tv nebola :( zato tam bola postel, na ktorej sme spali celi dolamani :( kvoli tej posteli sme odisli o den skor, jednoducho tesili sme sa domov, ze sa vyspime. A este k tomu welnesu :( ak sa rozhodlo viac ako 5 ludi, ze ide do welnes bolo to uz fakt neprijemne, pretoze tam bol maly priestor, povedala by som, ze pre menej nez malo narocnych. Tento pobyt sa skor hodi pre rodiny s detmi ako pre dvojice. Je mi to luto ale nase ocakavania sa nenaplnili, zato mame skusenost aspon.

17. 11. 2017
Peťa

wellnes- masáž

slabý výber večere a raňajok
studená večera
špinavé stoly
na izbe mi chýbal trezor, susič na vlasy+špinavá pohovka
wellnes-veľa ľudí na v malom priestore
chýbal nám otvorený učet

29. 10. 2017
Marek

Príplatok za “ lepšiu izbu “ , nedostatok parkovacích miest , základný wellness , jedlo ako zo školskej jedálne , v privátnej vírivke samozrejme s príplatkom dávajú najlacnejšie šampanské z lidlu

21. 10. 2017
Lenkabuganova

Hotel pekné zariadený a izby krásne, ale to je asi všetko.

Wellness zle organizovaný, boli sme s dieťaťom, nereálne sa tam dostať, nakoľko deti majú obmedzený čas. Strava studená, mala som žalúdočné ťažkosti. Určite by som si tieto apartmány už nevybrala

7. 10. 2017
Silvia

Hotel je nafotený skutocne krasne, ale prakticky stoji pri hlavnej ceste a obklopeny je rodinnými domami. Pre malé deti je tam prijemne ihrisko vo vnutri arealu. Strava bola +/- ok, ale svedske stoly neboli doplnane, cize ak sme prisli neskor, uz sme sa velmi nenajedli, ale ked sa nam zadarilo, tak jedlo bolo celkom chutne. Casnici urcite neboli vyucenymi casnikmi, tak niekedy dochadzalo ku komickym situaciam, ale tak nic hrozne, skor naozaj na zasmiatie, i ked v 4* hoteli by som také neocakavala..

V case nasho pobytu bol hotel dost plny, ubytované boli hlavne rodiny, ale natrafili sme tu prave i na futbalistov, vdaka ktorym sme sa nevyspali ani jednu noc. Vykrikovali z balkonov, z terasy, dokonca chodili vybuchovat na dvere izieb, jednoducho cele zle a hotel absolutne nic neriesil. Ked sme chceli riesit my, nebol nikto z kompetentných k dispozícii a ked bol, tak bol hnev zo strasnej noci presiel a nechceli sme si „kazit“ zvysok dovolenky. Tym, ze bol hotel plny, bol plny a tiez nie velmi cisty wellness, rovnako v nom boli nestastne vyriesene satne pred nim.. Cize takto k nasmu pobytu, ale okolie sme si uzili, Tatry su nadherne :-)

Vyjadrenie partnera
Apartmány Via Jasná Pred 3 rokmi

Dobrý deň prajem , ďakujeme za reakciu .
Škoda ,že ste neprišli na recepciu problém by sme určite riešili ( recepčná je na recepcii od 8:00 do 22:00 ) ale po 22:00 hod.je na recepcii oznam aj s tel. kontaktom kde v prípade akéhokoľvek problému môžete zavolať. Veľa ľudí si mýli ,že sme 4* hotel ale my nie sme hotel ale Apartmánový dom a nemáme žiadne hviezdičky , 4 * máme na základe hodnotenia hostí.Mrzí nás ,že ste si úplne nevychutnali pobyt , budeme pracovať na odstránení chýb.
S pozdravom

26. 7. 2017
Monika

strava, obsluha

welnes

9. 5. 2017
Katarína

Okolitá príroda.

Kontrolovali nás v hoteli, ako dákych zlodejov. Zima na izbe, bez možnosti prikúrenia.
Malý wellness – stále plný.

17. 12. 2016
Rudy

Pekné prostredie wellness, milý personál v reštaurácii a wellness.

7. 12. 2016
Misazigo

nedostali sme ubytovanie, ktore sme mali zajednane, hrozne dlho sme cakali na objednane jedlo, pritom jedalen bola poloprazdna, taktiez pri ranajkach a veceri nestihali dokladat jedlo…

30. 11. 2016
Mahutová

apartman, ochotní personál

prostredie, strava, chýba bazén

1. 10. 2016
Erika

jediné pozitívum bol wellness.
Aj preto dávam dve hviezdičky.

- izba neuprataná, v matracoch bolo toľko prachu ako v byte, ktorý sa najmenej rok neupratuje. Vyprášili sme čo sa dalo, avšak ani to nestačilo. nechali sme na dverách požiadavku o upratanie izby. Jediné čo spravili bolo že vysypali koše!!!! ten nános prachu ktorý sadol na nábytok sa ani len neráčili upratať.
 – v kúpeľni nebolo k dispozícii ani len mydlo… Samozrejme nedoplnili…
– pochybujem že záclony niekedy prali…
 – trezor na izbe nefungoval.
– jedlo vôbec nebolo dobré. Na výber síce bolo 4–5 druhov jedál ale väčšina bola nejediteľná. Cestoviny tvrdé, vysušené, šalát prekysličený, Jedlo studené, jedlo z obeda podávané na večeru formou mikrovlného zohriatia… Večerať po 19,00 znamenalo nemať so z čoho vybrať… Lacné potraviny (lacný nekvalitný šunkový nárez, či syr, zelenina takmer žiadna…) Kvalita teda podpriemerná…
 – v raňajkovom čase sa neunúvali ani len spratať stoly, takže sme si museli vyberať stôl pri ktorom sa dalo ako tak slušne najesť…
– Liptov Region kartu a Go Pass kartu sme samozrejme nedostali
– recepcia ani mu bú pri odchode.

Ďakujem ale iuž sa tam nevrátime. Neodporúčam. Hlavne nie pre alergikov.

26. 9. 2016
Alena

pacil sa nam hotel jeho interier novy , vkusny, pekny

pobyt sa nam predrazil, lebo sme v hotely doplacali za noc z piatka na sobotu islo asi o 30 eur mali sme izbu na hlavnu cestu, pod ktorou bola permanentne zapnuta klimatizacia a v noci hucala cez otvorene okno, nedalo sa spat., strava bola slaba co sa tykalo vyberu a kvality jedal...................ak tieto nedostatky hotel odstrani moze to byt fajn pobyt…s pozdravom alena

25. 7. 2016
Renata

Samotny pobyt v hoteli bol fajn, ubytovani sme boli v apartmane. Vybavenie hotela, strava, ihrisko pre deti fajn. Ale cely dobry dojem „zabil“ zazitok z posledneho vecera, ked sme si objednali wellnes. So slecnou, co mala na starosti jacuzzi a masaze som sa dohodla, ze vecer, ked uspim dieta, pridem sa spytat, ci maju este volno na jednu 20minutovu masaz. Nakolko som sa nevedela objednat dopredu (uspat rocne dieta sa neda podla diara). Kedze masirovali do 22:00, o 21:03 som zbehla dole, ze to krasne stiham. Druha slecna ma vsak vypoklonkovala, ze uz ma nevezmu, aj ked nemaju nikoho na masazi. Oni totiz musia este upratat miestnosti. ??? Coze? Takze sice masiruju do desiatej, ale za 57 min by nezvladli moju 20 minutovu masaz, pretoze musia upratovat. Ako klienta ma je fuk do toho, kedy budu upratovat. Jednanie neochotne aj na druhy den, ked som sa chcela rozpravat s veducim. Slecna na recepcii ma pocuvala tak na jedno ucho. Hotel je pekny, zrekonstruovany, ale personal by potreboval trochu skolenia o proklientskej orientacii a komunikacii s klientom. Odkazali ma na papierovy dotaznik z izby. Vsetci vieme, kde koncia negativne recenzie na papieri… :))) Myslim, ze sa tam uz nevratime…

13. 7. 2016
Info

dobra obsluha a chutne jedlo.

v ponuke bol spominany bazen, ktory vo wellnesse nebol (iba mala jacuzzi). To obmedzilo deti uziti si wellnessu.

12. 7. 2015
Peter

Neopravnene uctovanie poplatku za zmenu terminu napriek tomu, ze sa im izbu podarilo obsadit.

Vyjadrenie partnera
Apartmány Via Jasná Pred 6 rokmi

Dobry den,

poplatok bol uctovany vzhladom na to, ze ste v hlavnej letnej sezone vyuzili kupon, ktory bol platny do 15.06.2014.

S pozdravom,

Via Jasna

28. 7. 2014
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.