Hodnotenie podniku  Grandhotel Praha**** Tatranská Lomnica

4,5/5 (685 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Judita

wellness, strava – výborná, personál milý

izba nezodpovedá štandardu hotela, asi ako štvrtá cenová skupina

13. 6. 2016
Buganova

Vnútorný wellness. A ešte fotky priestorov hotela na propagačných materiáloch, ale to v konečnom dôsledku znamená sklamanie z reality… Personál robí čo môže v daných podmienkach, sťažnosti rieši denne, teda má s tým skúsenosti :). Palec hore pre personál.

„štandardné izby“ nezodpovedajú standartu 4* hotela. Skôr o dve triedy nižšie. Pomer cena/ kvalita jedla nie je veľmi vyrovnaný. Priemerné jedlo, síce naservírované v poriadku, ale chuťové zázraky sa nekonajú. Vonkajší bazén je taká väčšia vanička, vnútorný wellnes pekný.

13. 1. 2016
Mike

Sluzby personalu, wellness.

Standard izby. Z vedlajsej izby bolo pocut ako by sa niekto vedla mna rozpraval, prepadnuta chodba a kupelna velmi nekvalitna. Od 4* by som cakal viac.

13. 12. 2015
Karol

Nie hotel nezodpoveda styrom hviezdam ranajky otrasne izba hrozna postel stara minuly rok sme boli tiez v tom hotely ale lanovkov hornej casti to je na urovni ale dolna cast hroza

23. 7. 2015
Mikuláš

zavádzanie klienta zo strany hotela.....

2. 11. 2014
Romana

Zrejme preto, že sme boli zo zľavomatu, dostali sme slabšiu izbu napriek tomu, že sme si priplatili plnú sumu za apartmán, tak sme dostali ten najhorší, na recepcii mi povedali, že som si mala pýtať prerobený ale to som nemohla vedieť. Vo wellnese žiadne uteráky a čašníci nevedeli kedy majú zobrať taniere, každý večer mi brali tanier aj keď som ešte nedojedla. Som sklamaná.

28. 9. 2014
Natália

Personal hotela asi podcenuje nakup pobytu v ich hoteli prostrednictvom zlavovych portalov. Tento hotel odporucam len ak si ho kupite v zlave. Za cenu ponukanu na ich stranke by som tam uz viac nesla. Sluzby, ktore poskytuju nie su hodne 4* hotela.

23. 9. 2014
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.