Tovar dodali po dvoch mesiacoch, ktorý už bol uhradený. Na urgencie vôbec nereagovali, musela som sa obrátiť na Vás, až potom mi odoslali objednaný tovar.
Objednané začiatkom Novembra ako darček na Vianoce.....dodané??? 27. 12.!!!!
Komunikácia s dodávateľom?? Totálne otrasná! Koniec Novembra a žiadna odpoveď. Dokonca nebolo na objednávke potvrdené, že im prišli peniaze. Čiže som písala mail. Opäť žiadna odpoveď. Napísala som na podporu zľavomatu. Až na ich podnet sa dodávateľ ozval. Odpoveď? Tovar „zabudli“ odoslať a musím počkať kým ich naskladnia! Tovar naskladneny a odoslaný 5 dní pred Vianocami ale uistili ma že ho určite obdržím včas. Nič neprichádzalo tak som volala na číslo dodávateľa. Raz, dvakrát, viackrát! Absolútne nikto telefón nezdvihol a potom ho vypli. Čiže asi také bolo dodanie a komunikácia. A ešte správa od podpory zľavomatu (keďže chceli vedieť či sa dodávateľ ozval), že sú Vianoce, takže sa objednávky môžu oneskoriť. ÁNO! Môžu ale nie keď bola objednávka robená začiatkom Novembra!!!!!
A samozrejme, keď už prišli tak tá „kožušina“ sa začala párať. Nereklamovala som to pretože po tejto skúsenosti, som nemala chuť ani nervy s niekym niečo riešiť. Ešte že je mama dobrá krajčírka.
Keby som to bola vedela tak ich objednám z Aliexpresu a za lacnejšie!