Kategória

GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO****

3,6 / 5 (109 hodnotenie)

Vybrané hodnotenie: „všetko, milý personál, strava, ubytovanie, čistota, ochota“

Grand Hotel Sergijo ****, luxusný hotel v Piešťanoch sa nachádza v rekreačnej časti Sĺňava II. Je jediným medzinárodným hotelom v okolí, nachádzajúci sa v svetoznámom kúpeľnom meste Piešťany, len 80 km od Bratislavy a 120 km od Viedne v priamom diaľničnom spojení.

Dnešné ponuky GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO****

Hodnotenie podniku GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO****

Iba overené hodnotenia Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Marcela

Jedlo bolo výborné a čašníčky tiež zlaté.

Mali sme prístelku pre dcéru, ale vôbec jej na izbu nedoplnili uterák, ani pohárik. Bol v ponuke welnes neobmedzene, ale nebol vôbec spustení, že idú ho čistiť bude k dispozícii až na 20 hodinu. To nie je neobmedzene. Nebolo upratané a ani vymenené uteráky. V sprche pleseň. Hotel je od Piešťan dosť vzdialený, teda nie je to v Piešťanoch. Bola som aj v 3* hotely a bo na omnoho vyššej úrovni.

Hodnotená ponuka: Luxusné pobyty v Piešťanoch
5. 6. 2016
Užitočné? Áno
Hurta

– recepčná Petra a Simona s nami vhodne komunikovali, okrem záhrady boli jediným pozitívom…

– špinavé vonkajšie vírivky, časovo obmedzený prístup do záhrady (iba do 19tej), obsluha v reštaurácii bola pomalá, hotel je mimo civilizácie, kúpelňa mala poškodené dlaždice, obklady a jej zariadenie boli na úrovni ubytovania nižšej triedy, za 3 dňový pobyt nám ani raz nevymenili uteráky, jedlo bolo príšerné, keďže nám 2× priniesli k jedlu inú prílohu ako sme si objednali, tak nám majiteľ povedal, že kuchár je cudzinec a nerozumel čo bolo objednane (čo však nie je náš problém)prístup majiteľa k riešeniu problémov nebol adekvátny keďže k sťažnostiam pristupoval ako keby my sme boli problémom, keď som bola už vytočená, tak mi povedal, že nie som v BA a že u nich sa veci riešia inak :) Normálne som nemala slov…je pravodu, že chcel našu objednávku na jedlo dať na poriadok, ale keďže má syn 2 roky a bolo už 21:30 tak sme už na ďalšie v poradí 3 jedlo nemohli čakať (dve predtým nám priniesli iné ako bolo objednané, čiže poplietli čo sa dalo)… raňajky sú od 8 do 10 tej a o 9:10 bol skoro prázdny raňajkový stôl, o 9:30 došla aj káva a do 10 tej boli schopni dolpniť iba uhorky, chlieb a maslo…po sťažnosti na raňajky ich napracili a ďalšie ráno už boli bohatšie avšak kvalitovo neboli na vysokej úrovni. Za mňa tento pobyt vôbec neodporúčam… sľúbený nám bol luxusný kúpeľný pobyt – čo však je na míle vzdialené od reality!

Hodnotená ponuka: Luxusné pobyty v Piešťanoch
15. 7. 2016
Užitočné? Áno
Adriana

Krasne zariadeny hotel, mily personal, vyborne jedlo

Vyjadrenie partnera
GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO**** Pred 21 hodinami

Ďakujeme krasne za Vaše hodnotenie, velmi si ho ceníme
S úctou

Vedenie hotela

15. 1. 2017
Užitočné? Áno
Dušan

…vsetko bez chyby…strava suprova, aj ranajky aj obedy aj vecere…personal vyhovel vo vsetkom co sme chceli…negativne komentare na tento hotel nechapem, ale to bude tym ze doma papaju chlieb z maslom cely tyzden, tak treba si niekoho najst koho treba skritizovat…dalej nechapem kde „kritici“ videli stary nabytok v hoteli, ked vsetko je tam na urovni a vkusne zariadene a to nehovorim o Lobby bare a o miestnosti kde sa nachadza biliard a najpohodlnejsie a najluxusnejsie sedacky Chesterfield + ukludnujuce akvarium…tento hotel budem odporucat a urcite sa tam velmi rad vratim a velmi pekne dakujem milemu personalu…

Vyjadrenie partnera
GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO**** Pred 21 hodinami

Ďakujeme krásne za Vaš prispevok a hodnotenie hotela a pochvalu.Ceníme si ju .

S uctou

Vedenie hotela

13. 1. 2017
Užitočné? Áno
Ján

prístup a ochota personálu

neochotná recepčná bez znalosti slovenčiny, minimálna znalosť okolia a možnosti poskytnúť info o kúpeľoch a procedúrach, nízky výber jedál a nápojov podľa všetkého manažment šetrí na všetkom (okaté to bolo na raňajkách), na večeri pri plnej jedálni jeden čašník nemal šancu stíhať všetkých hostí

Vyjadrenie partnera
GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO**** Pred 18 dňami

krasny deň z Grand Hotela prajeme.
Teši a ďakujeme za hodnotenie personalu a ochoty. Mrzí nas hodnotenie recepčnej, no u nás nepracuje recepčná bez znalosti slovenčiny. Raňajky sa snažíme vždy prisposobiť štandardnemu vyberu zo 4 teplych jedal a viac druhov chladnych mis aj dezertov . Pri menšom počte hostí zabezpečujeme vyber teplých jedal z ala cart listka bez akehokolvek doplatku so širokym vyberom,ktory každemu osobne poskytujeme na vyber. Vynasnažíme sa služby skavalitniť podľa Vašich pripomienok.

Ponuka kupelov sa nachadza na každej izbe. Od januara sme doplnili bezplatny transfer podla ponuky do kupelov na využitie termalnych bazenov ,teda pri pripadnej ďalsej navsteve Vam samozrejme služby zabezpečime s doplnkovou bezplatnou službou pre klientov Zlavomatu.
S uctou Vedenie hotela

2. 1. 2017
Užitočné? Áno

Ďalšie hodnotenie (54)