Kategória

MS Štúdio

4,0 / 5 (282 hodnotenie)

Vybrané hodnotenie: „Kaderníčka milá, šikovná, urobila,ako som požiadala:-)
Farba perfektná, páči sa nielen mne, ale aj širokému okoliu.“

Kaderníctvo MS Štúdio ponúka svojim zákazníkom nadštandardnú starostlivosť o ich vlasy, a to nielen vďaka odbornosti profesionálnych kaderníkov, ale aj kvalitných prípravkov za veľmi priaznivé ceny. Pravidelné školenia a osvedčenie nových vlasových trendov umožňujú štylistom poskytovať len špičkové výkony s vašimi vlasmi.

Dnes zatvorené Zobraziť všetky dni

Dnešné ponuky MS Štúdio

Hodnotenie podniku MS Štúdio

Iba overené hodnotenia Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Paulina

Nic, z kadernictva mam dozivotnu traumu z ktorej sa budem este velmi dlho spamatavat a do tohto kadernictva by som neposlala ani svojho najvacsieho nepriatela.

Prvy krat v zivote som sa rozhodla vyuzit kadernicke sluzby cez zlavomat, vlasy som mala hnede s ombre a vlasy som chcela zjednotit a presvetlit, bolo mi povedane, ze mi bude aplikovany melir a budem musiet doplatit este 18 euro, plus 10 euro za dlhe vlasy, takze celkovo 48 euro, citala som hodnotenie a bolo kladne tak som sa rozhodla, ze kadernicka Mia je sikovna a ze vyskusam, ale v kadernictve mi vlasy upravovala kadernicka, ktora po debate povedala, ze je v kadernictve prvy den a to uz som sa zlakla, lebo mi bolo povedane, ze mi spravi super melir a budem spokojna, ale kadernicka nebola ani overena samotnym kadernictvom, melir mi aplikovala alobalom a velmi na husto, kde vysledny efekt bol taky, ze mi vlasy zafarbili na zlto a s odrastami vyse centimetra od korienkov, uz v kadernictve som sa zlakla, ale nasledne az doma som zistila, ze vlasy mam uplne znicene a to uz po strihu, ktory bol urobeny ako keby som sa strihala sama, vlasy spalene a celkovy dojem ako keby som nebola tri mesiace u kadernika a bola zanedbana, alebo sme sa s kamoskou hrali doma na mojej hlave na kadernicky s peroxidom. Z vlasov som mala hroznu traumu a vysledok je taky zly, ze ani vo sne som si nepredstavovala, ze toto je schopny spravit odbornik zakaznikovi na hlave. Rozhodla som sa ist vlasy do kadernictva reklamovat, kde mi bolo povedane, ze som to tak chcela a ze to mam super a bolo mi ponuknute, ze mi vlasy jedine odfarbia na tmavo za naklady. Som taka strasne nahnevana a nespokojna ako som nebola este nikdy v zivote. Mam dozivotnu traumu a keby boli v kadernictve seriozni, tak mi vratia peniaze a ospravedlnia sa. Ale este ma presviedcali, ze je to moja vina a ze som to tak chcela. Takze oprava z ich strany sa vylucuje, ked mi klamu do oci. Melir som uz mala mnoho krat, ale takyto vysledok sa mi ani vo zlom sne nesnivalo, ze mi moze niekto spravit. S vlasmi som bola u odbornika, kde mi bolo povedane, ze ma oprava bude stat nemale peniaze a bude sa musiet robit komplikovanou metodou a vlasy sa budu dlho regenerovat a spamatavat a budu mi ich musiet o dost skratit. Po tejto skusenosti uz nikdy v zivote nevyuzijem takuto sluzbu a fakt plati pravidlo, ze nie sme taki chudobni aby sme kupovali lacne veci a nechapem ako moze niekto takto robit ludom sluzby a este potom si nepriznat aspon chybu a ospravedlnit sa a vratit peniaze. Vid fotografie.

Vyjadrenie partnera
MS Štúdio Pred 8 mesiacmi

Po prečítaní príspevku od slečny Paulíny Mokošovej sme sa rozhodli podať vysvetlenie zo strany nášho štúdia. Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí a v žiadnom prípade to nie je štandard našej práce. Bohužiaľ k táto situácia vznikla tak, že klientka prišla ku nám do štúdia s prosbou, že bola v inom salóne v Trnave a chcela ombre. Bohužiaľ s výsledkom nebola slečna Paulína spokojná a chcela to zjednotiť jednou farbou, lebo vlasy boli veľmi fľakaté všetkými odtieňmi od blond po tmavo hnedú a navyše ešte veľmi poškodené, lebo ombre je veľmi veľký zásah do štruktúry vlasu a v tomto prípade nepoškodil iba končeky ale aj dĺžky vlasov. Pred začiatkom celej procedúry sme spravili fotografie o stave vlasov a prešli si s klientkou všetky tri kaderníčky, ktoré boli v ten deň na zmene, najlepšie riešenie procedúry.

Bohužiaľ opraviť vlasy kompletne by bola veľmi náročná procedúra ako časová tak finančná a nedalo by sa to spraviť v rámci kupónu, tak ako si to priala klientka. Táto obmedzená situácia nám ponúkala iba dve riešenia. Prvé bolo zafarbiť vlasy na tmavohnedo, čím by sme docielili jednoliatosť vlasov. Druhá varianta bola spraviť nahusto blond melír po polke hlavy, vo vrchnej časti hlavy, kde boli vlasy tmavohnedej farby. Túto druhú variantu sme sa snažili klientke vyhovoriť, že to nebude vyzerať dobre a že nepôjde o veľmi veľkú opravu ani zjednotenie vlasov, no nakoniec sme sa dohodli, že spravíme toto. Po odsúhlasení klientky sa kolegyňa do procedúry pustila. Spravila nahusto melír iba po vrchnej časti hlavy, ktorý neťahala do dĺžok, lebo klientka si priala aby nebola veľmi blond. Po jej dokončení klientka nemala voči výsledku žiadne námietky.

Po niekoľkých dňoch prišla, že sa jej výsledok nepáči a že by to chcela mať tmavé. Sama navrhla riešenie ako by chcela situáciu riešiť a my sme ho odsúhlasili. Dohoda bola, že sa telefonicky objedná, keď si bude istá, kedy má voľno a či to vôbec chce. K tomuto zatiaľ nedošlo. My ako štúdio sme sa ju snažili skontaktovať a doriešiť situáciu, bohužiaľ neodpovedala a do dnešného dňa nám žiadna oficiálna reklamácia neprišla. Keby sa tak stalo, určite by sme to vyriešili tak aby bola slečna Paulína spokojná.
Za osem a pol roka, čo štúdio funguje, nám pod nožničkami prešlo desaťtisíce klientov a vždy sme sa snažili klientom na 100% vyhovieť v jej želaní, a keď už nám prišla nejaká oficiálna reklamácia, tak sme ju vyriešili k spokojnosti klienta. A o to viacej nás teší to množstvo spokojných klientov, ktorí ku nám chodia pravidelne.
Opravovať niečo po niekom nie je vždy jednoduché, je to veľmi zložitá práca a nedá sa to vždy tak ako si predstavuje klient, ešte k tomu nie v rámci kupónu, ako to bolo v tomto prípade. Aj napriek tomu sa klientke za vzniknutú situáciu ospravedlňujeme.

20. 3. 2016
Užitočné? Áno
Diana

Nic

Nespravna aplikacia keratinu a teda nulovy vysledok. Viem, ze sa keratin neaplikuje ku korienkom ale ani nie 5cm od nich. Keratin na vlasoch vobec nebol vyfukany a teda zazehlovala na vlhke vlasy. Podla slecny bolo ok, ze by som odchadzala s mokrou hlavou vo februari, lebo to nebolo mokre ale mastne. Ved aj pri umyvani sa ma pyta a to viete, ze budete s mastnou hlavou 3 dni?!? Krasne vlasy som po tejto kure nemala vobec, ved ostali v horsom stave ako predtym, kedze az doma som si vsimla, ze som mala v jednej casti dokonca polamane vlasy od zehlicky a to nehovorim o tom, ze som nemala plast pri podstrihnuti.

8. 3. 2016
Užitočné? Áno
Majka

Nikdy viac

Vyjadrenie partnera
MS Štúdio Pred 10 mesiacmi

Vážená p. Mária Vavreková, keď ste bola nespokojná, mala ste to povedať priamo v salóne a naše kaderníčky by spravili všetko pre to aby tomu tak nebolo. Nie sa tváriť že je všetko v poriadku aj keď sa Vás kaderníčka priamo pýta či ste spokojná a teraz nás takto ohovárať. Aj u nás keď ste bola ste ohovárala všetky ostatné kaderníctva kde ste bola. Je nám veľmi ľúto, že ste sa takto bezdôvodne zachovala.

Ďakujeme za pochopenie.

15. 2. 2016
Užitočné? Áno
Bibiana

strih

-kaderníčka si myslela že som si nevšimla ten kus ofiny čo mi ufaklila hneď pri pokožke
-myslím že keď zákazník povie že nechce kúpiť kúru za 10 eur asi už nie je vhodné mu ponúkať skvelý balíček za 20 eur

4. 1. 2016
Užitočné? Áno
Renata

Nič.

Prvýkrát som sa rozhodla využiť kadernícke služby cez zľavomat, lebo som si myslela, že ma to vyjde lacnejšie. Moje vlasy pretým neboli ešte nikdy farbené a teraz som si chcela dať spraviť ombré melír, ale výsledok nebol dobrý. Farba mojich vlasov bola skôr žltá ako blond. Nikto ma taktiež neupozornil, že regeneračná botoxová maska hrozne smrdí a aj keď si teraz umývam vlasy, stále je to cítiť + si musím na ne dať horu kondicionéru, aby sa mi nezauzľovali, ich kvalita je omnoho horšia ako pretým. Ďalšie negatívum bolo, že na stránke na internete je napísané: "Pri farebnom ombré doplatok 14 EUR, pri sťahovaní viacej ako o 2 odtiene z pôvodnej farby je potrebné si zakúpiť 2 kupóny, pri vlasoch dlhších ako po ramená alebo hustých vlasoch doplatok 5–10 EUR" a ja som nemala ani farebný ani o dva odtiene svetlejší, tak neviem, prečo som musela doplácať 15 eur, keď maximum je napísané 10. Čo sa týka výsledku, hneď na ďalší deň som sa objednala do iného kaderníctva, ale nie cez zľavomat, kde mi vlasy museli prefarbiť. A čo ma zarazilo najviac vyšlo ma to ešte lacnejšie ako cez ten zľavový kupón!!!

1. 6. 2016
Užitočné? Áno

Ďalšie hodnotenie (110)