Kategória

Hotel Hradná brána ****

4,2 / 5 (33 hodnotenie)

Vybrané hodnotenie: „Príjemné prostredie aj obsluha.“

Hotel Hradná Brána sa nachádza vo vyhľadávanej lokalite hlavného mesta Bratislava. Svojou polohou, v bezprostrednej blízkosti hradu Devín a zároveň ľahkej dostupnosti z centra mesta Bratislava, je ideálnym miestom pre organizovanie firemných a rodinných podujatí rovnako pre pracovné a dovolenkové pobyty.

Dnes otvorené: 10:00–22:00 Zobraziť všetky dni

Tento podnik práve nemá žiadnu ponuku.

Alebo sa pozrite priamo do kategórií Jedlo a pitie, Degustačné menu, Steaky a mäso

Hodnotenie podniku Hotel Hradná brána ****

Iba overené hodnotenia Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Lucia

Príjemné prostredie aj obsluha.

29. 2. 2016
Užitočné? Áno
Hajmacher

Milá obsluha a ochotná k tomu.

28. 2. 2016
Užitočné? Áno
Patrícia

Jedlo bolo chutné, obsluha milá a celkovo príjemná atmosféra 😊

27. 2. 2016
Užitočné? Áno
Martin

Jedlo bolo chutné a dobre vyzeralo, rezervácia prebehla bez problémov.

Tých, čo sme mali kupóny umiestnili do lobby baru a nie do reštaurácie (boli tam oddelené 4 stoly). Prostredie večere teda bolo dosť zlé (hluk, žiadne súkromie...). Reštaurácia pri tom bola skoro úplne prázdna. Obsluha sa nám málo venovala, zabudli na našu objednávku vody atď... Myslel som si, že v 4-hviezdičkovom hoteli ponúkajú lepšie služby. Menu bolo 3-chodové ale určite nie romantické (o luxusnosti môžeme polemizovať)...

15. 2. 2016
Užitočné? Áno
Vladimír

Jedlo bolo na slušnej úrovni, predjedlo a polievka veľmi dobré až vynikajúce, hlavné jedlo dobré, bravčová panenka ako rolka veľmi vyschnutá s veľkým množstvom výraznej šalvie - vzhľadom na očakávania a atraktívnu lokalitu pod Devínom však len priemerné. Najlepším chodom bol záverečný dezert - čokoládové sufle ... Celkova kvalita preto len : podpriemer.

Obsluha bola nevšímavá, neprívetivá, veľmi zlá; nikto sa nám v takmer prázdnej reštaurácii nevenoval, neusadil k vhodnému stolu , dlhý čas, kým sa obsluha vôbec zastavila, aby sme sa prihlásili k rezervácii degustačného menu a mohli si objednať.
K zvolenému nápoju - vínu sa nehodno ani vyjadriť. Obsluha priniesla otvorenú poloprázdnu fľašu ´vybraného vína´, ktoré rozlial do 2 pohárov po 2 dcl ... jeden pohár tak do 1 dcl, druhý tak 1.5 dcl a to malo byť všetko. Až na otázku pri ďalšej zastávke pri našom stole cca o 10 minút nám priniesol z inej fľaše (opäť otvorenej) a dolial na očakávaných 2 x 2dcl ... Žiadna otázka na ochutnanie a či je víno v poraidku, nalial a odišiel, aby sme za cca 45 minút od posadenia sa k stolu dostali prvý chod predjedlo.
Celkovo aj prostredie reštaurácie hotela nepôsobilo práve reprezentatívne či aspoň príjemne, určite tomu prispieva aj absencia priateľského a ústretového personálu ...

14. 2. 2016
Užitočné? Áno

Ďalšie hodnotenie (11)