Čínsky čajík „biely s pomarančom“ mi veľmi chutil. Cheescake vyzeral nádherne a chutil vynikajúco, dostal by 10 bodov z 10. Čiže čo sa týka produktov podniku, nemám čo vytknúť.
Napriek tomu, že portál zlavomat.sk investuje do inovácii ako napr. spôsob uplatnenia kupónu priamo v mobile zákaznika „trhačka“, za čo zákaznik dostane ako odmenu kredity navyše viac menej zadarmo, je mi ľúto, že obsluha v podnikoch o tomto spôsobe nevie. Ak sa to náhodou neodkomunikovalo s každým podnikom, tak by som to odporúčal. Minimálne každému podniku poslať informačný e‑mail, ktorý by mal byť následne posunutý hlavne na obsluhu podnikov. Prvá čašníčka bola veľmi milá a ústretová, ale nevedela presne, čo tým myslím, že ideme pred jej očami uplatniť kupón v mojom mobile. Kupón sme uplatnili a ona ešte išla skenovať QR kód, aj keď som jej vysvetlil, že to nie je potrebné a ukáže jej, že kupón je uplatnený, pretože sme ho práve spolu uplatnili. Potom prišla druhá čašníka (troška vychudnutá, nech sa majiteľ vyzná, ktorá už teda ústretová a ani milá určite nebola) a asi 5-krát opakovala, že jej sa to nezdá, že ako je to možné, že prečo by si zákaznik mal sám aktivovať kupón, aj keď som jej opakovane povedal, že prišla jej kolegyňa a pozerala na mobil a prečítali sme na obrazovke mobilu spolu, že kupón sme uplatnili. Druhý kupón som uplatil pri tej druhej neveriacej kolegyni, nech to vidí aj ona. Napriek tomu to ešte aspoň 3-krát okomentovala a ohundrala. A potom zvyšný čas čítala knihu, nespýtala sa, či si ešte niečo nechceme objednať a ani nás nepozravila pri odchode. Napriek super nápadu kaviarne a vynikajúcim produktom sa k Vám kvôli Vašej obsluhe pravdepodobne už nikdy nevrátime. Je to škoda, že do viacerých podnikoch sa človek nevráti len a len kvôli obsluhe, pretože sa necítil príjemne. A tieto pocity prišli hneď, keď sme si ešte len išli objednať, čo je dosť smutné.