

Tento podnik nemá aktuálne žiadnu ponuku
Pokiaľ máte o ponuku záujem, dajte nám to vedieť a my to zariadime.
Alebo sa pozrite priamo do kategórií
Ukončené ponuky
Recenzie a hodnotenia
super výlet a sprievodca
počasie nevyšlo moc :(
Hodnotená ponuka: Za krásami rakúskych Álp - Dachstein, Hallstatt a vyhliadka Päť prstov Za krásami rakúskych Álp - Dachstein, Hallstatt a vyhliadka Päť prstov
Hodnotená ponuka: Za krásami rakúskych Álp - Dachstein, Hallstatt a vyhliadka Päť prstov Za krásami rakúskych Álp - Dachstein, Hallstatt a vyhliadka Päť prstov
Nakoľko nás bolo málo, autobus bol malý a nepohodlný.
Hodnotená ponuka: Priepasť Macocha a Punkevní jaskyňa Priepasť Macocha a Punkevní jaskyňa
Nedodržaný čas odchodu a viackrát. Zbytocne natiahnutý čas pri vyzdvihnutí klientov na miestach. Harmonogram mohol byť časovo viac prepracovaný, potom bol zbytočne návrat neskorý.
Dobrý deň Ďakujeme za Vašu reakciu. Mrzí nás, no v Bratislave čo bolo prvé nástupné miesto sa klient omeškal ( čo sa samozrejme môže stať každému ) Klient bol s nami v kontakte a oboznámil nás s problémom, a preto sme si považovali za ľudské vyjsť mu v ústrety a pár minút ho počkať. Samozrejme sme si boli vedomí, že toto oneskorenie nebude mať dopad na kvalitnú organizáciu ďalšieho programu. Keďže sme klientov mali aj z ďalších troch nástupných miest po trase zájazdu ( žiadne mimoriadne zachádzky ), bolo nevyhnutné aby sme ich vyzdvihli. Vzhľadom k tomu, že sme mali malé omeškanie už v úvode zájazdu, tak všetci klienti z ďalších nástupných miest boli už pripravení a nedošlo už k žiadnemu zdržiavaniu pri nástupe. Celý zájazdu prebehol podľa stanoveného harmonogramu vrátane návratu. S pozdravom Ing. Pavlovičová
Hodnotená ponuka: Po stopách Jánošíka: spoznajte Jánošíkove diery i Čičmany Po stopách Jánošíka: spoznajte Jánošíkove diery i Čičmany
Hodnotená ponuka: Navštívte tie najkrajšie perly Toskánska Navštívte tie najkrajšie perly Toskánska
Nekonal sa kvôli Kovid 19, nebolo jasné kde a kedy mám zadať miesto nástupu,
a teraz nemám ani zájazd, ani peniaze!
Hodnotená ponuka: Dva magické dni v Zakopanom, Krakove a Wieliczke Dva magické dni v Zakopanom, Krakove a Wieliczke
Voucher nebol uplatnený, nakoľko sa vyskytla situácia s koronavírusom. Peniaze späť nám odmietli vrátiť a ponúkli nám zájazdy v nižšej hodnote až o 60 eur na voucher. Teraz máme doma 2 vouchre s platnosťou jedného roka, ktoré už nechceme využiť, ale budeme musieť, lebo nemáme na výber. Tu je vidno ze riziko znáša vždy iba zákazník. Takže nie ďakujem, nabudúce pôjdem cestovkou, ktorá ani v tejto situácii nemá problém s vracaním peňazí.
Hodnotená ponuka: Poznávací zájazd do krásnej Kampánie Poznávací zájazd do krásnej Kampánie
V súčasnej situácií mám negatívnu skúsenosť s postupmi CK. Mesiac pred odchodom na zájazd som sa chcela informovať, ako bude CK postupovať, ak nebude možné cestovať kvôli situácií vo svete. Odpoveďou mi bolo, že aktuálne nemáme žiadne obmedzenia pre zájazd. 5 dní na to rozoslala CK mail, v ktorom dala zákazníkom kvôli súčasnej situácií na výber zo 4 možností:
1. bezplatne zmeniť termín zájazdu,
2. požiadať o vystavenie darčekového voucheru, v plnej výške Vašej úhrady s platnosťou voucheru do…,
3. stornovať objednané služby v tej dobe s 30 %,
4. ponechať rezerváciu bez zmeny a cestovať v rezervovanom termíne.
…
Spolu s priateľovou mamou sme sa rozhodli ponechať objednávky bez zmeny, pretože sme chceli cestovať v konkrétny termín. E‑mail sme im poslali v deň, dokedy sme mali poslať naše vyjadrenie. Súčasne sme teda riešili 2 objednávky, každú trochu iným spôsobom. Na prvú odpísali, že berú na vedomie a mne odpísali, že už mi vystavili poukaz. Pričom sme si vybrali rovnaké možnosti. Na to som reagovala, že nesúhlasím s daným postupom, pretože nič také nemajú uvedené vo VOP, že toto môžu spraviť bez súhlasu klienta a klient predpokladá, že ak nestihne reagovať na e‑mail, ktorú možnosť si vyberie, zostáva objednávka nezmenená. Napriek tomu, že sme použili voucher zo zľavomatu, máme sa riadiť už VOP cestovnej kancelárie, keďže zmluvu máme s ňou. Takto mi aj odpovedal zľavomat. Z CK obratom odpísali, že to preveria. V ten istý deň som sa rozhodla spraviť rázny krok pri mojej objednávke a odstúpiť od mojej zmluvy s odvolaním na § 21 odst. 2 Zákona č. 170/2018 Z.z. a žiadala som vrátenie celej sumy. CK sa nevyjadrovala. Chápem, že toho mali na vybavenie asi trochu viac. Tak som čakala.
…
Na 18ty deň od tohto mailu, sme na obe objednávky dostali úplne rovnakú odpoveď. V tomto mi príde postupovanie CK nekorektné a ďalej budeme riešiť. Nahneval ma predovšetkým úvod e‑mailu:
„Z dôvodu, že ste neboli ochotní prijať nami ponúkané ústretové riešenia, ktorými sa CK snažila zachovať čo najviac proklientsky a ponúknuť svojim zákazníkom riešenia, pri ktorých by neutrpeli žiadnu ujmu, sme si dali vypracovať právne stanovisko k riešeniu Vašej objednávky. CK vznikli náklady s Vašou objednávkou a CK nedisponuje s Vami uhradenou čiastkou za zájazd v plnej hodnote. Náklady pozostávajú z:
– cena za ubytovanie – ktorá bolo uhradené vopred,
– záloha sprievodcovi – ktorá bola uhradená vopred,
– záloha na dopravu – ktorá bola uhradená vopred,
– provízia cestovnej agentúre – ktorá bola uhradená vopred.
Do tohto času sme sa prioritne venovali komunikácii s našimi obchodnými partnermi. Sme veľmi vďační za množstvo pozitívnych reakcií z ich strany. Mimoriadne nám záleží na tom, aby mali naši klienti ochránené všetky finančné prostriedky, ktoré zaplatili za objednaný zájazd a ktoré boli zaslané na účty dodávateľov služieb. Preto za najúčinnejší a najkorektnejší považujeme odklad plnenia (termínu) zájazdu do obdobia vhodného na cestovanie.
Na základe uvedených faktov sme Vám vytvorili darčekový voucher v hodnote plnej Vašej platby. Tento darčekový voucher je možné použiť do 31. 6. 2021 ( cestovanie je možné aj v neskoršom termíne ) na akýkoľvek zájazd z našej ponuky.“
…
Z mojej komunikácie jasne vyplývalo, že som sa zaujímala o zájazd a vybrala som si z ponúkaných možností. Vybrala som si tú, ktorá nám vyhovovala najviac. Keby sme mali inú možnosť, vybrali by sme inak, ale jednoducho, cestovať sme chceli v konkrétny termín a nikto z nás nerátal vo februári pri objednávaní s tým, že v apríli to možné nebude. CK mi neposkytla stanovisko k odstúpeniu od zmluvy. Keďže na stránkach mali napísané, že pre rýchlejšiu komunikáciu máme písať e‑maily, tak sme tak robili. Po zistení, že sme neboli ochotní prijať ich riešenia, som CK znova napísala, že nesúhlasím s ich tvrdením a naďalej trvám na pôvodnom odstúpení od zmluvy a vrátení plnej sumy, aj keby ich mali vrátiť o niečo neskôr. Rovnako pri druhej objednávke napísali stanovisko, keďže CK nepostupuje v rámci svojich VOP a nevie zájazd zrealizovať v stanovený termín, žiadajú peniaze naspäť. Takže čakáme na ďalšiu odpoveď. Z mailu, ktorý rozoslali klientom mám pocit, že sa vôbec nezaoberali objednávkam individuálnejšie, ale rozhodli sa všetkých odbaviť rovnako. Poslať totožne napísaný text, pridať darčekový poukaz, s ktorým sme nesúhlasili a podmienky k nemu. Ja som postupovala v súlade s VOP kancelárie, so zákonom a odporúčaniam SOI pri odstúpení od zmluvy v aktuálnej situácií. Od CK nemáme žiadne vyjadrenie v paragrafoch, zákonoch, ani častiach VOP, na ktoré sa odvolávajú a na základe ktorých majú právo takto postupovať. Nájde sa veľa klientov, ktorým ponúkané možnosti vyhovujú. My to žiaľ nie sme.
…
Pevne dúfam, že CK zmení rétoriku a zamyslí sa, či tým chce stratiť súčasných, či potencionálnych klientov. Táto situácia vo svete bude v najbližšej dobe preverením dôveryhodnosti a korektnosti viacerých CK, ako sa zachovajú ku klientom. Niektoré naozaj bezproblémovo vracajú plnú sumu, s inými budú klienti asi musieť bojovať.
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
Destinacie
Zazil som mene nucitelsky a o to viac poznatkov zo zivota a realii
Hodnotená ponuka: Zájazd na Benátsky karneval, zámok Miramare aj slovinský Bled Zájazd na Benátsky karneval, zámok Miramare aj slovinský Bled
Paríž
Cestovanie, hororové ubytovanie a strava, zlá organizácia..
Hodnotená ponuka: Valentínsky poznávací zájazd do Paríža s romantickým programom Valentínsky poznávací zájazd do Paríža s romantickým programom
Skryte poplatky za cestovanie , daleko od pariza ubytovanie.
Hodnotená ponuka: Letecký poznávací zájazd do Paríža v období Valentína Letecký poznávací zájazd do Paríža v období Valentína
Nikam sa nešlo koli situácii a žiaľ storno zájazdu je ťažké CK nechce vrátiť peniaze… Smutné
Hodnotená ponuka: Zájazd do čarovného Marakéša - mesto z rozprávok tisíc a jednej noci Zájazd do čarovného Marakéša - mesto z rozprávok tisíc a jednej noci
vzhladom na okolnosti(koronavirus) sme absolvovali maximum z programu, a taktiež operatívnost pri organizácii navratu z karantény bola ukážkova…
bez pripomienok
Hodnotená ponuka: Jedinečný zájazd do Izraela: Tel Aviv, Mŕtve more, Betlehem a Jeruzalem Jedinečný zájazd do Izraela: Tel Aviv, Mŕtve more, Betlehem a Jeruzalem
Nevyužil som
Hodnotená ponuka: 1-dňový poznávací zájazd na Orlie hniezdo a jazero Königssee 1-dňový poznávací zájazd na Orlie hniezdo a jazero Königssee
Program zájazdu bol skvelo naplánovaný.
Hodnotená ponuka: Zájazd na Benátsky karneval, zámok Miramare aj slovinský Bled Zájazd na Benátsky karneval, zámok Miramare aj slovinský Bled
Zájazd bol super, boli sme spokojní so sprievodkyňou, ktorá nám poukazovala celý Paríž v plnej jeho kráse.
Nepáči sa nám jednanie cestovnej kancelárie ADRIA TRAVEL, ktorá zrušila nástupné miesta len pár dní pred zájazdom. Čo by bolo v poriadku, keby nezavádzala pri vrátení príplatku za tieto nástupné miesta.
Nepáčila sa nám ani komunikácia zo strany cestovnej kancelárie, ktorá nepravdivo odpovedá na otázky. Po upozornení na vrátenie príplatku nám úplne prestala odpovedať.
CK ADRIA TRAVEL / STARTRIP s. r. o. už nikdy viac !!!
Dobrý deň pán Brna, mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie, resp. vytrhnutie z kontextu a neúplné a nepravdivé vyjadrenia. Realizácia nástupného miesta je vždy podmienená počtom záujemcov o dané nástupné miesto. O tom, že nie je dostatok záujemcov o nástup v Žilne, sme Vás informovali pri zaslaní pokynov k zájazdu, čo je 7 dní pred samotným odchodom na zájazd. V tomto čase už bolo aj pre nás zrejmé, že toto nástupné miesto pre nezáujem klientov nebude môcť byť realizované. Prepáčte, ale skutočne nevieme o tom informovať mesiace pred samotnou realizáciou zájazdu. Zabudli ste uviesť, že sme Vám doporučili presný spoj ktorým je možné cestovať do Trnavy ( ktorá bola s príplatkom 10 EUR / osoba ) aby ste s tým nemali žiadne starosti. Náš autobus bol pristavený priamo pred stanicou a v prípade meškania vlaku, bol pripravený Vás počkať. Neviem čo by sme pre Vás mohli urobiť viac. Rozdiel platby medzi nástupným miestom ŽIlina a Trnava, Vám bol vrátený na Váš účet v deň, kedy ste nám zaslali Vaše číslo účtu. Pozrite si prosím históriu našej vzájomnej mailovej komunikácie. Do 12 hod. máte od nás odpoveď na každý Váš zaslaný mail. Rozdiel platby máte obratom po obdržaní čísla účtu vrátenú na účte, takže skutočne nerozumiem Vášmu tvrdeniu, že sme prestali odpovedať. Sme radi tomu, že sa Vám na zájazde páčilo, že splnil Vaše očakávania a že naši zamestnanci vrátane sprievodkyne pre Vás zabezpečili všetky objednané služby k Vašej plnej spokojnosti. S pozdravom Ing. Pavlovičová
Hodnotená ponuka: Valentínsky poznávací zájazd do Paríža s romantickým programom Valentínsky poznávací zájazd do Paríža s romantickým programom
super výlet a sprievodca
počasie nevyšlo moc :(
Nakoľko nás bolo málo, autobus bol malý a nepohodlný.
Nedodržaný čas odchodu a viackrát. Zbytocne natiahnutý čas pri vyzdvihnutí klientov na miestach. Harmonogram mohol byť časovo viac prepracovaný, potom bol zbytočne návrat neskorý.
Nekonal sa kvôli Kovid 19, nebolo jasné kde a kedy mám zadať miesto nástupu,
a teraz nemám ani zájazd, ani peniaze!
Voucher nebol uplatnený, nakoľko sa vyskytla situácia s koronavírusom. Peniaze späť nám odmietli vrátiť a ponúkli nám zájazdy v nižšej hodnote až o 60 eur na voucher. Teraz máme doma 2 vouchre s platnosťou jedného roka, ktoré už nechceme využiť, ale budeme musieť, lebo nemáme na výber. Tu je vidno ze riziko znáša vždy iba zákazník. Takže nie ďakujem, nabudúce pôjdem cestovkou, ktorá ani v tejto situácii nemá problém s vracaním peňazí.
V súčasnej situácií mám negatívnu skúsenosť s postupmi CK. Mesiac pred odchodom na zájazd som sa chcela informovať, ako bude CK postupovať, ak nebude možné cestovať kvôli situácií vo svete. Odpoveďou mi bolo, že aktuálne nemáme žiadne obmedzenia pre zájazd. 5 dní na to rozoslala CK mail, v ktorom dala zákazníkom kvôli súčasnej situácií na výber zo 4 možností:
1. bezplatne zmeniť termín zájazdu,
2. požiadať o vystavenie darčekového voucheru, v plnej výške Vašej úhrady s platnosťou voucheru do…,
3. stornovať objednané služby v tej dobe s 30 %,
4. ponechať rezerváciu bez zmeny a cestovať v rezervovanom termíne.
…
Spolu s priateľovou mamou sme sa rozhodli ponechať objednávky bez zmeny, pretože sme chceli cestovať v konkrétny termín. E‑mail sme im poslali v deň, dokedy sme mali poslať naše vyjadrenie. Súčasne sme teda riešili 2 objednávky, každú trochu iným spôsobom. Na prvú odpísali, že berú na vedomie a mne odpísali, že už mi vystavili poukaz. Pričom sme si vybrali rovnaké možnosti. Na to som reagovala, že nesúhlasím s daným postupom, pretože nič také nemajú uvedené vo VOP, že toto môžu spraviť bez súhlasu klienta a klient predpokladá, že ak nestihne reagovať na e‑mail, ktorú možnosť si vyberie, zostáva objednávka nezmenená. Napriek tomu, že sme použili voucher zo zľavomatu, máme sa riadiť už VOP cestovnej kancelárie, keďže zmluvu máme s ňou. Takto mi aj odpovedal zľavomat. Z CK obratom odpísali, že to preveria. V ten istý deň som sa rozhodla spraviť rázny krok pri mojej objednávke a odstúpiť od mojej zmluvy s odvolaním na § 21 odst. 2 Zákona č. 170/2018 Z.z. a žiadala som vrátenie celej sumy. CK sa nevyjadrovala. Chápem, že toho mali na vybavenie asi trochu viac. Tak som čakala.
…
Na 18ty deň od tohto mailu, sme na obe objednávky dostali úplne rovnakú odpoveď. V tomto mi príde postupovanie CK nekorektné a ďalej budeme riešiť. Nahneval ma predovšetkým úvod e‑mailu:
„Z dôvodu, že ste neboli ochotní prijať nami ponúkané ústretové riešenia, ktorými sa CK snažila zachovať čo najviac proklientsky a ponúknuť svojim zákazníkom riešenia, pri ktorých by neutrpeli žiadnu ujmu, sme si dali vypracovať právne stanovisko k riešeniu Vašej objednávky. CK vznikli náklady s Vašou objednávkou a CK nedisponuje s Vami uhradenou čiastkou za zájazd v plnej hodnote. Náklady pozostávajú z:
– cena za ubytovanie – ktorá bolo uhradené vopred,
– záloha sprievodcovi – ktorá bola uhradená vopred,
– záloha na dopravu – ktorá bola uhradená vopred,
– provízia cestovnej agentúre – ktorá bola uhradená vopred.
Do tohto času sme sa prioritne venovali komunikácii s našimi obchodnými partnermi. Sme veľmi vďační za množstvo pozitívnych reakcií z ich strany. Mimoriadne nám záleží na tom, aby mali naši klienti ochránené všetky finančné prostriedky, ktoré zaplatili za objednaný zájazd a ktoré boli zaslané na účty dodávateľov služieb. Preto za najúčinnejší a najkorektnejší považujeme odklad plnenia (termínu) zájazdu do obdobia vhodného na cestovanie.
Na základe uvedených faktov sme Vám vytvorili darčekový voucher v hodnote plnej Vašej platby. Tento darčekový voucher je možné použiť do 31. 6. 2021 ( cestovanie je možné aj v neskoršom termíne ) na akýkoľvek zájazd z našej ponuky.“
…
Z mojej komunikácie jasne vyplývalo, že som sa zaujímala o zájazd a vybrala som si z ponúkaných možností. Vybrala som si tú, ktorá nám vyhovovala najviac. Keby sme mali inú možnosť, vybrali by sme inak, ale jednoducho, cestovať sme chceli v konkrétny termín a nikto z nás nerátal vo februári pri objednávaní s tým, že v apríli to možné nebude. CK mi neposkytla stanovisko k odstúpeniu od zmluvy. Keďže na stránkach mali napísané, že pre rýchlejšiu komunikáciu máme písať e‑maily, tak sme tak robili. Po zistení, že sme neboli ochotní prijať ich riešenia, som CK znova napísala, že nesúhlasím s ich tvrdením a naďalej trvám na pôvodnom odstúpení od zmluvy a vrátení plnej sumy, aj keby ich mali vrátiť o niečo neskôr. Rovnako pri druhej objednávke napísali stanovisko, keďže CK nepostupuje v rámci svojich VOP a nevie zájazd zrealizovať v stanovený termín, žiadajú peniaze naspäť. Takže čakáme na ďalšiu odpoveď. Z mailu, ktorý rozoslali klientom mám pocit, že sa vôbec nezaoberali objednávkam individuálnejšie, ale rozhodli sa všetkých odbaviť rovnako. Poslať totožne napísaný text, pridať darčekový poukaz, s ktorým sme nesúhlasili a podmienky k nemu. Ja som postupovala v súlade s VOP kancelárie, so zákonom a odporúčaniam SOI pri odstúpení od zmluvy v aktuálnej situácií. Od CK nemáme žiadne vyjadrenie v paragrafoch, zákonoch, ani častiach VOP, na ktoré sa odvolávajú a na základe ktorých majú právo takto postupovať. Nájde sa veľa klientov, ktorým ponúkané možnosti vyhovujú. My to žiaľ nie sme.
…
Pevne dúfam, že CK zmení rétoriku a zamyslí sa, či tým chce stratiť súčasných, či potencionálnych klientov. Táto situácia vo svete bude v najbližšej dobe preverením dôveryhodnosti a korektnosti viacerých CK, ako sa zachovajú ku klientom. Niektoré naozaj bezproblémovo vracajú plnú sumu, s inými budú klienti asi musieť bojovať.
Destinacie
Zazil som mene nucitelsky a o to viac poznatkov zo zivota a realii
Paríž
Cestovanie, hororové ubytovanie a strava, zlá organizácia..
Skryte poplatky za cestovanie , daleko od pariza ubytovanie.
Nikam sa nešlo koli situácii a žiaľ storno zájazdu je ťažké CK nechce vrátiť peniaze… Smutné
vzhladom na okolnosti(koronavirus) sme absolvovali maximum z programu, a taktiež operatívnost pri organizácii navratu z karantény bola ukážkova…
bez pripomienok
Nevyužil som
Program zájazdu bol skvelo naplánovaný.
Zájazd bol super, boli sme spokojní so sprievodkyňou, ktorá nám poukazovala celý Paríž v plnej jeho kráse.
Nepáči sa nám jednanie cestovnej kancelárie ADRIA TRAVEL, ktorá zrušila nástupné miesta len pár dní pred zájazdom. Čo by bolo v poriadku, keby nezavádzala pri vrátení príplatku za tieto nástupné miesta.
Nepáčila sa nám ani komunikácia zo strany cestovnej kancelárie, ktorá nepravdivo odpovedá na otázky. Po upozornení na vrátenie príplatku nám úplne prestala odpovedať.
CK ADRIA TRAVEL / STARTRIP s. r. o. už nikdy viac !!!

Hodnotenie podniku STARTRIP s. r. o.
Hodnotenie podniku STARTRIP s. r. o.
super výlet a sprievodca
počasie nevyšlo moc :(
Hodnotená ponuka: Za krásami rakúskych Álp - Dachstein, Hallstatt a vyhliadka Päť prstov
Hodnotená ponuka: Za krásami rakúskych Álp - Dachstein, Hallstatt a vyhliadka Päť prstov
Nakoľko nás bolo málo, autobus bol malý a nepohodlný.
Nedodržaný čas odchodu a viackrát. Zbytocne natiahnutý čas pri vyzdvihnutí klientov na miestach. Harmonogram mohol byť časovo viac prepracovaný, potom bol zbytočne návrat neskorý.
Dobrý deň Ďakujeme za Vašu reakciu. Mrzí nás, no v Bratislave čo bolo prvé nástupné miesto sa klient omeškal ( čo sa samozrejme môže stať každému ) Klient bol s nami v kontakte a oboznámil nás s problémom, a preto sme si považovali za ľudské vyjsť mu v ústrety a pár minút ho počkať. Samozrejme sme si boli vedomí, že toto oneskorenie nebude mať dopad na kvalitnú organizáciu ďalšieho programu. Keďže sme klientov mali aj z ďalších troch nástupných miest po trase zájazdu ( žiadne mimoriadne zachádzky ), bolo nevyhnutné aby sme ich vyzdvihli. Vzhľadom k tomu, že sme mali malé omeškanie už v úvode zájazdu, tak všetci klienti z ďalších nástupných miest boli už pripravení a nedošlo už k žiadnemu zdržiavaniu pri nástupe. Celý zájazdu prebehol podľa stanoveného harmonogramu vrátane návratu. S pozdravom Ing. Pavlovičová
Hodnotená ponuka: Po stopách Jánošíka: spoznajte Jánošíkove diery i Čičmany
Nekonal sa kvôli Kovid 19, nebolo jasné kde a kedy mám zadať miesto nástupu,
a teraz nemám ani zájazd, ani peniaze!
Voucher nebol uplatnený, nakoľko sa vyskytla situácia s koronavírusom. Peniaze späť nám odmietli vrátiť a ponúkli nám zájazdy v nižšej hodnote až o 60 eur na voucher. Teraz máme doma 2 vouchre s platnosťou jedného roka, ktoré už nechceme využiť, ale budeme musieť, lebo nemáme na výber. Tu je vidno ze riziko znáša vždy iba zákazník. Takže nie ďakujem, nabudúce pôjdem cestovkou, ktorá ani v tejto situácii nemá problém s vracaním peňazí.
V súčasnej situácií mám negatívnu skúsenosť s postupmi CK. Mesiac pred odchodom na zájazd som sa chcela informovať, ako bude CK postupovať, ak nebude možné cestovať kvôli situácií vo svete. Odpoveďou mi bolo, že aktuálne nemáme žiadne obmedzenia pre zájazd. 5 dní na to rozoslala CK mail, v ktorom dala zákazníkom kvôli súčasnej situácií na výber zo 4 možností:
1. bezplatne zmeniť termín zájazdu,
2. požiadať o vystavenie darčekového voucheru, v plnej výške Vašej úhrady s platnosťou voucheru do…,
3. stornovať objednané služby v tej dobe s 30 %,
4. ponechať rezerváciu bez zmeny a cestovať v rezervovanom termíne.
…
Spolu s priateľovou mamou sme sa rozhodli ponechať objednávky bez zmeny, pretože sme chceli cestovať v konkrétny termín. E‑mail sme im poslali v deň, dokedy sme mali poslať naše vyjadrenie. Súčasne sme teda riešili 2 objednávky, každú trochu iným spôsobom. Na prvú odpísali, že berú na vedomie a mne odpísali, že už mi vystavili poukaz. Pričom sme si vybrali rovnaké možnosti. Na to som reagovala, že nesúhlasím s daným postupom, pretože nič také nemajú uvedené vo VOP, že toto môžu spraviť bez súhlasu klienta a klient predpokladá, že ak nestihne reagovať na e‑mail, ktorú možnosť si vyberie, zostáva objednávka nezmenená. Napriek tomu, že sme použili voucher zo zľavomatu, máme sa riadiť už VOP cestovnej kancelárie, keďže zmluvu máme s ňou. Takto mi aj odpovedal zľavomat. Z CK obratom odpísali, že to preveria. V ten istý deň som sa rozhodla spraviť rázny krok pri mojej objednávke a odstúpiť od mojej zmluvy s odvolaním na § 21 odst. 2 Zákona č. 170/2018 Z.z. a žiadala som vrátenie celej sumy. CK sa nevyjadrovala. Chápem, že toho mali na vybavenie asi trochu viac. Tak som čakala.
…
Na 18ty deň od tohto mailu, sme na obe objednávky dostali úplne rovnakú odpoveď. V tomto mi príde postupovanie CK nekorektné a ďalej budeme riešiť. Nahneval ma predovšetkým úvod e‑mailu:
„Z dôvodu, že ste neboli ochotní prijať nami ponúkané ústretové riešenia, ktorými sa CK snažila zachovať čo najviac proklientsky a ponúknuť svojim zákazníkom riešenia, pri ktorých by neutrpeli žiadnu ujmu, sme si dali vypracovať právne stanovisko k riešeniu Vašej objednávky. CK vznikli náklady s Vašou objednávkou a CK nedisponuje s Vami uhradenou čiastkou za zájazd v plnej hodnote. Náklady pozostávajú z:
– cena za ubytovanie – ktorá bolo uhradené vopred,
– záloha sprievodcovi – ktorá bola uhradená vopred,
– záloha na dopravu – ktorá bola uhradená vopred,
– provízia cestovnej agentúre – ktorá bola uhradená vopred.
Do tohto času sme sa prioritne venovali komunikácii s našimi obchodnými partnermi. Sme veľmi vďační za množstvo pozitívnych reakcií z ich strany. Mimoriadne nám záleží na tom, aby mali naši klienti ochránené všetky finančné prostriedky, ktoré zaplatili za objednaný zájazd a ktoré boli zaslané na účty dodávateľov služieb. Preto za najúčinnejší a najkorektnejší považujeme odklad plnenia (termínu) zájazdu do obdobia vhodného na cestovanie.
Na základe uvedených faktov sme Vám vytvorili darčekový voucher v hodnote plnej Vašej platby. Tento darčekový voucher je možné použiť do 31. 6. 2021 ( cestovanie je možné aj v neskoršom termíne ) na akýkoľvek zájazd z našej ponuky.“
…
Z mojej komunikácie jasne vyplývalo, že som sa zaujímala o zájazd a vybrala som si z ponúkaných možností. Vybrala som si tú, ktorá nám vyhovovala najviac. Keby sme mali inú možnosť, vybrali by sme inak, ale jednoducho, cestovať sme chceli v konkrétny termín a nikto z nás nerátal vo februári pri objednávaní s tým, že v apríli to možné nebude. CK mi neposkytla stanovisko k odstúpeniu od zmluvy. Keďže na stránkach mali napísané, že pre rýchlejšiu komunikáciu máme písať e‑maily, tak sme tak robili. Po zistení, že sme neboli ochotní prijať ich riešenia, som CK znova napísala, že nesúhlasím s ich tvrdením a naďalej trvám na pôvodnom odstúpení od zmluvy a vrátení plnej sumy, aj keby ich mali vrátiť o niečo neskôr. Rovnako pri druhej objednávke napísali stanovisko, keďže CK nepostupuje v rámci svojich VOP a nevie zájazd zrealizovať v stanovený termín, žiadajú peniaze naspäť. Takže čakáme na ďalšiu odpoveď. Z mailu, ktorý rozoslali klientom mám pocit, že sa vôbec nezaoberali objednávkam individuálnejšie, ale rozhodli sa všetkých odbaviť rovnako. Poslať totožne napísaný text, pridať darčekový poukaz, s ktorým sme nesúhlasili a podmienky k nemu. Ja som postupovala v súlade s VOP kancelárie, so zákonom a odporúčaniam SOI pri odstúpení od zmluvy v aktuálnej situácií. Od CK nemáme žiadne vyjadrenie v paragrafoch, zákonoch, ani častiach VOP, na ktoré sa odvolávajú a na základe ktorých majú právo takto postupovať. Nájde sa veľa klientov, ktorým ponúkané možnosti vyhovujú. My to žiaľ nie sme.
…
Pevne dúfam, že CK zmení rétoriku a zamyslí sa, či tým chce stratiť súčasných, či potencionálnych klientov. Táto situácia vo svete bude v najbližšej dobe preverením dôveryhodnosti a korektnosti viacerých CK, ako sa zachovajú ku klientom. Niektoré naozaj bezproblémovo vracajú plnú sumu, s inými budú klienti asi musieť bojovať.
Destinacie
Zazil som mene nucitelsky a o to viac poznatkov zo zivota a realii
Hodnotená ponuka: Zájazd na Benátsky karneval, zámok Miramare aj slovinský Bled
Paríž
Cestovanie, hororové ubytovanie a strava, zlá organizácia..
Hodnotená ponuka: Valentínsky poznávací zájazd do Paríža s romantickým programom
Skryte poplatky za cestovanie , daleko od pariza ubytovanie.
Hodnotená ponuka: Letecký poznávací zájazd do Paríža v období Valentína
Nikam sa nešlo koli situácii a žiaľ storno zájazdu je ťažké CK nechce vrátiť peniaze… Smutné
Hodnotená ponuka: Zájazd do čarovného Marakéša - mesto z rozprávok tisíc a jednej noci
vzhladom na okolnosti(koronavirus) sme absolvovali maximum z programu, a taktiež operatívnost pri organizácii navratu z karantény bola ukážkova…
bez pripomienok
Hodnotená ponuka: Jedinečný zájazd do Izraela: Tel Aviv, Mŕtve more, Betlehem a Jeruzalem
Nevyužil som
Hodnotená ponuka: 1-dňový poznávací zájazd na Orlie hniezdo a jazero Königssee
Program zájazdu bol skvelo naplánovaný.
Hodnotená ponuka: Zájazd na Benátsky karneval, zámok Miramare aj slovinský Bled
Zájazd bol super, boli sme spokojní so sprievodkyňou, ktorá nám poukazovala celý Paríž v plnej jeho kráse.
Nepáči sa nám jednanie cestovnej kancelárie ADRIA TRAVEL, ktorá zrušila nástupné miesta len pár dní pred zájazdom. Čo by bolo v poriadku, keby nezavádzala pri vrátení príplatku za tieto nástupné miesta.
Nepáčila sa nám ani komunikácia zo strany cestovnej kancelárie, ktorá nepravdivo odpovedá na otázky. Po upozornení na vrátenie príplatku nám úplne prestala odpovedať.
CK ADRIA TRAVEL / STARTRIP s. r. o. už nikdy viac !!!
Dobrý deň pán Brna, mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie, resp. vytrhnutie z kontextu a neúplné a nepravdivé vyjadrenia. Realizácia nástupného miesta je vždy podmienená počtom záujemcov o dané nástupné miesto. O tom, že nie je dostatok záujemcov o nástup v Žilne, sme Vás informovali pri zaslaní pokynov k zájazdu, čo je 7 dní pred samotným odchodom na zájazd. V tomto čase už bolo aj pre nás zrejmé, že toto nástupné miesto pre nezáujem klientov nebude môcť byť realizované. Prepáčte, ale skutočne nevieme o tom informovať mesiace pred samotnou realizáciou zájazdu. Zabudli ste uviesť, že sme Vám doporučili presný spoj ktorým je možné cestovať do Trnavy ( ktorá bola s príplatkom 10 EUR / osoba ) aby ste s tým nemali žiadne starosti. Náš autobus bol pristavený priamo pred stanicou a v prípade meškania vlaku, bol pripravený Vás počkať. Neviem čo by sme pre Vás mohli urobiť viac. Rozdiel platby medzi nástupným miestom ŽIlina a Trnava, Vám bol vrátený na Váš účet v deň, kedy ste nám zaslali Vaše číslo účtu. Pozrite si prosím históriu našej vzájomnej mailovej komunikácie. Do 12 hod. máte od nás odpoveď na každý Váš zaslaný mail. Rozdiel platby máte obratom po obdržaní čísla účtu vrátenú na účte, takže skutočne nerozumiem Vášmu tvrdeniu, že sme prestali odpovedať. Sme radi tomu, že sa Vám na zájazde páčilo, že splnil Vaše očakávania a že naši zamestnanci vrátane sprievodkyne pre Vás zabezpečili všetky objednané služby k Vašej plnej spokojnosti. S pozdravom Ing. Pavlovičová
Hodnotená ponuka: Valentínsky poznávací zájazd do Paríža s romantickým programom
Organizácia zázdu, nevedomosť šoférov, namiesto toho, aby Vás autobus niekde vyzdvihol, my, ako klienti CK, sme sa museli hnať a uháňať niekoľko km za ním, a to každý deň! To iné CK nemajú.
Hodnotená ponuka: Silvestrovský klenot Paríž a krása zámku Versailles
Videli sme všetko a všade sme boli
Milióny ľudí všade
Je to len pre pocit že ste tam na Silvestra ale všade je chaos naháňanie
Neužijete si to patricne
Hodnotená ponuka: Silvestrovský klenot Paríž a krása zámku Versailles
Cestovná kancelária STARTRIP ponúka svojim klientom kompletnú ponuku služieb cestovného ruchu už od r. 2004, organizovanie a predaj poznávacích zájazdov do celej Európy, ale aj mimo nej, pobytových zájazdov v zahraničí – pobyty pri mori, na horách, euro víkendy, pobyty pre kolektívy, stužkové pre študentov, školské výlety, plavby aj kombinované pobytovo-poznávacie zájazdy do rôznych destinácií podľa požiadaviek klientov.
STARTRIP s. r. o.
STARTRIP s.r.o.
Sitnianska 34, Banská Bystrica
pondelok | 10:00–12:00 | 13:00–16:30 |
---|---|---|
utorok | 10:00–12:00 | 13:00–16:30 |
streda | 10:00–12:00 | 13:00–16:30 |
švrtok | 10:00–12:00 | 13:00–16:30 |
piatok | 10:00–12:00 | 12:00–12:00 |
sobota | Zatvorené | |
nedeľa | Zatvorené |
