Hodnotenie podniku  Hotel HVIEZDA***

4,4/5 (1 151 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Michaela

Golf.

Pristup, doplatky a celkovy dojem nie moc dobry…

25. 10. 2018
Natalia

Prostredie tichucke, pekne, čiste

Na hoteli boli mravce…zle velmi zle

1. 7. 2018
Anonym

Na hotely sme mali 3izby=6dospelych. Den pred prichodom som volal na hotel a chcel som si rezervovat wellness sluzby+bowling pre 6osob. Pani mi povedala ze to staci rezervovat v den prichodu. Tak sme aj urobili. V den prichodu mali vsetko uz plne. Na recepcii bol novy nevyskoleny personal, proste katastrofa…Isli sme do wellnessu zabukovat sluzby, pani nas otocila pretoze nase izby neboli nahodene v systeme. Prisli sme opat 2× za 45min a to iste, nakoniec pani volala na recepciu preco sme neni stale v systeme. Po vyse 2h+50min sme konecne mali zabukovane sluzby ktore boli uplne rozhadzane v roznych casoch a nemohli sme si urobit ani spolocny vylet pretoze nas museli popchat kde bolo volne…v ten den dam dali bovling ktory sme museli prelozit na druhy den pretoze nas zabukovali 16:30 a bowling nam dali od 16tej. V bare boli iba 2casnici a nestihali obsluzit vsetkych hosti. Co sa tyka restauracii nevedeli nam dorobit pre maleho syna hranolky+kecup, povedali nam ze jedlo je iba z danej ponuky plnej penzii, ale malemu 3rocnemu dietatu to nevysvetlite ked vam povie ze chce hranolky…Sluzby welness+ jedlo+cistota na hotely boli velmi super. Ale nevyskoleny personal bola velka katastrofa. Prvy den sme stratili vyse 3hodiny pre neschopnost personalu. Chodime na rozne pobyty do PL+CZ+IT+HU+SK ale toto bolo velmi slabe, kompenzaciu urobilo iba dobre jedlo a celkom fajn welness. Videli sme vela ludi ktory nedokazali uz ani odohrat bowling pretoze maly vsetko obsadene. Boli sme tam ozaj posledny krat…Organizacia onicom. Izby nam kazali opustit do 10tej hodiny a my sme mali welness sluzby do 11tej+obed. Nakoniec sme museli dve izby odovzdat a veci si dat do jednej pretoze sme maly 3rocne dieta. A pri odovzdany poslednej izby pani na recepcii zazala ze sme izby mohli odovzdat aj o 14tej, skratka katastrofa. Posledny den som mal sauny od 9do 11tej do saun som prisiel o 9tej a vsetky tri sauny boli odpojene, isla iba vyrivka a nasledne cistenie. Sauny spustili az o 10tej. Pan riaditel by mal skusit aj ine hotely aby uvidel ako to ma fungovat. Za pravopisne chaby sa ospravedlnujem ale nech si ludia urobia vlastny nazor. Ine by bolo kedy su dvaja ludia, nas bolo 6+male dieta, vsetci mali uplne ine casy na sluzby. Takze sme sa videli iba na ranajkach+obed+vecera. Dokonca bar na hotely bol otvoreny max 21:30 a potom ste mohli ist spat pretoze ste si nemali kde sadnut na drink alebo kavicku, museli ste to stihnud do 21:30. Dakujem, s pozdravom Michal

Vyjadrenie partnera
Hotel HVIEZDA*** Pred 2 rokmi

Mily pan Michal,
v prvom rade Vam dakujeme za navstevu nasho hotela.
Z Vasho hodnotenia je zrejme, ze ste boli prioritne "napaleny" na personal recepcie, nakolko v procese zácviku nevedel dostatocne rychlo reagovat a vyhoviet Vasim poziadavkam...
Inak ste boli, ako pisete vyssie, celkovo so sluzbami wellness, stravou, cistotou priestorov velmi spokojny...
Samozrejme vieme pochopit aj takych hosti, ktori su po celom tyzdni vycerpani a potrebuju vykonat niektore ukony rychlo a bez zbytocneho zdrziavania sa, avsak prosime aj my Vas, nasich ctenych hosti, aby ste mali trpezlivost s novymi kolegami, ktori rovnako potrebuju svoj cas na dokladne zaucenie sa, zial, v ostrej prevadzke, aby pre nasich hosti mohli poskytovat co najlepsi servis...
Zaroven by sme sa Vam pan Michal touto cestou chceli ospravedlnit za pripadne neprijemnosti ci dlhsie cakanie pri vybavovani Vasich poziadaviek ci mozne nejasnosti alebo nepresnosti pri poskytovani informacii personalom recepcie...
Kazdopadne vsak hodnotime celu situaciu, ako zbytocne emotivnu, comu sa dalo predist konstruktivnou komunikaciou pocas Vasho pobytu s nasim sluzbukonajucim prevadzkarom, ktory by istotne vyriesil vsetky Vami vyssie uvedene poziadavky...
Aj napriek Vasmu rozhorceniu kvoli danej situacii, vychadzajuc z Vasej objektivnej spokojnosti verime, ze Vase rozhodnutie o navsteve nasho hotela prehodnotite a tato neprijemna skusenost Vas neodradi od dalsej navstevy nasho hotela, cim nam date sancu k naprave.
Velmi radi Vas opätovne uvitame v nasom hoteli a vynalozime maximalne usilie k dosiahnutiu Vasej celkovej spokojnosti :)
Zaroven Vam dakujeme za pochopenie.

8. 1. 2018
Martin

Welnes super, bar výborný ale jedlo úplná katastrofa.obmedzujuci vyber jedla, chýbali základne suroviny. Slabý vyber jedál.

Vyjadrenie partnera
Hotel HVIEZDA*** Pred 2 rokmi

Vazeny host,
dakujeme Vam za Vasu pripomienku, ktora nas prekvapila, nakolko prave nasa tradicna a rozmanita kuchyna je najviac pozitivne hodnotena nasimi hostami - vid. predosle komentare inych hosti.
Ak ste vsak mali pocit obmedzenia v tom, ze ste si vyberali z 3 druhov hlavnych jedal 4 chodovej vecere, kedze vecere zvycajne podavame formou servirovaneho menu, o com ste boli vopred informovany, potom toto nemozeme povazovat za kritiku.
Co sa tyka obsahu veceri, hostia maju na vyber vzdy z 2 druhov mäsitych hlavnych jedal a 1 bezmäsiteho alebo mucneho hlavneho jedla. Tomu predchadza predjedlo, polievka a na zaver dezert. Pocas veceri je hostom k dispozicii aj salatovy bufet a cerstve ovocie.
Skoda, ze neuvadzate presne, ake zakladne suroviny Vam chybali?
Pretoze ci sa uz jedna o bohate svedske stoly na ranajky alebo servirovane vecere, nasi hostia maju vzdy k dispozicii naozaj siroky a pestry sortiment surovin aj jedal.
Zaroven nas mrzi, ze ak ste mali pocit nedostatku niecoho, mohli ste nas na to upozornit ihned na mieste, este pocas Vasho pobytu a sme presvedceni, ze by sme Vase poziadavky naplnili. Takto dodatocne sa Vase pripomienky uz konstruktivnym sposobom vyriesit nedaju, co je na skodu oboch stran. Verime, ze snad niekedy nabuduce, ak sa nas rozhodnete navstivit, budeme moct posluzit k Vasej maximalnej spokojnosti.

16. 12. 2017
Monika

Personál bol milý, ústretový no nestíhali

Nabrali si milión ľudí a nestíhaju, preplnený wellness, plno hluku, jedlo za nič nestálo.

8. 10. 2017
Erika

Masáže, raňajky v podobe švédskych stolov a sauny

Neoznámenie spoplatnených županov, nie moc príjemný recepčný, Nefunkčná WIFI na izbách, ktorú neopravili ani za tie 4 dni čo sme tam boli… Plesnivý šalát, šlahačka z ktorej mal človek prehánky 2 dni…veľmi zlé.. vidno že je to prispôsobené pre viac ľudí, dôsledkom čoho si nevedia ustrážiť hygienu atď.

Zároveň sa mi nepáčilo plánovanie procedúr, ktoré nebolo spomenuté pri kupovaní voucheru, nakoľko sme prišli o 17.00 a už sme nemohli isť na 2 hod wellnes za ktorý sme si zaplatili lebo plánovanie procedúr je len do 17.00 o čom sme nemali odkiaľ vedieť… Neodporučujem ľuďom ktorí si chcú naozaj oddýchnuť mať kvalitnú stravu a nestretávať sa s ľuďmi v dôchodkovom veku.

Vyjadrenie partnera
Hotel HVIEZDA*** Pred 3 rokmi

Vazeny host,
dakujeme Vam za Vasu pripomienku. Mrzi nas, ze ste nemali v dostatocnom casovom predstihu informaciu o tom, ze v hoteli nasej kategorie nie je standardom, aby bol na izbe hostom automaticky k dispozicii zupan bez doplatku. Avsak vzhladom k tomu, ze sa neustale snazime postupne zvysovat uroven nasich sluzieb, tuto sluzbu v ponuke mame, ale zial, pri aktualnych predajnych cenach ju zatial poskytujeme ako spoplatnenu. Uvedeny poplatok je jednorazovy, nezavisle od dlzky pobytu a viac-menej len symbolicky, aby pokryval aspon naklady na opranie. Mimochodom, ak ste si mali moznost dokladne pozriet sluzby, ktore dany pobyt obsahuje, zistite, ze zupan v cene pobytu zahrnuty nie je. Do buducna si Vam vsak dovolime odporucit, aby ste nas nevahali kontaktovat ci uz mailom alebo telefonicky a my Vam radi a ochotne zodpovieme vsetky otazky tykajuce sa podmienok pobytu.

Dovolime si Vas informovat aj v suvislosti s nefunkcnym WI-FI. V hoteli je hostom k dispozicii WI-FI v spolocnych priestoroch, a to na recepcii, v konferencnych salach a v lobby bare, kde si mozete posediet pri skvelej kave ci vybornych domacich zakuskoch a pohodlne surfovat po internete. A ako sme uviedli vyssie, postupne zvysujeme standard a komfort sluzieb, k comu urcite prispeje aj aktualne riesena reinstalacia WI-FI prijimacov na ubytovacom useku a kazdom poschodi hotela tak, aby boli WI-FI signalom pokryte vsetky izby.

Zaroven nas velmi mrzi Vas prispevok ohladom stravy a nasho personalu, s ktorym si dovolime nesuhlasit.
Ak by sme mali pomenovat 3 najdolezitejsie piliere, na ktorych nas hotel stavia, tak su to jednoznacne nasi kolegovia na cele s vedenim, ktori sa uprimne snazia vyhoviet v maximalne moznej miere kazdemu nasmu hostovi. Ako dalsi neodmyslitelny pilier a silna stranka nasho hotela je prave nasa kuchyna a vynikajuca a domaca strava, pri ktorej pouzivame vzdy cerstve suroviny, domace a regionalne vyrobky a v neposlednom rade je to cistota hotela, na ktorej si vsetci velmi zakladame!
Tieto nase argumenty chceme podlozit prave hodnoteniami ostatnych hosti, ktori nas hotel navstivili. A ked si precitate aj ostatne recenzie nasich hosti na nas hotel, potom zistite, ze su opodstatnene a nevymysleli sme si ich my.

Samozrejme, vieme pochopit aj fakt, ze vzdy sa moze najst nieco, co nasim hostom nemusi vyhovovat, avsak preto sme tu, aby ste nas na to upozornili, najlepsie ihned a tu u nas na mieste, aby sme Vase pripomienky a ziadosti mohli aj konstruktivne vyriesit a pripadne zjednat napravu tak, aby ste v konecnom dosledku boli s pobytom v nasom hoteli spokojny. Takto, s odstupom casu je to uz narocne a minie sa to ucinku.

Este raz dakujeme za Vasu recenziu a zelame vela spokojnych pobytov ci uz u nas alebo v inych zariadeniach.

4. 5. 2017
Engineer

Bazen, detsky kutik.

Nikto nas neupozornil ze hotel izby hosti pocas pobytu NEUPRATUJE!!! Nikto Vam nepovysava ci neustelie postele pocas celeho pobytu. Nam nikto nevyniesol smeti a to sme 2× reklamovali na recepcii nakolko sme mali smradlave plienky. Recepcna nam poradila vylozit smradlavy smetny kos na balkon! Nech aj hotelovy susedia citia smrad… Uteraky Vam vymenia iba ak ich budete nahanat – ak vobec. S toaletnym papierom setrite aby Vam vystacil na cely pobyt. Zastupkyna majitela hotela nam klamala, ze sa este nikto nestazoval, no my sme stretli este dalsich 5 parov, ktori reklamovali sluzby tohto hotela. Kupon uvadza All inclusive strava, avsak za napoj si musite priplatit plnu cenu! Chybaju uteraky pri bazene-avsak mokre uteraky Vam NIKTO denne nevymeni – vraj rozhodnutie vedenia hotela. Rozculena pani, kricala zbytocne na recepcnu, ze uz 2 dni ma mokre uteraky na zemi v kupelni a upratovacka neprisla ani na treti den…Upratovanie izieb je iba po odchode hosti! Na izbe chyba susic na vlasy, chladnicka ci bezny popis ako sa dovolat na recepciu. Maly jedinny vytah je nepostacujuci.

30. 8. 2016
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.