Hodnotenie podniku  AUTOCLINIC

4,3/5 (544 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Pavol

komunikacia, neporiadok, miesto

Hodnotená ponuka: Výmena oleja v Autoclinic!
19. 12. 2019
Dana

Na prezutie zimných pneumatík som od odovzdania vozidla v servise čakala presne 115 minút!

17. 11. 2019
Tomáš

Mrzol im pocitac, kde sa robila geometria. Po nastaveni geometrie som nedostal ziaden papier o hodnotach. Neodporucam praca spravena len tak na oko..

14. 5. 2019
Peter

Milý a ochotný personál, ochota zohnať aj neočakávané náhradné diely

Objednal som sa do servisu na výmenu oleja a filtrov – vedeli typ auta a motora 2 týždne pred návštevou. Bol som objednaný na 8:00 ráno, no nemali kúpený ani olej ani filtre… priniesli to pred 10:00, auto hotové okolo 10:30. Čo malo zabrať max 30–45min robili skoro 3 hodiny!!!

Hodnotená ponuka: Výmena oleja v Autoclinic!
27. 3. 2019
Michal

Napriek dohodnutemu casu som musel cakat o 1,5 hodiny dlhsie. V cakarni sa nedalo kde sediet, bolo tam vela dalsich zakaznikov.

9. 1. 2019
Ivana

Nepoznaju casovy harmonogram

29. 11. 2017
Terézia

Kupon nesplnil ocakavania. Muselo sa doplacat

Vyjadrenie partnera
AUTOCLINIC Pred 3 rokmi

Dobry deň v cene kupóna mate kontrolu geometrie a nie nastavenie geometrie na čo ste boli dopredu upozornení pri zistení že treba spraviť geometriu ste súhlasili s jej nápravou aj s doplatkom

7. 11. 2017
Robert

Nič.

Nedodržanie dohodnutého času. Bol som objednaný na 14.00hod. a zobrali ma až o 14.50. bez toho, aby sa chlapík v prijímacej kancelárií snažil vysvetliť časový sklz. Mal som dojem, že zákazník je u nich na vedľajšej kolaji.

7. 11. 2017
D

Pan, ktory nam umyval auto, naozaj makal a bol mily.

Gumene rohozky neboli umyte, len povysavane / vyklepane. Dvere kufra zvnutra zostali tiez neumyte.
Na recepcii nemali celkom dobry casovy odhad. Pri popise akcie na Zlavomate bol uvedeny cas 1,5 – 2 hodiny. Pri odovzdani auta na recepcii mi bol potvrdeny cas 2 hodiny. Vratila som sa po 2h a 15 min, a musela som pockat dalsich 40 minut, kym auto dokoncili. V horucave a s unavenym malym dietatom nic moc. Na recepcii na mna ani nepozreli. Pri odchode z arealu som musela zaplatit dalsie euro ako parkovne, kedze tam auto stravilo viac ako 2 hodiny (len tesne som sa vyhla dalsiemu euru za dalsiu zacatu hodinu).
Chapem, ze mali vela prace. V tom pripade by som ale ocakavala lepsi odhad na zaciatku, aby som sa na to nastavila. Alebo aspon telefonat, ze to bude trvat o hodinu dlhsie.

6. 7. 2017
Ivan

Ochota pri telefonickej objednávke. Priamo v servise to bolo už horšie, prezúvanie 4 pneumatík trvalo hodinu a pol. Trošku chaotická komunikácia riadiacich pracovníkov s výkonnými.

Mechanik mi dal opravovaný elektrón na prednú nápravu a pravdepodobne skrz toho predná náprava vibruje, alebo špatne vyvážené, uvidím, keď vymením predné koleso za zadné, zbytočná robota, lebo za to som už platil v servise.

19. 4. 2017
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.